STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

19 maja 2013

Stos 5/2013


Przy ogromnym stosie z zeszłego miesiąca ten wydaje się malutki, choć zawiera wiele ciekawych pozycji, z posiadania których niezmiernie się cieszę. Oprócz jednej książki własnej, pozostałe są przeznaczone do recenzji. Ale nie byłabym sobą, gdybym poprzestała tylko na nich, dlatego w poście traktującym o Warszawskich Targach Książki zobaczycie kolejne moje zdobycze. Mam nadzieję, że będą Wam się podobały!

Na zdjęciach brakuje "Silver" Asii Greenhorn i "Przeznaczenia" Colleen Houck, więc pojawią się za miesiąc.


1. Nakręcana dziewczyna, Paolo Bacigalupi (MAG)
2. Wieczorem przyjdź na zócalo, Michał Głombiowski (Literackie)
3. Podróż po miłość. Emilia, Dorota Ponińska (Nasza Księgarnia)
4. Przędza, Gennifer Albin (Literackie)
5. Reckless. Nieustraszony, Cornelia Funke (Egmont)
6. Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi, Rafał Kosik (Powergraph)
7. Lady Australia, Marek Tomalik (Bezdroża)
8. Intruz, Stephenie Meyer (Dolnośląskie)
9. Papierowe miasta, John Green (Bukowy Las)
10. Mechaniczny anioł, Cassandra Clare (MAG) 

A na koniec nieodłączny element każdego miesiąca, czyli... nowa Nowa Fantastyka!
    

 Co czytaliście, a co byście chcieli przeczytać?
Po co doradzacie mi sięgnąć, a czego kazalibyście mi nie ruszać? 

18 komentarzy:

  1. Intruza polecam, o Przędzy marzę, a Mechanicznego anioła i jego kontynuację niebawem nabędę :) Miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Intruza czytałam już dawno, dawno temu (jeszcze w gimnazjum) i całkiem mi się spodobał, natomiast Papierowe miasta skończyłam kilka dni temu i jestem zauroczona tą książką.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jaki piękny stos! Chyba wszystkie te książki chciałabym mieć w swojej biblioteczce.
    "Intruza" mam, ale niestety tylko pożyczonego. Nie zaczęłam jeszcze czytać więc polecić nie mogę :C
    Serię o Felixie, Necie i Nice chcę już od dłuższego czasu zacząć.
    "Przędza" ma cudowną okładkę, a i opis zachęca do przeczytania.
    Czekam więc na recenzje tych cudeniek, życzę miłej lektury i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cuda widzę, same pożądane przeze mnie książki! Czytałam jedynie "Intruza" ale mam ochotę na większość z Twojego stosu!
    Czekam na recenzje.

    Zapraszam do siebie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Papierowe miasta" - inne zupełnie niż GNW, ale równie cudowne, poruszające, skłaniające do refleksji. "Intruz" także bardzo mi przypadł do gustu, choć nie jestem fanką s-f. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nabyłam intruza wczoraj zaraz po obejrzeniu filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intruza bardzo miło wspominam, więc mam nadzieję, że Tobie również się spodoba. Mechaniczny Anioł też jest świetny, już się nie mogę doczekać Mechanicznej Księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzieciństwie czytałam Felix Net i Nika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Przędzę" - bardzo miła lektura! Chętnie podkradłabym Ci Greena; jestem strasznie ciekawa innych jego książek. W domu mam też drugą część Funke z tej serii, ale chyba prędko po nią nie sięgnę, więc czekam na recenzję ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam kilka, przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Przędzę" i bardzo mi się podobała :)
    Na swoją kolej czeka u mnie "Nakręcana dziewczyna" :)
    Chętnie podkradłabym Ci "Intruza" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią podkradłabym "Papierowe miasta" oraz "Intruza" :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń

  13. Bardzo chciałabym przeczytać "Papierowe miasta"
    Przyjemnej lektury życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa Johna Greena, "Gwiazd naszych wina" zrobiło ogromną furorę, więc jestem ciekawa czy kolejna jego powieść dorówna poprzedniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stos, nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, zazdroszczę "Papierowych miast", a i "Wieczorem przyjdź na Zócalo" wydaje się interesującą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zdobyłam "Przędzę" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!