STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 maja 2013

Podsumowanie maja


Maj minął mi jak z bicza strzelił - ledwo pisałam o kwietniu, a tu już kolejny miesiąc za nami. Nie wiem jakim cudem, ale pomimo czającej się sesji, przeczytałam sporo nowych tytułów, co odzwierciedla lista, którą zamieszczam poniżej. Czerwiec, podejrzewam, że nie będzie już tak różowy pod względem czytelniczym, a wszystko to za sprawą pierwszego rozdziału mojej pracy magisterskiej, który muszę oddać do końca miesiąca, a którego nie chce mi się ani trochę pisać. Ale jak mus to mus - chcę mieć to za sobą.

Tak oto przedstawia się bilans liczb na moim blogu: w maju odwiedziło mnie 5637 nowych osób, a na liczniku łącznych odwiedzin pojawiła się magiczna liczba 38 616. Zrecenzujemy ma obecnie 180 obserwatorów, 160 fanów na Facebooku oraz 51 osób w kręgach na Google+. Cieszę się, że jesteście i smutno mi tylko, że nie dobiliśmy do 200 obserwatorów. Mam jednak nadzieję, że szybko to nadrobicie!

Majowych lektur było szesnaście, z czego jedna pozycja była - jak zwykle - czasopismem. Oto lista:

1. Drużyna. Pościg, John Flanagan [RECENZJA]
2. Szkoła żon, Magdalena Witkiewicz
3. Ciemniejsza strona Greya, E.L. James
4. Nowe oblicze Greya, E.L. James
5. Geneza, Jessica Khoury [RECENZJA]
6. Spotkanie nad jeziorem, Susan Wiggs [RECENZJA]
7. Klątwa tygrysa. Przeznaczenie, Colleen Houck [RECENZJA]
8. Piasek, Piotr Nesterowicz
9. Świat czarownic w pułapce, Andre Norton
10. Lady Australia, Marek Tomalik [RECENZJA]
11. Wieczorem przyjdź na zócalo, Michał Głombiowski
12. Powrót bogini. Część I, P.C. Cast 
13. Nowa Fantastyka 368 (5/2013) [RECENZJA] 
14. Podróż po miłość. Emilia, Dorota Ponińska
15. Reckless. Nieustraszony, Cornelia Funke
16. Papierowe miasta, John Green

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Dziewięć żyć Chloe King. Upadła" 
Książki przeczytane w ramach wyzwania "Z półki": brak 
Najlepsza Książka: "Klątwa tygrysa. Przeznaczenie" 
Najgorsza Książka: "Spotkanie nad jeziorem" 

PLAN NA CZERWIEC? Napisać pierwszy rozdział pracy magisterskiej!

Jednocześnie miło mi poinformować, że blogowi stuknął roczek! Decyzja o założeniu Zrecenzujemy była spontaniczna, ale nie żałuję tego kroku ani trochę! Dzięki blogowi udało mi się znacznie poszerzyć swoje literackie horyzonty, o poznaniu wspaniałych osób nie wspominając. Żeby jednak sprawiedliwości stała się zadość, wymienić pragnę kilka z nich: Abigail, Waniliowa, Julie Wellings, Sophie, Korvo i w ogóle cała ekipa Upadłych. Kochani, dziękuję, że ze mną jesteście! I mam nadzieję, że będziecie przez kolejny rok.

W tym miejscu chciałabym jeszcze podziękować wszystkim moim Partnerom! Jesteście wspaniali, wydajecie świetne książki i życzę Wam, by rynek książki odżył, bo i sama tego pragnę. Dziękuję za bezproblemową współpracę i dobry kontakt. Kolejny rok przed nami!

Przy okazji tej przyjemnej rocznicy udało mi się dostrzec, że czytam około 150 książek rocznie. Nie wiem, czy to dużo, ale przy tak intensywnym życiu, jakie prowadzę, wydaje mi się, że tak.

Wieczorem spodziewajcie się wielkiego konkursu. Muszę jeszcze tylko wymyślić jakieś ciekawe zadanie!


8 komentarzy:

  1. Świetne wyniki w tym miesiącu, oby tak dalej :)
    Aaa, no i 100 lat 100 lat przy okazji :]

    Zapraszam do siebie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że poszerzam twoje horyzonty.;) Muszę cię kiedyś złapać na fb i w końcu z tobą pogadać.:)
    Wynik równy z moim, także gratuluję nam obu. Oby tak dalej, no i gratuluję również rocznicy.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania :-) 150 książek rocznie to nie jest dobry wynik a wręcz rewelacyjny :-) Zdecydowanie zawyżasz statystyki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik i wszystkiego najlepszego z okazji roczku! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Gratuluję roczku! Świetne statystyki jak na tak krótki okres! :) Wszystkiego najlepszego i jeszcze wielu lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik, a wierzę że uda ci się napisać 1 rozdział pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wynik! Gratuluje i jego i rocznicy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!