STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

18 grudnia 2012

Stos 7/2012


Chciałabym Wam przedstawić ostatni w tym roku stos. Zdjęcie utrzymane jest w klimacie świątecznym - bo choć nie obchodzę ich tak jak większość z Was, to lubię patrzeć na światełka i choinkę, ponieważ kojarzą mi się z rodziną. W tym roku święta u nas będą smutne, bo borykamy się z wielką stratą, ale liczę, że kolejny rok będzie lepszy od tego - o ile w ogóle nastanie, biorąc pod uwagę piątkowy koniec świata.



1. Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy, Cieślakowie, Hryciowie, Małgorzata Gutowska-Adamczyk - trylogia, która zainteresowała mnie ze względu na "Podróż do miasta świateł" tej samej autorki; od Naszej Księgarni;
2. Smocza droga, Daniel Abraham - mało fantastyczna książka fantasy; od Upadłych; [RECENZJA]
3. Drużyna. Najeźdźcy, John Flanagan - drugi tom nowej serii poczytnego autora, od Jaguara;
4. Las Zębów i Rąk, Carrie Ryan - podobno książka o zombie, wygrana w konkursie;
5. Gone: Zniknęli. Faza piąta: Ciemność, Michael Grant - najnowszy tom o ETAP-ie; od Jaguara;
6. Nowa Fantastyka 362 (12/2012) - miesięcznik okołofantastyczny; od Redakcji; [RECENZJA]
7. Kalendarz z Muppetami na 2013 rok - prezent świąteczny od niezawodnego Egmonta;
8. Miasto zagubionych dusz, Cassandra Clare - piąty tom serii "Dary Anioła"; od MAGa;
9. Akademia Wampirów, Richelle Mead - pierwszy tom serii o wampirzej akademii; od Naszej Księgarni;
10. Odkrywanie Hobbita J.R.R. Tolkiena, Corey Olsen - perełka w tym stosie; od Bukowego Lasu;
11. Saga księżycowa. Cinder, Marissa Meyer - podobno książka o cyborgach (!); od Egmonta;
12. Nevermore. Cienie, Kelly Creagh - kontynuacja "Kruka" na motywach Poego, od Jaguara;
13. Hobbit z objaśnieniami, J.R.R. Tolkien - pod każdym względem wybitna pozycja i kolejna perełka w tym stosie (i w całym moim zbiorze) - od Bukowego Lasu;
14. Oficerowie i konie, Piotr Jaźwiński - niespodziewana książka, której nie przeczytam, lecz podaruję tacie na urodziny, bo jest fanem historii; od Erici.

Znaleźliście w tym stosie coś dla siebie? Co byście przeczytali?

24 komentarze:

  1. Chciałbym zapoznać się z serią Dary anioła, takim pakiecikiem nie pogardziłabym pod choinką. Już piaty tom, ups muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jest bardzo przyjemna, czytanie najnowszej części sprawia mi frajdę :) Zachęcam, w bibliotece też można znaleźć pierwsze tomy :)

      Usuń
  2. Sagę księżycową z chęcią bym Ci podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem jej bardzo ciekawa, cyborg Kopciuszek brzmi intrygująco ;)

      Usuń
  3. Masz już choineczkę! Ale Ci zazdroszczę, mi nikt nie pozwala jej stawiać przed świętami :/ A co do stosu - fantastyczny! Przeczytałam z niego tylko AW i muszę Ci zdradzić, że to fantastyczna książka :) Miłego czytania i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałabym jej, gdyby nie moja mama - koniecznie chciała, bym i u siebie w mieszkaniu poczuła kapkę nastroju świątecznego. Stąd choinka i obrus ;) A aniołek jest na podgrzewacze :) Dzięki za info o AW :)

      Usuń
  4. cudne zbiory :)
    czytałam m.in. "Akademię wampirów", mam całość za sobą, ale niestety nie posiadam własnych książek :(
    do recenzji dostanę również "Hobbita z objaśnieniami" - jestem bardzo ciekawa tej pozycji

    mam nadzieję, że mimo wszystko to będą dla Ciebie udane święta, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać w takim razie Twojej opinii o "Hobbicie". To wydanie jest akurat nieziemsko piękne :)

      Udane może i będą (wiem już jakie książki dostanę ^^), ale na pewno nie będą wesołe bez mojej Babci.

      Usuń
  5. Mam trochę z tych książek i większość bardzo mi się podobała. Ja też dostałam ten cudny kalendarz. *_* Miłej lektury i mam nadzieję, że święta spędzisz w miłym gronie.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stos! Pozycje od Jaguara <3 Czekam na recenzję książek z Hobbitem w tytule - bardzo mnie ciekawią no i jestem ciekawa również Twojej opinii. Cinder bardzo mi się podobała a kalendarzyk jest świetny - też go dostałam ;) Przyjemnej lektury życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że widzę kilka ciekawych pozycji dla siebie :)Polecam "Akademię wampirów" to fajna, lekka lektura na jeden wieczór.
    Przyjemnej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły stos ;) szczególnie chciałabym mieć takiego Hobbita, bo na razie posiadam w swoich zbiorach tylko Władcę Pierścieni. Zabawny ten kalendarz, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudeńka *.*
    Kalendarz i cały stosik z chęcią bym przygarnęła :D
    Nie chcesz się podzielić ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos! Ja również niedawno otrzymałam "Cukiernię" i strasznie się z tego cieszę :) Czekam na Twoje recenzje tej trylogii!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci, aby kolejny rok okazał się lepszy od mijającego. Może jednak uda się Wam odrobinę uśmiechnąć w ten świąteczny czas... Ja z kolei spróbuję namówić rodzinę na choinkę, żeby choć trochę czuć było tę atmosferę, której zazdroszczę innym.

    Co do stosu - cóż mogę dodać, ponad te entuzjastyczne głosy powyżej?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobycze. :)
    Miłej lektury. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny stos! Co prawda czytałam tylko Akademie wampirów i Las zębów i rąk, ale tutaj widzę też inne cuda.
    Ooo no i muszę się w końcu zapoznać z serią Dary anioła, a widzę, że jestem z tyłu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, jaki cudowny stosik ! *.*
    Lepiej kup sejf i schowaj tam wszystkie książeczki, bo nawet nie zauważysz jak ktoś je sobie 'pożyczy'! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zycze przyjemnej lektury :) Jest w czym wybierac :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka pozycji ze stosiku już za mną :P Kalendarz też otrzymałam - sympatyczny gest ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!