STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 lipca 2013

Podsumowanie lipca


Lipiec za nami, a ja muszę przyznać, że nigdy nie czułam się lepiej. Co prawda w tygodniu chodzę do pracy jak każdy normalny dorosły, ale odpadły mi weekendy na uczelni, co mocno mnie podbudowuje. Czekają mnie jeszcze dwa takie miesiące i choć wiem, że szybko mi zlecą, to i tak pozwoli mi to wypocząć za wszystkie czasy. Do tego mogę do woli czytać i pisać, co bardzo, ale to bardzo mnie cieszy!

Bilans liczb na Zrecenzujemy przedstawia się następująco: w lipcu odwiedziło mnie 5131 nowych osób, a łącznych odwiedzin było aż 49 411. Zrecenzujemy ma też obecnie 210 obserwatorów, 180 fanów na Facebooku oraz 141 osób w kręgach na Google+.

W tym miesiącu udało mi się przeczytać jedenaście pozycji - dziesięć książek i czasopismo:

1. Zdemaskowana. Dziewczyna, której jedno w głowie, Abby Lee
2. Nowa Fantastyka 370 (7/2013)
3. Łukasz i kostur czarownicy, Piotr Patykiewicz
4. Wizje, Daniela Sacerdoti [RECENZJA]
5. Nexus, Ramez Naam
6. Klątwa opali, Tamora Pierce
7. Nowa Ziemia, Julianna Baggott
8. Przędza, Gennifer Albin
9. World War Z, Max Brooks
10. Piąta Fala, Rick Yancey [RECENZJA]
11. Wilczy Pakt. Alfa i Omega, Patricia Briggs


Książka Miesiąca wg Czytelników: "Dziewięć żyć Chloe King. Upadła"
Książki przeczytane w ramach wyzwania "Z półki": "Nowa Ziemia"
Najlepsza Książka: "Piąta Fala", "World War Z"
Najgorsza Książka: "Zdemaskowana. Dziewczyna, której jedno w głowie"

PLAN NA SIERPIEŃ? Nadrobić jeszcze więcej recenzjowych zaległości!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Bardzo dobre wyniki i życzę jeszcze lepszych :P

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję osiągniętych wyników i życzę dalszych sukcesów :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsumowanie do pozazdroszczenia:)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam takie plany na sierpień:P Gratuluję lipcowych wyników:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję bardzo fajnego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świetnego wyniku ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący wynik :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!