STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

8 lipca 2012

Stos 2/2012



Tadam! Przed Wami drugi stos w historii bloga i - co dla mnie najprzyjemniejsze - jeszcze nieskompletowany. Brakuje w nim nagrody z Lubimy Czytać oraz kilku egzemplarzy do recenzji (kiedy się pojawią, dam Wam znać o aktualizacji tego wpisu). Uznałam, że czas już poinformować Was o tym, jakie nowości pojawiły się w mojej biblioteczce. Na zdjęciach znajdziecie książki już przeczytane, te, których nie prezentowałam w czerwcu, i te, które wciąż czekają w kolejce na przeczytanie.

Jako że książek w tym miesiącu mam sporo, postanowiłam podzielić je na trzy tematyczne stosy.


Pierwszy na ogień idzie stos recenzyjny. I tak, kolejno od góry:

1. Wschodzący księżyc, Keri Arthur - egzemplarz recenzencki od Instytutu Wydawniczego Erica; już przeczytany; [RECENZJA]
2. Drużyna. Wyrzutki, John Flanagan - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Jaguar; bardzo przyjemna lektura, obowiązkowa dla fanów serii "Zwiadowcy"; już przeczytany; [RECENZJA]
3. Władca wilków, Juraj
Červenák - egzemplarz recenzencki od Instytutu Wydawniczego Erica; już przeczytany i zrecenzowany genialny twór fantasy; [RECENZJA]
4. Nevermore. Kruk, Kelly Creagh - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Jaguar; kolejna mocna pozycja od Jaguara, przeczytana z zapartym tchem; [RECENZJA]
5. Gone: Zniknęli. Faza pierwsza: Niepokój, Michael Grant - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Jaguar; świetna książka, którą właśnie kończę czytać. [RECENZJA]


Tym razem bogaty, napawający mnie dumą, stos własny:

1. Jestem numerem cztery, Pittacus Lore - zakup u Sophie; efekt zauroczenia filmem, oby wart swojej ceny;
2. Pas Deltory. Ruchome piaski, Emily Rodda - zakup empikowy; kompletuję całą serię, więc i tej części nie mogło zabraknąć na moich półkach;
3. Mój przyjaciel Henry, Nuala Gardner - zakup w De Facto za całe 9,70 zł; oparta na faktach, bardzo przyjemna lektura na sobotnie popołudnie; [RECENZJA]
4. Siedem razy dziś, Lauren Oliver - zakup w księgarni internetowej Kumiko (9,90 zł, promocja nadal aktualna!); świetna książka, refleksyjna i w sumie nawet smutna; [RECENZJA]
5. Biała jak mleko, czerwona jak krew, Alessandro D'Avenia - również zakup w Kumiko (9,90 zł!); jestem ciekawa, czy książka naprawdę jest tak dobra, jak piszecie;

Przy okazji Kumiko, zobaczcie, jak pięknie zapakowana przyszła do mnie paczka (po dwóch godzinach od zamówienia do Paczkomatów InPost!):


Brawa należą się pani Karolinie! Jeśli będziecie coś stamtąd zamawiać, napomknijcie skąd wiecie o księgarni - będę bardzo wdzięczna.

6. Książę Mgły, Carlos Ruiz Zafón - zakup promocyjny w Weltbildzie, również 9,90 zł za książkę; Zafón to jeden z tych pisarzy, których książki warto skompletować;
7. Pałac Północy, Carlos Ruiz Zafón - zakup promocyjny w Weltbildzie, po 9,90 zł; jedna z dwóch nieczytanych przeze mnie książek Mistrza; czas się za nią zabrać;
8. Jutro, John Marsden - zakup promocyjny w Weltbildzie, cena jak powyżej; wiele dobrego słyszałam o tej serii, dlatego zamierzam ją nadrobić i skompletować.


I na koniec stos biblioteczny, szczęśliwym trafem cała trylogia Ery Pięciorga Trudi Canavan:

1. Kapłanka w bieli;
2. Ostatnia z dzikich;
3. Głos bogów.

Na chwilę obecną to koniec. Które książki byście przeczytali, które Was zachwyciły, a które rozczarowały?

8 komentarzy:

  1. Ale świetne książki! Sama z chęcią kilka bym Ci podkradła :D Kilka z nich już czytałam i myślę, że Ci się spodobają. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący stos! : D Sama chciałabym przeczytać większość z tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo ciekawych tytułów :)
    a KUMIKO znam, miałam przyjemność dwa razy zamawiać książki i za każdym razem wszystko było piękne zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stos! Bardzo chciałabym przeczytać "Gone" i "Biała jak mleko, czerwona jak krew".
    Też zamierzam niedługo zrobić zakupy w Kumiko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to Weltbild przecenił nawet Zafona? no rewelacja! gratuluję wszystkich stosików :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Nelaime: Które już czytałaś? :)

    @Anne18: Dziękuję pięknie!

    @Miłośniczka Książek: Dla mnie Kumiko to nowość, ale już się zakochałam w tej księgarni :)

    @April: Korzystaj, póki jest ta cudowna promocja!

    @alison2: Ja też byłam w szoku, gdy to zobaczyłam. Kupiłam z miejsca, bo bałam się, że wszyscy wszystko wykupią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorodny ten stosik! :) Ale fakt, promocje też niesamowite. Co do Kumiko, książka faktycznie pięknie zapakowana :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!