STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

25 września 2012

Stos 4/2012


Minęło trochę czasu, odkąd dzieliłam się z Wami moimi nowościami na półce, dlatego dziś  chciałabym przedstawić Wam pozycje, które udało mi się zdobyć na przełomie sierpnia i września. Jest ich całkiem sporo, ale część z nich mam już przeczytane. Może to wyglądać tak, jakbym nie wyrabiała się z czytaniem - tak naprawdę jestem na bieżąco ze wszystkimi lekturami, które skutecznie odciągają moje myśli od tego, co dzieje się za oknami. A pomyśleć, że jeszcze miesiąc temu latałam w sandałkach i sukience... Teraz chodzę już w czapce!

Zacznijmy może od stosu recenzenckiego:



1. Giń, Hanna Winter - pierwszy egzemplarz recenzencki od Fabryki Słów; pierwszy i od razu trafiony, bo książka była naprawdę dobra; [RECENZJA]
2. Zanim nadejdzie ciemność, Susan Wiggs - egzemplarz od Wydawnictwa Harlequin/Mira; wprost uwielbiam ich obyczajówki, a ta prezentuje się nadzwyczaj ciekawie; recenzja w tym tygodniu;
3. Ocaleni. Życie, które znaliśmy, Susan Beth Pfeffer - perełka od Jaguara, która pomimo formy pamiętnika bez problemu podbiła moje serce; [RECENZJA]
4. Zwiadowcy. Płonący Most, John Flanagan - kontynuacja świetnej serii od Jaguara; książki Flanagana mogę brać w ciemno, bo wiem, że każda przypadnie mi do gustu;
5. Sklepik z Niespodzianką. Bogusia, Katarzyna Michalak - efekt współpracy z Naszą Księgarnią; pierwsza część powieści jednej z naszych ulubionych autorek; [RECENZJA]
6. Sklepik z Niespodzianką. Adela, Katarzyna Michalak - kontynuacja przygód Bogusi i jej przyjaciółek, również od Naszej Księgarni; [RECENZJA]
7. Kroniki krwi, Richelle Mead - najnowsza książka od Naszej Księgarni; podobno bardzo dobra, o czym mam zamiar przekonać się już wkrótce;
8. Dziewiąty Mag. Zdrada, Alice Rosalie Reystone - moja najcenniejsza perełka w tym stosie, od Naszej Księgarni; seria już od początku należy do moich ulubionych; [RECENZJA]
9. Bohatyr. Żelazny Kostur, Juraj Červenák - "sprawcą" tej wspaniałej pozycji jest Instytut Wydawniczy Erica; tym razem autor wprowadza nas w świat czarowników i smoków; recenzja w tym tygodniu;
10. Gone: Zniknęli. Faza trzecia: Kłamstwa, Michael Grant - kontynuacja bestselleru Jaguara; biorę w ciemno, bo wiem, że dobre;
11. Gone: Zniknęli. Faza czwarta: Plaga - Jaguarowa perełka; jeszcze trochę i będę na bieżąco z całą serią!

A oto stos własny:




1. BZRK, Michael Grant - efekt wymiany na Lubimy Czytać; książka godna polecenia; [RECENZJA]
2. Dotyk Julii, Tahereh Mafi - kolejna wymiana na Lubimy Czytać; pozycja w sam raz dla fanów literatury młodzieżowej; [RECENZJA]
3. Klątwa tygrysa. Wyprawa, Colleen Houck - kolejna część tygrysiej sagi trafiła do mnie dzięki kochanej Sophie; wkrótce zabieram się za lekturę;
4. Tae ekkejr!, Eleonora Ratkiewicz - efekt zakupów w Gandalfie (za sprawą Waniliowej :*) [RECENZJA]
5. Harry Potter i Książę Półkrwi, J.K. Rowling - ta seria to całe moje życie, więc nie mogłam przegapić promocji w Weltbildzie (12, 90 zł za HP!?);
6. Winter, Asia Greenhorn - wygrana na fejsbukowej stronie Dreamsów.

A na koniec stos biblioteczny (mam nadzieję, że uda mi się z niego przeczytać cokolwiek):



1. Jesienna miłość, Nicholas Sparks - na podstawie tej książki powstał wyciskacz łez wszechczasów, czyli "Szkoła uczuć"; chcę porównać książkę z filmem;
2. Anioł Stróż, Nicholas Sparks - kolejna pozycja autorstwa Sparksa; spodobał mi się opis fabuły, więc liczę, że mnie nie zawiedzie;
3. Szczęściarz, Nicholas Sparks - ta książka doczekała się ekranizacji całkiem niedawno i z tego względu zamierzam zapoznać się zarówno z książką, jak i filmem.

Które z tych książek chętnie przygarnęlibyście dla siebie?
Przypominam o konkursie!

15 komentarzy:

  1. Chętnie podkradłabym Ci parę pozycji! Gone (akurat te części), BZRK i Dotyk Julii to moja lista must have. :) Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dużo rewelacyjnych ksiażek. Sparksa gorąco Ci polecam, podobnie jak jak serię Gone i powieści Kasi Michalak. Kilka innych z przyjemnością bym Ci podkradła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stosy! Wiele pozycji z chęcią bym Ci ukradła : D

    OdpowiedzUsuń
  4. pozazdrościć tylu cudnych tytułów :)
    co czytałam? oczywiście kolejną część o Harrym Potterze :) a także "Giń", oprócz tego także obie książki pani Kasi Michalak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 stosik (Sparksa) jest genialny. Wszystkie książki czytałam. Uwielbiam tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny stosik. Szczególnie zazdroszczę pozycji od Jaguar i Bzrk. W ogóle uwielbiam twórczość Granta.^^ Czytałam oczywiście Harrego Pottera oraz pozycja Sparksa. Wszystkie te książki bardzo mi się podobały, więc mam nadzieję, że tobie też spodobają.^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Okazały stosik! Tfu, stosisko! ;) jak Ci się to na półce pomieści? ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkradłabym tylko drugi tom Maga.
    Ja ostatni tom HP też kupiłam za coś koło 10-12 zł :D a "Drużynę Pierścienia" za 4 zł!!
    (Takie miejsca są złe, bo wraca się do domu z ciężkim kartonem i nie dosyć, że bolą po tym plecy, to jeszcze na pułkach miejsca brakuje!)

    Ale i tak czekam na drugi tom NajlepszejKsiążkiFantasyJakąWŻyciuCzytałam, który miał wyjść 20-tego, a którego dalej nie ma w żadnej księgarni w Empikach też! (Przepraszam. Musiałam się pożalić).

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nic z tego nie czytałam, ale mam w planach ,,BZRK" i ,,Dotyk Julii"

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana same dobre książki tu widzę! I szybko Ci faktycznie idzie z tym czytaniem. O.o Gratuluję. :3
    Hmm. Te co mnie interesują, to czytałam/mam, ale pozostałymi tytułami może mnie zainteresujesz. :3

    PS. Czytaj Riordana! Czytaj jego książki!
    -Twoja nowa dręczycielka Sophie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne stosy! Absolutnie zakochałam się w tym pierwszym! Jaguarowe pozycje chętnie bym przygarnęła, Giń również mi się spodobała, drugi stosik też rewelacyjny, Dotyk już mam i czeka na przeczytanie, Harrego kupili mi rodzice zaraz po premierze, ale resztę również z wielką przyjemnością podziwiałabym na moich półkach ;) No i Sparks ;D Żadnego tytułu nie czytałam, ale bardzo chętnie bym to zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznaję, że uzbierałaś całkiem pokaźny i interesujący stosik :) Sam znalazłbym kilka książek dla siebie, w tym "Giń" na samym początku :) Życzę miłej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! Ile książek, zazdroszczę praktycznie wszystkich egzemplarzy recenzyjnych ! Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cuda! Kilka książek z chęcią bym Ci zwinęła :) Gorąco polecam "Jesienną miłość". Co prawda jest spora rozbieżność z filmem, ale tak samo skutecznie wyciska łzy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przeczytała bym "Jesienną miłość". Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!