STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

16 lutego 2013

Stos 2/2013


Rozpoczynając pisanie tego posta, czuję przerażenie, ile też zajmie mi opisanie każdej z książek, które przybyły do mnie na przełomie stycznia i lutego. Mam nadzieję, że wynagrodzicie mój trud i tłumnie będziecie odwiedzać i komentować Zrecenzujemy! Przed Wami moje najnowsze nabytki!

Na pierwszy ogień idzie stos recenzencki:


1. Pas Deltory. Dolina Zagubionych, Emily Rodda (Egmont) - przedostatni tom świetnej serii dla młodych czytelników rozpoczynających przygodę z fantastyką; [RECENZJA]
2. Pas Deltory. Powrót do Del, Emily Rodda (Egmont) - ostatni tom serii; [RECENZJA]
3. Pomnik Cesarzowej Achai t.2, Andrzej Ziemiański (Fabryka Słów) - kontynuacja serii, z którą dopiero się zapoznaję, ale już czuję, że ją kocham; recenzja wkrótce;
4. Strażnicy historii. Nadciąga burza, Daniel Dibben (Egmont) - moje najnowsze odkrycie; pierwsza część rewelacyjnej serii o podróżach w czasie; [RECENZJA]
5. Przez burze ognia, Veronica Rossi (Otwarte) - kolejna wciągająca dystopia; [RECENZJA]
6. Wybrani, C.J. Daugherty (Otwarte) - książka z motywem szkoły dla bogaczy; recenzja wkrótce;
7. Burza, Julie Cross (Bukowy Las) - książka a'la Jumper; recenzja wkrótce;
8. Gwiazd naszych wina, John Green (Bukowy Las) - obecnie moja ulubiona książka; [RECENZJA]
9. Wróżbiarze, Libba Bray (MAG) - książka pełna tajemnic, którą obecnie czytam, recenzja wkrótce;
10. Kroniki Tempusu. Królowa musi umrzeć, K.A.S. Quinn (Dreams) - ciekawa młodzieżówka z motywem wiktoriańskiej Anglii i podróży w czasie; [RECENZJA]
11. Pieśń miecza, Bernard Cornwell (Erica) - powieść o wojnach Wikingów; może kiedyś ją przeczytam;
12. Dotyk, Jus Accardo (Dreams) - warta przeczytania książka o zabójczym dotyku; [RECENZJA]
13. Fałszywy książę, Jennifer A. Nielsen (Egmont) - wciągająca młodzieżówka i bardzo przyjemna lektura, od której ciężko mi było się oderwać; [RECENZJA]
14. Spojrzenie elfa, Katrin Lankers (Dreams) - zupełna nowość; recenzja wkrótce.

Kolejny na ruszt trafi stos własny:


1. Mistrz, Katarzyna Michalak (Filia) - książka wygrana a blogu Autorki;
2. Pas Deltory. Puszcze Milczenia, Emily Rodda (Egmont) - książka kupiona w księgarni Kumiko w ramach kompletowania serii; [RECENZJA]
3. Pas Deltory. Jezioro Łez, Emily Rodda (Egmont) - j.w. [RECENZJA]
4. Miasto upadłych aniołów, Cassandra Clare (MAG) - książka z wymiany na facebooku zdobyta w ramach kompletowania serii;
5. Miasto szkła, Cassandra Clare (MAG) - j.w.
6. Miasto popiołów, Cassandra Clare (MAG) - j.w.
7. Nieziemska, Cynthia Hand (Amber) - wymiana z Sol;
8. Blog w perspektywie genologii multimedialnej, Marta Więckiewicz (Adam Marszałek) - zakup własny w Kumiko w ramach przygotowań do pracy magisterskiej;
9. Rozmowy o rynku książki 11, praca zbiorowa (Biblioteka Analiz) - j.w.
10. Rozmowy o rynku książki 12, praca zbiorowa (Biblioteka Analiz) - j.w.

Kolejny będzie stos biblioteczny:


1. Dewey. Wielki kot w małym mieście, Vicki Myron (Znak) - książka o kocie, a więc idealna dla mnie;
2. Dziewięć wcieleń kota Deweya, Vicki Myron, Bret Witter (Znak) -j.w.
3. Primavera, Mary Jane Beaufrand (Jaguar) - od dawna chciałam to przeczytać i wreszcie nadarzyła się ku temu okazja;
4. Jesień cudów, Jodi Picoult (Prószyński) - jedna z niewielu książek mojej ulubionej autorki, której jeszcze nie czytałam.

Stos pracowniczy to nowość - jako, że pracuję w księgarni, to mogę czytać, co zechcę:


1. Tysiąc szklanek herbaty, Robert Maciąg (Bezdroża) - świetna literatura podróżnicza;
2. Wałkowanie Ameryki, Marek Wałkuski (Editio) - genialny reportaż o USA;
3. Ostatni maraton, Piotr Kuryło (Bezdroża) - kolejna książka o podróży przez świat;
4. Japonia oczami fana, Paweł Musiałowski (Finna) - przewodnik po Kraju Kwitnącej Wiśni;
5. Makaron w sakwach, Piotr Strzeżysz (Bezdroża) - kolejna odsłona literatury podróżniczej;
6. Szkatułka pełna Sahelu. Subsaharyjska ballada, Mirosław Kowalski (Bezdroża) - książka, którą już Wam kiedyś polecałam, świetna literatura podróżnicza.

A na deser... lutowy numer Nowej Fantastyki:


Uff, ten post pisałam dłużej niż niejedną recenzję!
Piszcie, co czytaliście, co polecacie, a co nie!
Przypominam też o konkursie

25 komentarzy:

  1. Fałszywego księcia, Wybranych i Przez burze ognia czytałam ;) Z chęcią podkradłabym Ci ,,Mistrza" i ,,Jesień cudów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, sporo tych książek i większość naprawdę świetna, zazdroszczę Ci wielu pozycji. :) Zawsze mnie cieszy, gdy widzę w stosach różnych osób Dary Anioła, którąkolwiek część, bo kocham tę serię całym sercem i jestem zdolna na siłę wciskać ludziom te książki. ;D Bardzo zazdroszczę Ci "Wybranych", mam straszną ochotę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny stosik, wiele książek z chęcią bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałych książek! Ukradłabym "Jesień cudów", "Przez burze ognia", "Gwiazd naszych wina" i "Nadciąga burza". A, no i "Wróżbiarzy". Z niecierpliwością czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko święta ile tego o.o Ogrom książek! I to jakich ciekawych :D Sporo tytułów bym Ci podebrała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, napisałaś pierwszy tom Achai, a to chyba drugi? :)
    Zazdroszczę Wróżbiarzy. :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, masz rację. Tyle ostatnio myślę o pierwszym tomie, że aż się pomyliłam :D Ale już poprawione, dzięki za czujność :*

      Usuń
  7. Rzeczywiście sporo tych książek! "Wałkowanie Ameryki" bardzo mi się podobało! Pierwszy stos! *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Burzy, Przez burze ognia i książek C. Clare. Stosy piękne. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne pozycje! Wiele z nich już mam, a inne bardzo bym chciała. Są jeszcze te, do których nie jestem przekonana, dlatego na niektóre recenzje czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos ;) Spojrzenie elfa ah!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę pozycji od wydawnictwa Dreams, a od siebie plecam "Mistrza" Kasi Michalak :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Ile książek! Wiele z nich mam, ale zdecydowanie najbardziej zazdroszczę "Wybranych"! Coraz głośniej o niej na blogach. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wybrani" czekają na swoją kolej. Tobie zazdroszczę "Gwiazd naszych wina". Na początku nie byłam zainteresowana tą książką, ale teraz mnie porządnie wzięło. "Spojrzenie elfa" także mnie przyciąga, na pewno wkład w to ma przepiękna okładka.
    Oczywiście czytałam już całą serię "Darów anioła" i serdecznie polecam.

    Zapraszam do mnie. Odkryłam Twój blog przez fb.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pierwszego stosiku z chęcią skradłabym Ci trzy ostatnie pozycje! :)
    Jeśli poczułabyś potrzebę, aby je wymienić to polecam swoją skromną osobę:D

    Dary Anioła polecam z całego serducha. Podobnie zresztą jak książkę Picoult

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę? naprawdę, teraz mam wypisywać wszystko, co mi się podoba ?! No OK :3
    Tak więc. Bez żadnych wyrzutów sumienia podkradłabym od Ciebie: "Wybrani", "Przez burze ognia", "Fałszywy książę" oraz "Spojrzenie elfa". Natomiast, "Gwiazd naszych wina" czytałam i po prostu kocham tę książkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, ile cudownych pozycji! Calutki stosik recenzyjny bym Ci z chęcią podkradła :)
    Miłego czytania i pisania recenzji!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejej! *.* Zazdroszczę takich zdobyczy! Miłej lektury^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Imponujący! Zgarnęłabym z chęcią przynajmniej połowę pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. z miłą chęcią zabawiłabym się w złodzieja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stosik. Zazdroszczę Wróżbiarzy i czekam na recenzję ; D
    Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. oj ciekawie to wygląda ;) Wróżbiarzy bym podebrała i Królowa musi umrzeć i może Wybranych ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudeńka :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny stosik! Tylko zazdrościć takich zdobyczy.
    Zazdroszczę Spojrzenia elfa, Przez burze ognia, Wróżbiarzy i wszystkich powieści Cassandry Clare.
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!