STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

15 stycznia 2013

Stos 1/2013


W styczniu skromnie. To znaczy, nie do końca skromnie, bo pod względem jakości są to książki z serii must have, ale pod względem ilości rzeczywiście nie ma się czym chwalić. Ale nie o ilość tu chodzi, prawda?

Jak widzicie, jest to stos typowo fantastyczny (poza JKR), w większej mierze tolkienowski. Nie wiem co mnie wzięło na tego Tolkiena, niemniej jednak strasznie się cieszę, że moja biblioteczka wzbogaciła się o kolejne, wartościowe pozycje. Aż miło się na nie patrzy!


1. Trylogia "Władcy Pierścieni", J.R.R. Tolkien - prezent gwiazdkowy od mojego Ukochanego;
2. Tolkien. Człowiek, który stworzył "Władcę Pierścieni", Michael Coren - biografia Mistrza kupiona za 12 zł;
3. Gra o Ferrin, Katarzyna Michalak - książka wypożyczona z biblioteki;
4. Trafny wybór, J.K. Rowling - zakup własny w księgarni internetowej Znaku ze zniżką 50%;
5. Nowa Fantastyka 364 (1/2013) - egzemplarz recenzencki od Redakcji.

Co najchętniej przeczytalibyście z prezentowanych wyżej książek?

11 komentarzy:

  1. Posiadam zarówno Trafny wybór jak i trylogię WP :) Widzę masz piękne wydanie! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasii Michalak i może Rowling bym ci podkradła książeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! Mam w planach przeczytać w końcu "Władcę pierścieni" :) "Grę o Ferrin" też wypada w końcu zdobyć, tym bardziej że kontynuacja ma być. A "Trafny wybór" must have! :D Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama mam dużo starsze wydanie Tolkiena i po kilkudziesięciu czytaniach, doskonale widać jego wiek :P "Grę o Ferrin" mam na półce i muszę w końcu się za nią zabrać. Zwłaszcza po Twojej recenzji :D Tak w ogóle, to teraz jest ona dostępna w Biedronce za jedyne 9,99 zł :D

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "Władcy Pierścieni"! "trafny wybór" posiadam u siebie, ale jeszcze nie czytałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przeczytała Grę o Ferrin. :)
    Ładny stosik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wydanie WP! Sama chciałabym takie, gdyż idealnie pasowałoby do pozostałych wydań tworów Tolkiena, które znajdują się na mojej półce. Ale mam, jakie mam i wymieniać nie zamierzam ;D Podkradłabym Ci "Grę o Ferrin", zapowiada się bardzo ciekawie ;) Przyjemnej lektury życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych książek czytałam tylko "Trafny wybór". Naprawdę poleca, najlepsza jest końcówka która może mocno cię zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja ciągle nie mogę zebrać się na zakup własnego "Władcy pierścieni"... Zazdroszczę! Zwłaszcza, że Twoje wydanie idealnie pasuje do mojego "Silmarillionu", "Hobbita" i "Dzieci Hurina" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm mam za sobą trylogię "Władcy pierścieni"
    na półce czeka na mnie "Trafny wybór" oraz "Gra o Ferrin" :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Same prerłki :) Tolkieta też mam w domu, ale w innym wydniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!