STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 stycznia 2013

Podsumowanie stycznia




Kto by pomyślał, że styczeń dobiega końca? Niedawno pisałam podsumowanie grudnia i całego 2012 roku, a tu czas na kolejne podsumowanie. Jak było w tym miesiącu? O niebo lepiej. W końcu rzuciłam znienawidzoną pracę i rozpoczęłam książkową przygodę w Kumiko. Nowe zajęcie pokochałam już od pierwszego dnia.

Jak wiecie, Kumiko słynie z kreatywnego pakowania książek. Jeśli będziecie składać zamówienie, być może to ja będę je dla Was pakować. Także tego... zapraszam na zakupy - zapewniam atrakcyjne ceny!

W styczniu odwiedziło mnie 3385 osób, czyli trochę mniej niż w grudniu. Licznik odwiedzin naliczył mi aż 19 020 wyświetleń, a więc niedługo dobijemy do całych 20 000! Jeśli chodzi o liczbę obserwatorów, to z przyjemnością oznajmiam, że wzrosła ona do 113 osób. Fani na facebooku również nie próżnują i teraz jest ich 79. Po raz kolejny: dziękuję Wam wszystkim za to, że cały czas ze mną jesteście!

W tym miesiącu - podkreślę może, że miesiącu sesji - przeczytałam aż czternaście pozycji, a wśród nich trzynaście książek i jedno czasopismo. Oznacza to, że przeczytałam 4622 strony (149 dziennie).

Były to następujące pozycje:

1. Gra o Ferrin, Katarzyna Michalak [RECENZJA] 
2. Nevermore. Cienie, Kelly Creagh [RECENZJA] 
3. Nowa Fantastyka 364 (1/2013) [RECENZJA] 
4. Gone: Zniknęli. Faza piąta: Ciemność, Michael Grant [RECENZJA] 
5. Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy, Małgorzata Gutowska-Adamczyk [RECENZJA] 
6. Pałac Północy, Carlos Ruiz Zafón 
7. Gwiazd naszych wina, John Green [RECENZJA] 
8. Przez burze ognia, Veronica Rossi  
9. Dotyk, Jus Accardo [RECENZJA] 
10. Fałszywy książę, Jennifer A. Nielsen [RECENZJA] 
11. Kroniki Tempusu. Królowa musi umrzeć, K.A.S. Quinn 
12. Drużyna. Najeźdźcy, John Flanagan 
13. Pas Deltory. Dolina Zagubionych, Emily Rodda 
14. Pas Deltory. Droga do Del, Emily Rodda

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Atlas Chmur", ale "Hobbit z objaśnieniami" depcze mu po piętach
Książki przeczytane w ramach wyzwania "Z półki": "Pałac Północy"
Najlepsza Książka: "Gra o Ferrin" i "Gwiazd naszych wina"
Najgorsza Książka: "Pałac Północy"

PLAN NA LUTY?
Ogarnąć sesję i czytać książki bez wyrzutów sumienia.


9 komentarzy:

  1. Powodzenia w lutym:)
    Gone <3 14 książek? U mnie tylko 8 ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej listy przeczytałam tylko "Nevermore. Cienie" :)
    Właśnie czytam "Fałszywy Książe", mam nadzieję, ciekawie się zapowiada :D
    A z tej listy przeczytałabym cztery książkie, ogółem, prawie same cuda ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wynik. :) Oby w lutym było jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pałac Północy" od dawna mnie intryguje. Może w końcu uda mi się go przeczytać. "Zajezierskich" kocham!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog. I imponujący, styczniowy wynik - gratuluję ;)
    Powodzenia w lutym i zapraszam do mnie:
    www.im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dotyk, Fałszywy Książę, Gwiazd naszych wina i Przez burze ognia - muszę przeczytać!
    Uch, zazdroszczę Ci, imponujący wynik, oby w lutym udało Ci się go powtórzyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam ^u^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wynik i wspaniała praca :) Obu gratuluję! A tego drugiego to nawet zazdroszczę. Strasznie bym chciała pracować w księgarni :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!