STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

30 września 2012

Podsumowanie września


Ani się człowiek obejrzał, a wrzesień śmignął mu przed oczami i obwieścił szyderczo koniec normalnego życia. Od jutra pełen etat w pracy, a w weekendy od rana do wieczora zajęcia na uczelni. Zachciało mi się kończyć studia z tytułem magistra, to będę cierpieć. Mam tylko nadzieję, że nie odbije się to na Zrecenzujemy.

Czas na podsumowanie ubiegłego miesiąca!

Kochani, wspólnymi siłami przekroczyliście magiczną barierę 5000 odwiedzin. Ba, udało Wam się dobić do 6587 odwiedzin. Dziękuję Wam, a sobie gratuluję, bo jest to coś, co w tym podsumowaniu cieszy mnie najbardziej.

Liczba obserwatorów wzrosła do 63, co wskazuje na powolny progres. Mimo wszystko liczę na to, że w tej kwestii przebudzicie się nieco bardziej i do końca roku dobijemy do 100. Byłaby to dla mnie wielka niespodzianka i z pewnością powód do dumy!

W tym miesiącu przeczytałam 9 książek i jedno czasopismo. Nie licząc "Nowej Fantastyki", przeczytałam 3825 stron, czyli 127 stron dziennie.

A były to następujące tytuły:

1. Jutro, John Marsden [RECENZJA]
2. Nowa Fantastyka 360 (09/2012) [RECENZJA]
3. Tae ekkejr!, Eleonora Ratkiewicz [RECENZJA]
4. Dotyk Julii, Tahereh Mafi [RECENZJA]
5. BZRK, Michael Grant [RECENZJA]
6. Giń, Hanna Winter [RECENZJA]
7. Dziewiąty Mag. Zdrada, Alice Rosalie Reystone [RECENZJA]
8. Ocaleni. Życie, które znaliśmy, Susan Beth Pfeffer [RECENZJA]
9. Bohatyr. Żelazny kostur, Juraj Červenák [RECENZJA]
10. Zanim nadejdzie ciemność, Susan Wiggs [RECENZJA]
11. Zwiadowcy. Płonący most, John Flanagan

Książka Miesiąca według Czytelników: "Dziewiąty Mag. Zdrada" Alice Rosalie Reystone.
Najlepsza Książka: "Dziewiąty Mag. Zdrada", "Ocaleni. Życie, które znaliśmy", "Dotyk Julii".
Najgorsza Książka: "Jutro".

Wygrane książkowe: 2 - "Żelazny książę", "Dziewiąty Mag. Zdrada".

PLAN NA PAŹDZIERNIK? Dać sobie radę z pracą, studiami i recenzowaniem!


7 komentarzy:

  1. Bydziesz pisać praca mgr?;D

    OdpowiedzUsuń
  2. @Dada, oczywiście! I pewnie o grach, tak jak w pracy licencjackiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zycze dalszych sukcesow i znalezienia czasu na czytanie ksiazek oraz recenzowanie ich dla nas :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wyników i życzę owocnego października :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, tak to jest na uczelniach, też tak mam . Już mnie przywalają ustawy itp:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie moja droga! <3 Dasz sobie radę ze wszystkim i wymieciesz ich wszystkich. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników i życzę jak najwięcej wolnego czasu!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!