STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

30 sierpnia 2012

Podsumowanie sierpnia

Sierpień minął mi pod znakiem wspaniałych wakacji w Zakopanem, relaksu na łonie natury, ale i stresu związanego z pracą i zbliżającym się powrotem na studia. Oczywiście nie mogło zabraknąć owocnego obcowania z literaturą - w tym (jeszcze) miesiącu wyjątkowo udanego. Poniżej prezentuję wyniki, jakie blog Zrecenzujemy osiągnął przez ostatnich trzydzieści jeden dni.

Przede wszystkim blog prezentuje przyzwoity poziom, jeśli chodzi o odwiedziny. W tym miesiącu przybyło ich aż 1833, dzięki czemu udało mi się przekroczyć barierę 4000 wizyt, co świadczy o tym, że Zrecenzujemy wykazuje tendencję rosnącą.

Dopisali także obserwatorzy, których liczba podskoczyła do 52, co też wskazuje na wzrost - co prawda powolny, ale zawsze jest to jakiś progres.

W tym miesiącu przeczytałam dziewięć książek i jeden miesięcznik. Nie licząc tego drugiego, przeczytałam 2958 stron, czyli około 95 stron dziennie.

Pod lupę wzięłam następujące tytuły:


1. Norwegian Wood, Haruki Murakami [RECENZJA]
2. Kobieta na krańcu świata 2, Martyna Wojciechowska [RECENZJA]
3. Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu, John Flanagan [RECENZJA]
4. Bo śmierć to dopiero początek, Sylwia Błach [RECENZJA]
5. Dziewiąty Mag, Alice Rosalie Reystone [RECENZJA]
6. Gone: Zniknęli. Faza druga: Głód, Michael Grant [RECENZJA]
7. Smak hiszpańskich pomarańczy, Kim Lawrence, Kathryn Ross, Chantelle Shaw [RECENZJA]
8. Sklepik z Niespodzianką. Bogusia, Katarzyna Michalak [RECENZJA]
9. Sklepik z Niespodzianką. Adela, Katarzyna Michalak

Dodatkowo w ramach nowej współpracy, a także akcji "Wokół fantastyki" przeczytałam i zrecenzowałam Nową Fantastykę 359 (08/2012).

Najlepszą Książką Miesiąca według czytelników została "Kobieta na krańcu świata 2", zaś Najgorszą Książką Miesiąca bezsprzecznie "Norwegian Wood". Jeśli chodzi o moje typy, to faworytami w sierpniu są dla mnie książki Katarzyny Michalak, Alice Rosalie Reystone i Michaela Granta. W kwestii pozycji najgorszej również stawiam na Murakamiego, którego postanowiłam ogłosić Największym Rozczarowaniem Miesiąca.

W sierpniu nawiązałam dwie współprace, które prywatnie nazywam współpracami marzeń. Pierwszą z nich nawiązałam z jednym z najlepszych wydawnictw wydających polską fantastykę (i nie tylko!) - Fabryką Słów. Drugą zaś z Naszą Księgarnią, którą kocham za różnorodność.

Dokonań jako takich nie miałam - u Waniliowej wygrałam bon do Gandalfa, u Upadłej zgarnęłam książkę, a na portalu Na Kanapie ponownie wyróżniono moją recenzję (i tu znów triumfy święci Martyna Wojciechowska).

PLAN NA WRZESIEŃ?
Przeczytać więcej książek własnych niż ostatnio, ponieważ wciąż zalegają mi na półce, powodując potworne wyrzuty sumienia.



10 komentarzy:

  1. Świetne wyniki - naprawdę! Gratuluję nowo nawiązanych współprac i życzę kolejnych równie owocnych miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wyniki! Gratuluję nawiązania współprac i wygranych w konkursach, a także wyróżnienia recenzji na portalu NaKanapie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nawiązania współprac - pozazdrościć :)
    bravo również za wygrane :)
    a podsumowanie bardzo ciekawe, życzę owocnego września :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam 9 książek. :3 Czyli nie jest aż tak źle, ale chwała Ci, bo piszesz recenzje na bieżąco! Czego ja nie robię hehehhehermiona. :D
    Koniecznie muszę nadrobić recenzję GONE i gratuluję kochana współpracy, wygranych i w ogóle. :*
    A teraz idę spać! Amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyniki i świetne współprace :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak owocnego miesiąca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe statystyki ;)

    Pozdrawiam i życzę kolejnego owocnego miesiąca oraz wielu ciekawych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Za statystyki jak i za nowe współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam :) Nigdy nie miałam tak dobrych czytelniczych wyników :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!