STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

20 października 2012

Stos 5/2012


W tym miesiącu mój stos może się wydawać nieco skromniejszy niż dotychczas. Spowodowane to jest moją decyzją ograniczenia książek do czytania. Wszystko przez szkołę, która zabiera mi cały wolny czas, a także pracę, która zabiera mi go całą resztę. Mimo to mam zamiar utrzymać w miarę stały poziom, jeśli chodzi o ilość recenzji, także nie musicie się martwić, że ich liczba drastycznie zmaleje.

W pierwszej kolejności przedstawiam Wam stos recenzencki:


1. Całując grzech, Keri Arthur - egzemplarz recenzencki od Instytutu Wydawniczego Erica; druga część przygód Riley, za którą już niedługo będę miała przyjemność się zabrać;
2. Niebezpieczna rozgrywka, Keri Arthur - egzemplarz niespodziankowy od Instytutu Wydawniczego Erica; zanim go przeczytam, muszę doczytać część trzecią;
3. Giń, Hanna Winter - egzemplarz finalny od Fabryki Słów; [RECENZJA]
4. Nadciąga burza, Robin Bridges - egzemplarz recenzencki od Fabryki Słów; bardzo dobra książka z gatunku paranormal romance; [RECENZJA] 
5. Pandemonium, Lauren Oliver - egzemplarz recenzencki od Dużego Ka; trylogia "Delirium" to seria, którą pokochałam od pierwszego wejrzenia; [RECENZJA]
6. Podróż do miasta świateł. Róża z Wolskich, Małgorzata Gutowska-Adamczyk - egzemplarz recenzencki od niezastąpionej Naszej Księgarni; to moja pierwsza styczność z tą autorką, ale już po kilkudziesięciu stronach czytanej obecnie lektury wiem, że koniecznie muszę przeczytać serię o Cukierni pod Amorem;
7. Żywe Trupy. Narodziny Gubernatora, Robert Kirkman, Jay Bonansinga - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Sine Qua Non; pod wpływem fascynacji serialem The Walking Dead poprosiłam o tę właśnie książkę i powiem krótko: jest to świetny portret psychologiczny głównego antagonisty całej serii.

A teraz pora na stos własny:



1. Jutro 2, John Marsden - efekt wymiany na Lubimy Czytać; wiem, że zmasakrowałam pierwszy tom w recenzji, ale nie mogłam się powstrzymać, by nie wziąć pod lupę dalszych części;
2. Żelazny książę, Meljean Brook - wygrana w konkursie u Tali; słyszałam wiele ciekawych opinii o tej książce, więc liczę na interesującą lekturę w bliżej nieokreślonej przyszłości;
3. Upadli, Lauren Kate - efekt wymiany face-t0-face; za książkę dałam 8 zł, więc było warto, a chciałam chociaż zapoznać się z tą serią;
4. Czerwień rubinu, Kerstin Gier - spontaniczny zakup w Empiku; chciałam przeczytać Trylogię Czasu, gdy tylko poznałam zarys fabuły;
5. Nowa Ziemia, Julianna Baggott - zaplanowany z wyprzedzeniem zakup u Tali; kolejna książka z serii "Must Have&Read";
6. Dziewiąty Mag, Alice Rosalie Reystone - prezent od bliskiej mi osoby, za który po raz kolejny serdecznie dziękuję! [RECENZJA] 


Jestem bardzo ciekawa Waszych typów - które książki najchętniej byście przeczytali?

15 komentarzy:

  1. Nic tu dla siebie nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daduś, zasmucę Cię, ale musisz przywyknąć w końcu do myśli, że nasze upodobania czytelnicze drastycznie się różnią :P

      Usuń
  2. Ten Żelazny książę bardzo mnie interesuje. ;) Świetne stosiki, no i Pandemonium. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo chcę przeczytać "Nadciąga Burza" i "Żelaznego Księcia". *.* Zazdroszczę. :D
    Co z tego, że skromnie, jak same fajne książki? ;D Nowa Ziemia jest genialna! <3 Czerwień rubinu też. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa Twojej recenzji "Niebezpiecznej rozgrywki". Mój egzemplarz jeszcze czeka na przeczytanie, ale chętnie poznam najpierw Twoją opinię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zdążysz przeczytać przede mną, bo nie mam aktualnie w domu trzeciego tomu :)

      Usuń
  5. Czytałam "Giń"[dobra książka] oraz "Nową ziemię" [świetna, czekam na kontynuację]
    przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to tylko 9M.
    Chociaż innych nie znam.
    Fantasy, fantasy, fantasy~~

    No i ładny wygląd bloga :) Super zdjęcia na górze :3 Szczególnie to z kotkiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie - cieszę się, że wygląd bloga przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  7. Znalazloby sie kilka ciekawych ksiazek. Zycze milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik! Miłej lektury :D Jestem ciekawa Twojej opinii o książkach Pani Arthur oraz o "Nowej ziemi" i "Żelzanym księciu" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stos :)
    Fajnie wygląda Giń w grubej oprawie (ja miałam okazję czytać jeszcze książkę przed wydaniem).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę: "Giń", "Nadciąga burza", "Pandemonium" i "Podróż do miasta świateł". <3 Czytałam "Żelaznego księcia" i powiem tak - szału nie ma, staniki nie latają. :D Natomiast "Czerwień rubinu" jest świetna, a "Nową Ziemie" właśnie czytam i bardzo mi się podoba. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie podkradłabym Ci Giń, Pandemonium, Nową ziemię, Czerwień rubinu i Dziewiątego maga. Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zacny stos ;) Mam w planach całą "Trylogię czasu" oraz cykl "Upadli", co rozumie się samo przez się, że Ci tych tytułów strasznie zazdroszczę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!