STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

30 listopada 2012

Podsumowanie listopada


Co Wam będę słodzić... listopad był naprawdę tra-gi-czny. Tydzień w tydzień wyczerpująca, coraz bardziej stresująca praca, weekend w weekend zajęcia przeplatane z kolokwiami albo czytaniem książek, których nigdzie nie ma (przez co kończyło się na nieczytaniu). Przy tym wszystkim jest dla mnie dużym zaskoczeniem, że listopad na blogu wypadł tak dobrze. Czytanie było widocznie moją jedyną ucieczką od kłopotów.

Zapraszam na podsumowanie miesiąca!

Pod koniec października zakładałam, że dobijecie z odwiedzinami do okrągłej liczby. Nie dość, że faktycznie do tego doszło - i to na miesiąc przed końcem roku (i świata, jeśli wierzyć Majom) - to na dodatek licznik wskazał aż 11688 unikalnych odwiedzin na blogu! Ukłony należą się przede wszystkim Wam - dzięki!

Właśnie ze względu na Wasze zaangażowanie, a także "półrocznicę" Zrecenzujemy, w grudniu postaram się zorganizować dla Was konkurs z kolejną wartościową książką do wygrania. Wypatrujcie newsa!

Idąc dalej, zauważyłam, że obserwatorów zawsze przybywa mi pod koniec miesiąca. Czasami przez cały miesiąc nie ma nikogo nowego i dopiero na kilka dni przed podsumowaniem coś się w tej kwestii zmienia. Tym samym pod koniec listopada liczba obserwatorów zwiększyła się do 80 osób.

Został nam tylko miesiąc do końca roku (albo świata), a więc apeluję o tę magiczną setkę!

W listopadzie przeczytałam 13 tytułów - 10 książek, 1 komiks i 2 miesięczniki, co dało łącznie aż 3402 strony (bez czasopism), czyli w przeliczeniu na dzień - około 113 stron.

A były to:

1. Klątwa tygrysa. Wyprawa, Colleen Houck [RECENZJA]
2. Kleo i ja, Helen Brown [RECENZJA]
3. Nowa Fantastyka 362 (11/2012) [RECENZJA] 
4. Sklep na Blossom Street, Debbie Macomber [RECENZJA] 
5. Dotyk Gwen Frost, Jennifer Estep [RECENZJA]
6. Assassin's Creed: 3 | Accipiter, Éric Corbeyran [RECENZJA]
7. Czerwień Rubinu, Kerstin Gier [RECENZJA]
8. Atlas Chmur, David Mitchell [RECENZJA]
9. Gorączka, Dee Shulman [RECENZJA]
10. Nie licząc kota, czyli kolejna historia miłosna, Kasia Bulicz-Kacprzak
11. Kobietki, Patrycja Żurek [RECENZJA]
12. Nowa Fantastyka 361 (10/2012)
13. Magiczna gondola, Eva Völler


Książka Miesiąca wg Czytelników: "Atlas Chmur"
Najlepsza Książka: "Atlas Chmur", "Czerwień Rubinu", "Magiczna gondola"
Najgorsza Książka: "Sklep na Blossom Street", "Kobietki"

PLAN NA GRUDZIEŃ? Spacyfikować uniwersytet, zaliczyć wszystko, co do zaliczenia, spędzić jak najwięcej czasu z rodziną, przeczytać wszystkie książki do recenzji.



6 komentarzy:

  1. Ano właśnie, gdzie tam tragiczny skoro takie wyniki. Powodzenia z pacyfikacją uczelni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre wyniki, nie ma co się załamywać:) Ze zdziwieniem obserwuję jak wszyscy publikują na koniec miesiąca wszelkiego typu podsumowania - nie mam nic przeciwko takiej formie "sprawozdania", jednak sama nie potrafię się do tego zabrać. Nigdy nie pamiętam co dokładnie czytałam (książki tak, ale nie gazety), a już nie wspomnę o ilości stron :) Największą satysfakcję sprawia mi nie tyle ilość przeczytanych książek, ale ich jakość: to czy trafiły w mój gust i czy wniosły coś do mojego życia, zapadły w pamięć...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę równie udanego grudnia! (Bo myślę, że Twój listopad wcale nie był taki tragiczny pod względem czytelniczym :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnego wyniku :)
    Życzę owocnego grudnia oraz realizacji wszelkich planów na ten nowy miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i zycze dalszych sukcesow oraz wielu ciekawych ksiazek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, śliczne wyniki! :3 Strasznie chciałabym przeczytać "Atlas chmur". *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!