STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 października 2012

Podsumowanie października


Szczerze mówiąc, obawiałam się, że październik odbierze mi siły i chęci do recenzowania. Powody były dwa: początek roku akademickiego i jesienna aura, która w tym roku dobiła mnie szczególnie. I choć wstawać rano do pracy nie chce mi się nadal, a w weekendy zawsze marudzę, że znowu muszę iść na uczelnię, to i tak przetrwałam w blogowym świecie. Ba, wyszło chyba nawet lepiej niż miesiąc temu!

Przed Wami czytelnicze podsumowanie października!

W tym miesiącu licznik odwiedzin wyniósł  8930 unikalnych wizyt. Co to dla mnie oznacza? Ano same miłe rzeczy, ponieważ okazuje się, że od września odwiedza mnie średnio 2500 nowych osób. Ponadto, gdyby nie prawie tygodniowe prace nad nową szatą bloga, liczby te wyglądałyby jeszcze lepiej. Dziękuję Was serdecznie - jestem już spokojna, że na półrocze mojego bloga dobijecie do 10000 wizyt. To będzie naprawdę duże osiągnięcie i to Wy przede wszystkim będziecie za nie odpowiedzialni!

Obserwujących przybywa mi w ślimaczym tempie, ale mimo wszystko jest ich więcej niż miesiąc temu. Na chwilę obecną jest ich 72 - i każdego witam serdecznie na pokładzie bloga! Kochani, liczę po cichu na to, że na półrocze Zrecenzujemy i zbliżające się święta zrobicie mi prezent i dojdziecie do setki!

A teraz przejdźmy do najlepszego elementu, czyli przeczytanych książek. W październiku było ich aż 12, czyli 4348 stron, a więc 140 stron dziennie - i były to:

1. Pandemonium, Lauren Oliver [RECENZJA]
2. Kroniki krwi, Richelle Mead [RECENZJA]
3. Gone: Zniknęli. Faza trzecia: Kłamstwa, Michael Grant [RECENZJA]
4. Winter, Asia Greenhorn [RECENZJA]
5. Nadciąga burza, Robin Bridges [RECENZJA]
6. Gone: Zniknęli. Faza czwarta: Plaga, Michael Grant [RECENZJA]
7. Żywe trupy. Narodziny Gubernatora, Robert Kirkman, Jay Bonansinga [RECENZJA]
8. Podróż do miasta świateł. Róża z Wolskich, Małgorzata Gutowska-Adamczyk [RECENZJA]
9. Całując grzech, Keri Arthur [RECENZJA]
10. Pas Deltory. Ruchome Piaski, Emily Rodda [RECENZJA]
11. Pas Deltory. Góra Grozy, Emily Rodda
12. Pas Deltory. Labirynt Bestii, Emily Rodda

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Podróż do miasta świateł. Róża z Wolskich"
Najlepsza Książka: "Pandemonium"
Najgorsza Książka: brak, bo najniżej ocenione książki i tak mi się podobały!

PLAN NA LISTOPAD: Czytać, czytać, czytać, a w międzyczasie zaliczyć kolokwium z pragmatyki językowej - najtrudniejszego przedmiotu na dziennikarstwie!


13 komentarzy:

  1. Bardzo dobre wyniki! ;)
    A co do obserwujących, odwiedza Cię pewnie sporo osób, ale nie każdy obserwuje przez google. ;)
    Powodzenia na kolokwium!

    OdpowiedzUsuń
  2. Angie, nie wiem, czy już to mówiłem, ale masz fajny szablon ;) Też liczę na 10 tys. na pół roku i może 100 obserwujących ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, czy mówiłeś, ale dzięki ;) Widzę, że mamy podobne oczekiwania :D

      Usuń
  3. Podróż do Miasta Świateł zgadzam się - rewelacja:) Powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wynik. :) Oby tak dalej!
    Trzymam kciuki za zdanie kolokwium! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i powodzenia na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i zycze dalszych sukcesow :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki! Zważywszy, że pracujesz i studiujesz. Można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyniki. "Podróż do miasta świateł" zasłużyła na miano książki miesiąca. :)
    Powodzenia na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujące statystyki, gratuluję ;) życzę również powodzenia na kolokwium :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super statystyki :) Wielkie gratulacje i trzymam kciuki by kolejny miesiąc był jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały wynik! Jak Ty to robisz? Mi ledwo udało się przeczytać osiem książek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!