STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

11 czerwca 2012

Stos 1/2012



Oto mój pierwszy stos książek na tym blogu! Większość to książki wypożyczone z biblioteki, ale nie od dziś wiadomo, że to raj dla takich moli książkowych jak my.

I tak, patrząc od góry:

1. Anne Rice, Pokuta - wypożyczone z biblioteki; Anne Rice, autorki "Wywiadu z wampirem" chyba nie trzeba przedstawiać; [RECENZJA]
2. Nicholas Sparks, I wciąż ją kocham - wypożyczone z biblioteki; Sparks jest dla mnie zagadką, bo część jego książek przypada mi do gustu, a część ledwo udaje mi się doczytać do końca; [RECENZJA]
3. Ángela Becerra, Przedostatnie marzenie - wypożyczone z biblioteki; Beccera to dla mnie wielka niewiadoma, ale zachęcił mnie tytuł i rekomendacje znanych gazet;
4. Donna Kauffman, Drogi Książę z Bajki - wypożyczone z biblioteki; Kauffman to kolejna niewiadoma, ale wzięłam tę książkę z uwagi na z pewnością lekką tematykę (seria DO TOREBKI);
5. Andy Andrews, Mistrz - egzemplarz podarowany przez Wydawnictwo Otwarte; prawie w całości przeczytana, magiczna książka, której recenzja pojawi się niebawem; [RECENZJA]
6. Oliver Bowden, Assassin's Creed. Renesans - łup wojenny zagarnięty bratu i wypożyczony na wieczne oddanie; ukochana przeze mnie gra przeniesiona na karty książki nie może przejść u mnie bez echa!

Z uwagi na wędrujące do mnie egzemplarze recenzyjne, zamówioną w przedsprzedaży "Klątwę tygrysa. Wyzwanie" i biedronkową promocję "Więźnia nieba" Mistrza Zafóna, najpewniej nie sprostam przedstawionemu stosowi w tak krótkim czasie, jakiego się spodziewałam. Mam jednak nadzieję, że uda mi się zrecenzować większość z prezentowanych tutaj książek.

[Edycja z 12.06.2012]

Do stosu dołączył e-book Mary Alice Monroe pt.: "Raj na ziemi" ([RECENZJA]) podarowany przez Harlequina. Tym samym zastąpił Donnę Kauffman i jej "Drogiego Księcia..." oraz "Przedostatnie marzenie" Beccery, których nie mogłam zdzierżyć już po 50 stronach.

[Edycja z 17.06.2012]

Aby nie bałaganić na blogu, dołączam zdjęcie jeszcze jednego stosu z ostatnich dni. Na zdjęciu nie ma książki "Pas Deltory. Ruchome piaski", bo zupełnie zapomniałam, że leży na innej półce. Kupiłam go wczoraj w Empiku w ramach wyprawy po małe co nieco. Reszta to mieszanka zakupowo-recenzyjna.



Kolejno od góry:

1. Aubrey Flegg, Skrzydła nad Delft - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Esprit; jestem w trakcie jego czytania; [RECENZJA]
2. Colleen Houck, Klątwa tygrysa. Wyzwanie - zakup własny (Matras) i długo wyczekiwany; jestem ogromną fanką tygrysiej sagi, choć sama nie wiem dlaczego; [RECENZJA]
3. Santiago Posteguillo, Africanus. Syn konsula - kolejny egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Esprit; już przeczytany; [RECENZJA]
4. Carlos Ruiz Zafón, Więzień nieba - zakup własny (Biedronka); jeszcze nie czytałam, ale z góry wiem, że będzie dobry, bo uwielbiam wszystkie książki tego autora. [RECENZJA]


4 komentarze:

  1. O, "Więźnia nieba" jest w Biedronce? Będę musiała ją odwiedzić :) Co do reszty książek, trochę zazdroszczę "Mistrza" i życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, od 14 czerwca w tej ich biblioteczce ma być "Więzień nieba" i to za niecałe 30 zł! Czyli 10 zł taniej, niż gdybym chciała kupić w księgarni.

    "Mistrza" przeczytałam wczoraj wieczorem, także na dniach pojawi się recenzja.

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji, bo na razie cienko przędę z publicznością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej lektury. I wciąż ją kocham czytałam widziałam też film. + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! I za życzenia miłej lektury, i za obserwację. Co do "I wciąż ją kocham", to jeszcze się za to nie zabrałam, ale czas na razie mnie nie goni :) A i film obejrzę kiedyś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!