STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 grudnia 2012

Podsumowanie grudnia (i 2012 roku)


Rok 2012 dobiega końca, a wraz z nim czas podsumować grudniową działalność Zrecenzujemy. Co tu dużo mówić: wyszło gorzej niż kiepsko. Problemy osiągnęły swój punkt kulminacyjny wraz z chwilą śmierci mojej ukochanej Babci. W połączeniu z gorącym czasem na uczelni i okresem świąteczno-noworocznym przełożyło się to na marne wyniki. Choć Wy i tak powiecie, że nie jest wcale tak źle...

W grudniu odwiedziło mnie 4020 nowych osób, które zasiliły licznik odwiedzin, dzięki czemu wzrosły one do niebagatelnej liczby 15708 unikalnych wizyt. Dziękuję!

Dzięki akcji Abigail, która bezinteresownie propagowała Zrecenzujemy na swoim fanpejdżu, udało Wam się spełnić moje świąteczne życzenie. Pod koniec grudnia liczba obserwatorów wynosi 101 osób, z czego jestem niezmiernie dumna. Jesteście przewspaniali i uwielbiam Was za to!

Na facebooku polubiło mnie już 70 osób, więc niedługo będzie okazja do świętowania kolejnej setki!

Kwestia osiągnięć w czytaniu przedstawia się następująco: przeczytałam osiem książek i jedno czasopismo, co daje 3172 strony w ciągu miesiąca, a 102 strony dziennie.

Przeczytałam następujące tytuły:

1. Mądrości Shire. Krótki przewodnik jak żyć długo i szczęśliwie, Noble Smith [RECENZJA] 
2. Nowa Fantastyka 363 (12/2012) [RECENZJA]  
3. Smocza droga, Peter Abraham [RECENZJA] 
4. Miasto zagubionych dusz, Cassandra Clare [RECENZJA] 
5. Saga księżycowa. Cinder, Marissa Meyer [RECENZJA] 
6. Hobbit z objaśnieniami, J.R.R. Tolkien [RECENZJA] 
7. Odkrywanie Hobbita J.R.R. Tolkiena, Corey Olsen [RECENZJA] 
8. Szeptem, Becca Fitzpatrick  
9. Akademia Wampirów, Richelle Mead

Książka Miesiąca wg Czytelników: wciąż "Atlas Chmur"
Najlepsza Książka: "Hobbit z objaśnieniami"
Najgorsza Książka: "Smocza droga"

PLAN NA STYCZEŃ? Przeczytać wszystkie książki do recenzji i zabrać się za własne.


~o~

PODSUMOWANIE ROKU 2012

Jako że Zrecenzujemy istnieje od czerwca 2012 roku, podsumowanie będzie obejmowało jedynie ten okres czasu. Spowodowane jest to tym, że dopiero od tego czasu monitoruję poziom mojego czytelnictwa.

W ciągu pół roku przeczytałam 84 pozycje, w tym 3 komiksy i 5 czasopism. Opublikowałam 80 recenzji, ponieważ 4 tytuły jeszcze się ich nie doczekały. Łącznie na blogu pojawiło się 125 postów, a także 784 komentarze (co z tego, że połowa należy do mnie?).

To moje pierwsze podsumowanie roku, więc tak na dobrą sprawę nie wiem, o czym jeszcze powinnam Wam napisać, ale zauważyłam, że wspominacie najlepsze i najgorsze książki.

Może zacznę od tych drugich. Najgorzej wspominam nieodmiennie "Norwegian wood" Harukiego Murakamiego, nie za dobrze też kojarzy mi się "Pokuta" od Anne Rice, "I wciąż ją kocham" Nicholasa Sparksa, czy też "Jutro" Johna Marsdena. Miałam co do nich wiele oczekiwań, ale każda z nich w jakiś sposób mnie zawiodła. Na pewno spodziewałam się po nich czegoś dużo lepszego.

Najlepiej wspominam za to "Hobbita z objaśnieniami" J.R.R. Tolkiena z opracowaniem Andersona i "Atlas chmur" Davida Mitchella, bo są to tytuły zapadające w serce i pamięć, na wiele sposobów wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Równie dobrze wspominam "Odkrywanie Hobbita" Coreya Olsena, "Czerwień rubinu" Kerstin Gier, "Magiczną gondolę" Evy Völler i "Cinder" Marrisy Meyer, choć tak naprawdę dobrych książek było w tym czasie tak wiele, że z oczywistych względów nie będę ich teraz wymieniać.

Dziękuję serdecznie wszystkim Wydawnictwom, które obdarzyły mnie zaufaniem, za możliwość rozwoju swojej pasji pod ich skrzydłami, a w szczególności: p. Asi z Jaguara, p. Kasi z Egmontu, p. Uli z Fabryki Słów, p. Agacie z Naszej Księgarni, p. Uli z MAG-a, p. Karolinie z Erici, p. Monice z Miry, p. Łukaszowi z SQN i p. Arturowi z Redakcji Nowej Fantastyki. Jestem dumna z możliwości reprezentowania tak wspaniałych Wydawców i kontaktowania się z tak przemiłymi ludźmi, jak ci, których wymieniłam powyżej.

Uściski przesyłam też moim kochanym Upadłym: Sophie, Upadłej, Dadzie, Elen, Sol, Jarken i wszystkim tym, których nadal nie kojarzę z nicków. Kocham Was niemożebnie!

A teraz moi wspaniali Czytelnicy... Tak naprawdę to dla Was to wszystko się kręci, bo to Wy motywujecie mnie do pisania recenzji i dzielenia się pasją z Wami oraz innymi osobami, które tak samo jak my uwielbiają czytać. Gdyby nie Wy, Zrecenzujemy umarłoby śmiercią naturalną. A tak - mam szczerą nadzieję - dotrwamy w tym samym, a nawet powiększonym gronie, do podsumowania w kolejnym roku.

Planów i postanowień jako takich nie mam, bo weryfikuję je co miesiąc, ale liczę na to, że pod choinką za rok znajdę upragnionego Kindle'a i to on będzie moim głównym celem.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! 


9 komentarzy:

  1. Życzę Ci w Nowym Roku jeszcze lepszych wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, takich wyników tylko pozazdrościć... Trzymaj tak dalej i obyś miała jeszcze więcej powodów do pochwał w Nowym Roku! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż z tego, że obejmujesz podsumowaniem tylko pół roku? Nie ma to żadnego znaczenia! Pomyśl sobie, że te zanotowane osiemdziesiąt cztery książki niektórzy ludzie czytają przez całe życie... Albo i nie czytają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też Cię kochamy. :*
    Nie smutaj swego czoła, wyniki i tak są zacne, a współprace wbijają w fotel. :3
    Mam nadzieję, że mimo wszystko przekonasz się do Jutro, bo ja wciąż przeżywam 7 tom(a minęło 5 miesięcy O.o).
    I niech los Ci sprzyja. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki. Życzę Ci, żeby w nadchodzącym roku były one jeszcze lepsze oraz żebyś miała dużo czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne podsumowanie! gratuluję osiągniętych wyników! :D
    właśnie czytam "Hobbita z objaśnieniami" i już się zgadzam - jest świetna :)
    dziękuję za życzenia i wzajemnie! wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wspaniałych wyników! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne wyniki :D Widzę, że mój nick pamiętasz, cieszy mnie to :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!