STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

20 czerwca 2013

Stos 6/2013


Pisanie magisterki idzie pełną parą, co doskonale oddaje brak nowych recenzji na Zrecenzujemy. Strasznie mnie to denerwuje, bo przywykłam do regularnego publikowania postów, ale przyszedł taki czas, w którym muszę na chwilę zmienić swoje priorytety. Do końca miesiąca może być krucho z moją obecnością tutaj, ale w piątek po egzaminie ruszam z kopyta z nowymi tekstami.

Obiecałam Wam post z nowościami na mojej półce i słowa dotrzymuję.

Stos własny:


Po lewej:

1. Rudy Dżil i jego pies. Kowal z Podlesia Większego, J.R.R Tolkien (Prószyński i S-ka)
2. Thor, Wolfgang Hohlbein (Telbit)
3. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet, Stieg Larsson (Czarna Owca)
4. Listy, J.R.R. Tolkien (Prószyński i S-ka)
5. Dziewiąty Legion, Rosemary Sutcliff (Telbit)
6. Nie kończąca się historia, Michael Ende (Znak)
7. Dziedzictwo. Tom II, Christopher Paolini (MAG)
8. Silmarillion, J.R.R. Tolkien (Amber)

Po prawej:

1. Bezdomna, Katarzyna Michalak (Znak)
2. Achaja. Tom II, Andrzej Ziemiański (Fabryka Słów)
3. Z nakazu serca, Nora Roberts (Harlequin/Mira)
4. Druga miłość, Nora Roberts (Harlequin/Mira)
5. Michael Vey. Więzień celi nr 25, Richard Paul Evans (Fabryka Słów)
6. Harry Potter i Kamień Filozoficzny, J.K. Rowling (Media Rodzina)
7. Harry Potter i Komnata Tajemnic, J.K. Rowling (Media Rodzina)
8. Harry Potter i Więzień Azkabanu, J.K. Rowling (Media Rodzina)

Stos recenzencki:


Po lewej:

1. Klątwa opali, Tamora Pierce (Jaguar)
2. Zdemaskowana. Dziewczyna, której jedno w głowie, Abby Lee (Otwarte)
3. Złota lilia, Richelle Mead (Nasza Księgarnia)
4. Nexus, Ramez Naam (Drageus)
5. World War Z, Max Brooks (Zysk i S-ka)
6. Partials. Częściowcy, Dan Wells (Jaguar)
7. Grim. Pieczęć Ognia, Gesa Schwartz (Jaguar)

Po prawej:

1. Klątwa tygrysa. Przeznaczenie, Colleen Houck (Otwarte/Moondrive) [RECENZJA]
2. Papierowe miasta, John Green (Bukowy Las) [RECENZJA]
3. Wizje, Daniela Sacerdoti (Dreams)
4. Nowy przywódca, Julianna Baggott (Egmont)
5. Saga księżycowa. Scarlett, Marissa Meyer (Egmont)
6. Miami i Florida Keys, Mark Miller i inni (G+J)
7. Silver, Asia Greenhorn (Dreams)

Na środku:

1. Nowa Fantastyka 369 (6/2013) (Redakcja)

Jedno jest pewne: będzie co czytać! Oba stosy budzą radość w moim sercu. Część to prezenty - od siebie samej i od innych, część to wygrane w konkursach, część to zakupy, a część to książki od Wydawnictw. Jakkolwiek by nie było, cieszę się, że jestem w tym właśnie miejscu.
 

22 komentarze:

  1. Tylko pozazdrościć tych pozycji. Czytałam "Michaela Veya". Bardzo mi się podobała ta książka, aczkolwiek liczyłam na więcej...

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny stos!
    Kilka książek z tych sama mam - "Bezdomna", "Harry Potter", "Nowy przywódca".
    Dużo chciałabym Ci podkraść i sama przeczytać :p

    Czekam na recenzje i serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stosy. Zazdroszczę wielu pozycji, ale najbardziej to chyba "Papierowych miast" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też, chociaż wszystkie są przecudne ;)

      Usuń
  4. Rewelacyjny stos:) Zazdroszczę wielu pozycji. Już nie mogę doczekać się recenzji:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego się nazbierało, będzie co czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pozycje! Fakt, że większość jest mi zupełnie nieznana, ale może po recenzjach na którąś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stosiska ;)
    Czytałam Silmarilion- lektura dla wytrwałych, bądź wielbicieli Tolkiena
    Rudy Dżil i jego pies, przyjemne, choć nie oczarowało.
    Achaję- wartka akcja sprawia, że przez książkę się mknie.
    W planach mam Larssona, ale są to dość odległe palny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Silmarillion" to jedna z moich ukochanych książek. Fakt, jest to dość skomplikowana lektura, w której aż roi się od wydarzeń "historycznych" i bohaterów, ale ja kocham Tolkiena i uwielbiam śledzić historię powstawania Śródziemia. Jest to przepiękna historia, o niebo lepsza od pozostałych książek Mistrza, choć - oczywiście - zachęcam do lektury wszystkich!

      Usuń
  8. Najbardziej w oczy rzucił mnie się TOLKIEN. Ach rozmarzyłam się:>)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne nabytki miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał wspaniałe stosy zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy pierwszym jak i przy drugim zainteresowały mnie najbradziej książki z stosiku po prawej.
    Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje pierwsze wrażenie to: Wielkie Łał! Oglądałem już wiele stosików, ale ten jest po prostu ogromny.
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania.
    Jemenos

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo, jak ładnie :) Marzy mi się całość Harryego na półce, a i Cinder, niekończącą się historią i Grimem bym nie pogardziła. Miłej lektury życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najchętniej włamałabym się do Ciebie i ukradła Twoje zdobycze. Powodzenia przyszła Pani Magister, trzymam za Ciebie kciuki. Zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosisko a nie stos. Rewelacja, same świetne tytuły. W sam raz na wakacyjne lenistwo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę przeczytać "Partials". A za Millenium zabieram się w postaci II części :D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam grima pieczęć ognia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńka :D Kilka z nich z chęcią bym Ci podprowadziła :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale stosik! Zdecydowanie jest co czytać ;) Części moich ulubionych serii: Kronik Krwi i Sagi Księżycowej ;)
    Do tego jeszcze "Papierowe Miasta", "Wizje", "Partials" i "Nowy Przywódca" :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Część z wymiany... ;)
    Bardzo ładne zdobycze! :D Zazdroszczę "World War Z". :3
    Miłego czytania. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!