STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 marca 2013

Podsumowanie marca

Kto ukradł wiosnę? Niech się lepiej szybko przyzna. Piszę te podsumowanie w domu, po świętach, w trakcie których spadło dziesięć centymetrów śniegu. Na wiosnę! Szczerze mówiąc, nie ogarniam tego. Marzec dłużył mi się wyjątkowo w tym roku, ale pewnie powodem było to, że wyczekiwałam jego końca, by pojechać do rodziców i odpocząć od łódzkiego zgiełku.

W marcu odwiedziło mnie 4778 osób, a licznik odwiedzin wskazał ich 27 888. Do 153 osób wzrosła liczba obserwatorów bloga. Bardzo Wam za to dziękuję! Na facebooku Zrecenzujemy odnotowało 138 lajków. To świetny wynik i cieszę się, że dzięki Wam pnę się stale w górę.

Pod względem czytelniczym miesiąc był dla mnie zaskakująco łaskawy. Przeczytałam tym razem aż siedemnaście pozycji - szesnaście książek i jedno czasopismo. Mowa o:

1. Insygnia. Wojna światów, S.J. Kincaid [RECENZJA] 
2. Świat Czarownic, Andre Norton 
3. Krąg, Mats Strandberg, Sara B. Elfgren [RECENZJA] 
4. Ostatnia spowiedź, Nina Reichter [RECENZJA] 
5. Spacerem po Nowym Jorku. Największe atrakcje miasta, Katherine Cancila [RECENZJA] 
6. Nowa Fantastyka 366 (3/2013) [RECENZJA] 
7. Piękna pani i brzydki pan, Magdalena Samozwaniec [RECENZJA]  
8. Pocałunek Gwen Frost, Jennifer Estep [RECENZJA] 
9. Dolce vita. Opowieść o gaju oliwnym we Włoszech, Cathy Rogers, Jason Gibb [RECENZJA] 
10. Strażnicy historii. Circus Maximus, Daniel Dibben [RECENZJA] 
11. Blask, Amy Kathleen Ryan 
12. Poznaj miasta w 48 godzin, praca zbiorowa 
13. Requiem, Lauren Oliver 
14. Chiny, Damian Harper 
15. Dziewięć żyć Chloe King. Upadła, Liz Braswell 
16. Królestwo łabędzi, Zoe Marriott 
17. Pięćdziesiąt twarzy Greya, E.L. James

Jak widzicie, sporo książek nie ma jeszcze swoich recenzji - przez najbliższe dni postaram się to nadrobić. W wolnym czasie wolałam, mimo wszystko, spędzić czas z rodziną, stąd mniejsza ilość tekstów. Ale nie martwcie się, wracam już do tej cholernej Łodzi, w której nie mam co ze sobą zrobić, więc znowu będziecie mieli co czytać, a ja znowu będę uciekać w książki, byleby tylko nie myśleć o tym mieście.

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Pomnik Cesarzowej Achai - t.2"

Książki przeczytane w ramach wyzwania "Z półki": brak
Najlepsza Książka: "Blask", "Ostatnia spowiedź"
Najgorsza Książka: "Pięćdziesiąt twarzy Greya"

O tym, skąd wziął się tutaj Grey, opowiem Wam na facebooku.  

PLAN NA KWIECIEŃ? Wyrobić się z książkami do recenzji i wzorowo przejść całą rehabilitację. 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję fantastycznych wyników, których można tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki, serdecznie gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące osiągi, ponad dwukrotnie większe niż moje... Powodzenia w kwietniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite wyniki... gratuluję - i zazdroszczę czasu na przeczytanie aż 17 pozycji w ciągu miesiąca :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, gratuluję wyniku. Przewyższasz mnie gdzieś z 5 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnego wyniku, kilka pozycji z listy bardzo mnie ciekawi i będę musiała się w przyszłości w nie zaopatrzyć, miłego miesiąca :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu przeczytanych książek, ja niestety czasu mam coraz mniej, bo egzaminy gimnazjalne już niedługo, a z nauką jestem sporo do tyłu. Czekam na wakacje kiedy wkońcu odpocznę od szkoły, a i pogoda będzie ładniejsza, bo ten śnieg to po prostu mnie dobija ; c

    OdpowiedzUsuń

  8. Wynik cudowny, godny pozazdroszczenia!!! Żadnej z tych książek nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!