STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

30 czerwca 2012

Podsumowanie czerwca


Zapewne domyślacie się, że jest to moje pierwsze, a więc i szczególnie dla mnie wyjątkowe, podsumowanie miesiąca.

Przede wszystkim chciałabym podziękować wszystkim ponad siedmiuset osobom, które w pierwszym miesiącu istnienia bloga odwiedziły Zrecenzujemy, a także osobom, które na bieżąco komentowały i wciąż komentują moje recenzje. Dziękuję, że dzielicie się ze mną swoimi spostrzeżeniami, że sumiennie radzicie mi, co czytać koniecznie, a czego absolutnie nie, i przede wszystkim, że jesteście ze mną i pomagacie mi się rozwijać. Dziękuję również dwudziestu pięciu obserwatorom, którzy dostrzegli we mnie potencjał.

Decyzja o założeniu tego bloga była jedną z lepszych, jakie podjęłam. Dzięki niemu kreatywnie i pożytecznie wypełniam swój wolny czas, a także dzielę się z Wami moją ogromną pasją do czytania.

W tym miesiącu przeczytałam aż dwadzieścia książek, które łącznie dały 5698 stron, a to w przeliczeniu na trzydzieści dni równa się 190 stronom przeczytanym dziennie.

Spośród tych książek aż dwanaście niżej wymienionych tytułów doczekało się recenzji, a recenzje siedmiu kolejnych pojawią się w lipcu. Recenzji i samej książki „Klątwa tygrysa” nie zaliczyłam do podsumowania wcale, ponieważ przeczytałam ją i opisałam nieco wcześniej na portalu Lubimy Czytać.

Zrecenzowane na blogu zostały następujące tytuły:

1. Igrzyska śmierci, Suzanne Collins [RECENZJA]

2. Pas Deltory. Puszcze Milczenia, Emily Rodda [RECENZJA]

3. Klątwa tygrysa, Colleen Houck [RECENZJA]

4. Sztuka ścigania się w deszczu, Garth Stein [RECENZJA]

5. Pas Deltory. Jezioro Łez, Emily Rodda [RECENZJA]

6. Mistrz, Andy Andrews [RECENZJA]

7. Raj na ziemi, Mary Alice Monroe [RECENZJA]

8. Africanus. Syn konsula, Santiago Posteguillo [RECENZJA]

9. Klątwa tygrysa. Wyzwanie, Colleen Houck [RECENZJA]

10. I wciąż ją kocham, Nicholas Sparks [RECENZJA]

11. Skrzydła nad Delft, Aubrey Flegg [RECENZJA]

12. Delirium, Lauren Oliver [RECENZJA]

13. Pokuta, Anne Rice [RECENZJA]

Najmilej wspominam „Sztukę…” Steina oraz „Africanusa” Posteguillo, natomiast najbardziej rozczarowałam się „I wciąż…” Sparksa oraz „Pokutą” Rice.

Książki, które przeczytałam w czerwcu, a których recenzje pojawią się w lipcu:

1. W pierścieniu ognia, Suzanne Collins

2. Kosogłos, Suzanne Collins

3. Pas Deltory. Miasto Szczurów, Emily Rodda [RECENZJA]

4. Mój przyjaciel Henry, Nuala Gardner [RECENZJA]

5. Drużyna: Wyrzutki, John Flanagan [RECENZJA]

6. Władca wilków, Juraj Červenák [RECENZJA]

7. Siedem razy dziś, Lauren Oliver [RECENZJA]

Przedstawione w pierwszym stosie książki „Więzień nieba” i „Assassin’s Creed. Renesans” muszą, niestety, odczekać swoje w kolejce, zanim zabiorę się za ich recenzowanie. Natomiast dwie z nich, czyli „Drogi Książę z Bajki” i „Przedostatnie marzenie” okazały się niereformowalne i łącznie udało mi się wymusić przeczytanie około pięćdziesięciu stron z każdej.

W ciągu miesiąca udało mi się również nawiązać współpracę z czterema wydawnictwami, z czego ogromnie się cieszę, ponieważ w jakiś sposób dowodzi to temu, że to, co robię, podoba się innym, a także nie jest to praca na marne. Kiedy tylko wszystkie egzemplarze recenzenckie do mnie dotrą, podzielę się z Wami stosem złożonym i z nich, i z zakupów własnych, i z ewentualnych egzemplarzy bibliotecznych. Z pewnością będzie co czytać!

Dużym sukcesem była również moja pierwsza wygrana na portalu Lubimy Czytać. Tym sposobem czekam na przesyłkę od Prószyńskiego, w której znajdzie się "Głos serca" mojej ukochanej autorki - Jodi Picoult.

Najpopularniejszym postem okazała się recenzja "Skrzydeł...", natomiast najmniej osób przeczytało recenzję "Pokuty", choć to akurat może być podyktowane datą publikacji.

Dziękuję serdecznie za ten miesiąc i liczę na to, że za rok spotkamy się na Zrecenzujemy w znacznie powiększonym składzie i razem będziemy świętowali pierwsze urodziny.

PLAN NA LIPIEC? Czytać, czytać, czytać - i mieć z tego przyjemność!

A już jutro na blogu recenzja „Władcy wilków”!



11 komentarzy:

  1. 20 książek, to śliczny wynik! :D Gratuluję również współpracy i oby tak dalej. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, przeczytałaś dwa razy tyle książek, co ja ;o Gratuluję tak dobrego wyniku i oczywiście nawiązanej współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, ale wyniki! Tylko tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczne współprace, 20 książek - piękny wynik! Gratuluję i oby tak dalej. P.s. Przeczytaj może coś Tej Michalak, bo jestem bardzo ciekawa Twojej opinii :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. @Sylwia_85:

    Bardzo chcę dostać w swoje łapki Sklepiki oba oraz Nadzieję. Próbowałam z "Poczekajką", ale te wszystkie nawiązania do czarownic mnie trochę zniechęciły... Postaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój plan na lipiec jest również moim planem. ;)

    Gratuluję tak dobrych wyników.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow , gratulacje moje wielkie. Mój rekord czytelniczy to było 27 książek, a czerwiec okazał się leniwy . Jestem pełna podziwu i gratki współprac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczegółowe podsumowanie.
    Gratuluję nawiązania współprac. Mam nadzieję, że będą i są owocne.
    Czekam na kolejne recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne wyniki, moje gratulacje
    zwłaszcza nawiązania nowych współprac gratuluję, gdyż fakt, że Twój blog ma zaledwie miesiąc, a nawiązałaś już 4 współprace - to imponujące, niektórzy bowiem i po pół roku czekają na zauważenie ;]
    obecnie czytam "Africanusa", zobaczę, czy też będę go miło wspominać :)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. @Miłośniczka Książek:

    Dziękuję!

    Muszę przyznać, że i dla mnie było to ogromnym zaskoczeniem - nie spodziewałam się takiego odzewu ze strony wydawnictw, zwłaszcza że dopiero zaczęłam. Być może przemawia na moją korzyść fakt, że jestem weteranką w prowadzeniu blogów i portali, ale któż wie? Zobaczymy co wyniknie z naszych współprac. Jedno wiem na pewno: podzielę się z Wami wieloma opiniami na temat ciekawych książek! :)

    Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zorganizowanie podsumowanie ;) U mnie w czerwcu 6 książek z czego najbardziej polecam "Nadciąga Burza" od Robin Bridges. Z twojej listy bardzo cenię sobie "Igrzyska śmierci" (czytane co prawda w 2008, ale nadal jestem pod wrażeniem. Urzekła mnie też Klątwa Tygrysa (szczególnie po zakończeniu drugiego tomu). Bardzo lubię styl Lauren Oliver. Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!