STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

28 lutego 2013

Podsumowanie lutego



Kolejny miesiąc za nami, a ja dochodzę do wniosku, że koleje mojego losu są wyjątkowo zmienne. Poczułam się świetnie, rozpoczynając pracę w świetnym miejscu i zaliczając sesję z bardzo wysoką średnią, a zaraz potem pojawiły się u mnie problemy zdrowotne i to na tyle poważne, by zawisło nade mną widmo szpitala. Z tego względu miałam zaskakująco mało czasu na czytanie, czego obraz pokażę Wam za chwilę.

W lutym odwiedziły mnie 4017 osób, licznik wyświetleń przekroczył liczbę 23 110, a 139 to nowa liczba obserwatorów mojego bloga. Na facebooku również postęp - znaczników "Lubię to!" Zrecenzujemy ma już 110. Strasznie się cieszę, że wszystko idzie w dobrym kierunku i że blog stale się rozwija. A to - jak zwykle - Wasza zasługa. Dziękuję, dziękuję po stokroć wszystkim i każdemu z osobna!

Tym razem udało mi się przeczytać dziewięć pozycji - osiem książek i jedno czasopismo. A były to:

1. Strażnicy historii. Nadciąga burza, Damian Dibben [RECENZJA] 
2. Reckless. Kamienne ciało, Cornelia Funke [RECENZJA] 
3. Pomnik Cesarzowej Achai 2, Andrzej Ziemiański [RECENZJA] 
4. Wróżbiarze, Libba Bray [RECENZJA] 
5. Burza, Julie Cross [RECENZJA] 
6. Cukiernia pod Amorem. Cieślakowie, Małgorzata Gutowska-Adamczyk [RECENZJA] 
7. Wybrani, C.J. Daugherty 
8. Spojrzenie elfa, Katrin Lankers 
9. Nowa Fantastyka 365 (2/2013) [RECENZJA]

Książka Miesiąca wg Czytelników:"Atlas Chmur", "Pomnik Cesarzowej Achai - t.2"
Książki przeczytane w ramach wyzwania "Z półki": brak 
Najlepsza Książka: "Wybrani"  
Najgorsza Książka: brak
 
PLAN NA MARZEC? Uporać się ze wszystkimi książkami z lutowego stosu i zebrać pierwsze fundusze na swój przyszły czytnik e-booków.


9 komentarzy:

  1. Popraw sobie plan na luty, bo chyba o marzec Ci chodzi:) Bardzo ładny rezultat i jakie wspaniałe książki, zwłaszcza Wróżbiarze i Cukiernia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu, tfu, oczywiście, że chodziło o marzec. Dzięki za czujność!

      Usuń
  2. Świetne pozycje na liście przeczytanych, gratuluję wyniku ;) Chętnie bym Ci podkradła Wróżbiarzy :P

    Pozdrawiam i życzę, by spełniły się marcowe plany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) Większość znam albo czytałam o nich. Powodzenia w marcu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyników! Widzę ze bardzo dużo osób przeczytało 9 pozycji... Ale żeście wymyślili! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybkiego powrotu do zdrowia. W życiu niestety tak jest ,że jeśli coś nam się układa i jesteśmy szczęśliwi zaraz pojawia się nie miła niespodzianka. Lecz pamiętaj, że po ciężkich chwilach zawsze przychodzą te dobre.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik! Trzymam kciuki za postanowienia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!