STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

18 kwietnia 2013

Stos 04/2013


Przełom marca i kwietnia prezentuje się bogato. Książki, jakie udało mi się zdobyć w tym czasie, to istna mieszanka - znajdziecie tutaj i paranormale, i literaturę podróżniczą, i obyczajówki, a nawet erotyk! Z tego zbioru jestem naprawdę zadowolona i nie mogę się już doczekać, by przeczytać je wszystkie co do jednej i podzielić się z Wami wrażeniami! Ale zanim do tego dojdzie, zapraszam do obejrzenia stosu.

Od jakiegoś czasu myślałam nad uproszczeniem formuły takich postów i oto rezultat. Mam nadzieję, że tak będzie dla Was czytelniej, a dla mnie znacznie szybciej i łatwiej.

Przekreślone książki to tytuły, których z różnych względów czytać nie będę.

Na pierwszy ogień pójdzie stos własny:


1. Potrawy z makaronu, Tom Bridge (FK Olesiejuk)
2. Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów, Marek Lipiński (OnePress)
3. Atrofia, Lauren DeStefano (Prószyński i S-ka)
4. Opowieści ze świata Wiedźmina, praca zbiorowa (Solaris)
5. Żelazny król, Julie Kagawa (Amber)
6. Dama w opałach, Karen Doornebos (Znak)
7. Bliżej słońca, Richard Paul Evans (Znak)
8. Dotknąć nieba, Richard Paul Evans (Znak)
9. Opowieści celtyckie. Początek, Karolina Janowska (Novae Res)
10. Związane dusze, Krystian Lewandowski (Novae Res)

Teraz czas na imponujący stos recenzencki:


Po lewej:

1. Albinos, Kornel Machnikowski (Novae Res) - [RECENZJA]
2. Piasek, Piotr Nesterowicz (Novae Res)
3. Na skrzydłach czasu, Aleksandra Kromp (Novae Res)
4. Słodkie słówka, Susan Mallery (Harlequin/Mira)
5. Spotkanie nad jeziorem, Susan Wiggs (Harlequin/Mira)
6. Angelfall, Susan Ee (Filia)
7. Szkoła żon, Małgorzata Witkiewicz (Filia)
8. Dziewięć żyć Chloe King. Upadła, Liz Braswell (Filia) - [RECENZJA]
9. Królestwo łabędzi, Zoe Marriott (Egmont) - [RECENZJA]
10. Cienie na księżycu, Zoe Marriott (Egmont)
11. Naruto t.59, Masashi Kishimoto (JPF)

Po prawej:

1. Irlandia, Christopher Somerville (G+J)
2. Chiny, Damian Harper (G+J) - [RECENZJA]
3. Pomnik cesarzowej Achai t.2, Andrzej Ziemiański (Fabryka Słów) - [RECENZJA]
4. Geneza, Jessica Khoury (Wilga)
5. Miłość alchemika, Avery Williams (Amber)
6. Requiem, Lauren Oliver (Otwarte/Moondrive) - [RECENZJA]
7. Honor Legionu, Andrzej Sawicki (Erica)
8. Batman i filozofia. Mroczny Rycerz nareszcie bez maski, Mark D. White, Robert Arp (Editio)
9. Dialogi zwierzątSidonie-Gabrielle Colette (WAB)
10. Poznaj miasta w 48 godzin, praca zbiorowa (G+J) - [RECENZJA]
11. Niebo w kolorze indygo, Anna Jaklewicz (Bezdroża)
12. Tam, gdzie śpiewają drzewa, Laura Gallego (Dreams)
13. Nowa Fantastyka 367 (4/2013) (Redakcja) - [RECENZJA]

Na koniec szybki rzut oka na stos biblioteczny:


A w pracy podczytuję:


I to by było na tyle.
Co byście przeczytali? Co polecacie? A co odradzacie?

18 komentarzy:

  1. No to żem nacieszyłam oczka :P Piękny stos! PLL <3 + recenzencki!! <3 Chloe, Angelfall, Cienie na księżycu i cała ta reszta. Piękne pozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę książek Evansa i to na ich recenzje będę czekać najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładnie, ładne. :)
    Ja bardzo, bardzo chętnie przeczytałbym "Opowieści ze świata Wiedźmina". :3 Uwielbiam Cykl Wiedźmiński, więc tej pozycji sobie nie odpuszczę. Jednak na razie brak funduszy. :(
    Oprócz tego ciekawią mnie też książki: "Opowieści Celtyckie...", "Pomnik Cesarzowej..." - ogólnie cały cykl, "Geneza" i "Requiem" - cała trylogia. :3 Może w wakacje nadrobię zaległości. :>

    Tymczasem życzę miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj imponujące stosy! :) miłej lektury

    www.kreatywneteksty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Atrofia! Cienie na księżycu! Już, już! Czytamy~~

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Pretty Little Liars, "Szkoły żon", "Miłości alchemika" oraz "Requiem". Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujące stosy! Kiedy Ty znajdziesz czas, żeby to wszystko przeczytać? Ja mam zaledwie 8 książek i już nie wyrabiam ;)
    Polecam Evansa oraz "Pretty Little Liars" - książka wciąga miejscami bardziej niż serial. Sama bardzo chciałabym przeczytać "Atrofię", "Angelfall" oraz "Dziewięć żyć Chloe King. Upadła".
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Co za stos recenzencki! Kiedy Ty to przeczytasz? :D
    Czekam na recenzję minimum połowy książek + jestem ciekawa Twojej opinii o "Atrofii", którą ja uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Evans, Evans, Evans ! Dotknąć nieba jest piękna..

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, potężny stosik ;) Ja zazdroszczę Genezy, atrofię czytałam i polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, ile tutaj wspaniałych książek! Sama z chęcią przygarnęłabym praktycznie wszystkie z nich, bo o większości z nich czytałam i są na mojej liście "koniecznie przeczytać, teraz!" :-)
    Naprawdę zazdroszczę.

    Pozdrawiam.

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję takich wspaniałych kąsków, z ksiażek czytałam tylko "Żelaznego króla" i miło go wspominam. Reszta książek bardzo mnie ciekawi, poczekam jednak na recenzje, wtedy może zobaczę, czy cos warto kupić ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał! To dopiero imponujący stos! Kilka pozycji czytałam i bardzo mi się podobały. Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam żadnej z powyższych książek, więc nie jestem w stanie polecić Ci jakiegoś konkretnego tytułu.
    Stosiki robią wrażenie. Zwłaszcza ten do recenzji. Jak Ty się z tym wszystkim wyrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęka mi opadła!!! Piękny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow - to się nazywa stos! Ja jestem właśnie po lekturze Szkoły żon i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  17. Atrofia, Lauren DeStefano - mam z wymiany, czeka na swoją kolej :)
    Żelazny król, Julie Kagawa - czytałam, naprawdę fajna. Ash *___*
    Angelfall, Susan Ee - chcę, chcę, chcę! Żadna negatywna recenzja mnie nie zniechęci do tej historii!
    Dziewięć żyć Chloe King. Upadła, Liz Braswell - mam od Filii z kubeczkiem (konkurs, ale to już wiesz). Na razie zapowiada się fajnie :)
    Królestwo łabędzi, Zoe Marriott - uwielbiam tę baśń :)
    Cienie na księżycu, Zoe Marriott - motyw Japonii *_*
    Pomnik cesarzowej Achai t.2, Andrzej Ziemiański - siostra mojej przyjaciółki stwierdziła, że jest to najlepsza seria, jaką czytała. Ufam jej :)
    Geneza, Jessica Khoury - pozytywne recenzje mnie kuszą. :)
    Requiem, Lauren Oliver - mam na półce dwie pierwsze części i nie wierzę, że jeszcze ich nie przeczytałam o.O
    Tam, gdzie śpiewają drzewa, Laura Gallego - dawno powieści w takim klimacie nie czytałam, więc... chcę :)


    OdpowiedzUsuń
  18. Och ukradłabym Ci bez skrupułów "Genezę" i "Damę w opałach" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!