STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

30 czerwca 2013

Podsumowanie czerwca



Przeglądając posty podsumowujące czerwiec na innych blogach, aż wstyd mi publikować własne wyniki. Ten miesiąc był dla mnie wyjątkowo ciężki. Sesja zaskoczyła mnie jak co semestr intensywnością nauki, pomimo że na zajęcia chodziłam regularnie i powinnam coś z nich zapamiętać. Tak czy inaczej, USOS tym razem aż świeci od piątek, więc było warto się poświęcić. Gorzej już było z pisaniem pierwszego rozdziału magisterki, które zbiegło się w czasie z falą upałów. Wracając po wyczerpującym dniu w pracy (sezon nagrodowy w szkołach i początek sezonu podręcznikowego - masakra!), siadałam w tym ukropie do komputera, bez pomysłu i większych chęci do tworzenia, po czym męczyłam po trzy strony dziennie, by po ich napisaniu paść bez życia do łóżka. Nawet czytać się nie chciało... Stąd kiepskie wyniki.

Oto bilans liczb na Zrecenzujemy: w czerwcu odwiedziło mnie 5664 nowe osoby, a na liczniku łącznych odwiedzin pojawiła się magiczna liczba 44 280. Zrecenzujemy ma obecnie 200 obserwatorów, 174 fanów na Facebooku oraz 108 osób w kręgach na Google+. Google Reader podobno miał dzisiaj zniknąć, ale wciąż dumnie wisi na blogu, toteż muszę Wam serdecznie podziękować za obdarowanie mnie prezentem w postaci liczby 200. Nawet jeśli dziś to zniknie, to ja będę miała świadomość, że tylu Was było!

Czerwcowy bilans książkowy ma się dużo gorzej: licznik zatrzymał się na siódemce lektur, a właściwie na sześciu książkach i Nowej Fantastyce. Oto ich zestawienie:

1. Intruz, Stephenie Meyer
2. Miami i Florida Keys, Mark Miller i inni
3. Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi, Rafał Kosik
4. Powrót bogini. Część II, P.C. Cast
5. Nowa Fantastyka 369 (6/2013)
6. Nakręcana dziewczyna, Paolo Bacigalupi
7. Silver, Asia Greenhorn


Książka Miesiąca wg Czytelników: "Wybrani"
Książki przeczytane w ramach wyzwania "Z półki": brak
Najlepsza Książka: "Intruz"
Najgorsza Książka: "Nakręcana dziewczyna"


PLAN NA LIPIEC? Nadrobić jak najwięcej zaległości!

Przez nadrabianie zaległości rozumiem napisanie recenzji tych wszystkich tytułów, które od maja się ich nie doczekały, a także przeczytanie jak największej ilości książek, przetykane pisaniem na bieżąco ich recenzji.
 

12 komentarzy:

  1. Wiadomo, studia najważniejsze ;) Życzę zadowolenia z lektur w lipcu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli tradycyjnie jak każdy :)
    Nadrabiamy zaległości w wakacje ! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedem książek, to też jest dobry wynik!
    Życzę przyjemnego nadrabiania zaległości czytelniczych:)
    Gorzej jak ktoś nie ma wakacji:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja też nie mam wakacji :) Teraz po prostu mam wolne weekendy od szkoły, ale codziennie w pracy i tak jestem ;) Ale już nie muszę ślęczeć nad notatkami i zakuwać do egzaminów :)

      Usuń
  4. Mi też udało się przeczytać w czerwcu sześć książek. Moim zdaniem to dość średni wynik, ale - wiadomo - w lipcu musi być lepiej! :)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nadrabianiu zaległości, wiem coś o tym :) i gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 7 książek przy nawale pracy to i tak bardzo dobry wynik. Nie masz absolutnie powodów, aby czuć się z tym gorzej spoglądając na wyniki innych :)
    Życzę Ci, aby udało Ci się nadrobić wszelkie zaległości i żeby lipiec był dla Ciebie o wiele lepszym miesiącem niż czerwiec :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek
    http://magicznyswiatksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczba 7 chyba staje się w tym miesiącu tradycją. Czerwiec jest bardzo słaby, jeżeli chodzi o czytelnictwo :(

    OdpowiedzUsuń
  8. 7 to dobry wynik, dlatego też gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też z recenzjami leżę w porównaniu z przeczytanymi pozycjami;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Siedem to wcale nie jest zły wynik. Często ta liczba jest przecież uważana za najszczęśliwszą :D Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  11. 7 książek to dobry wynik- biorąc pod uwagę nawał pracy, także gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!