STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

16 lipca 2013

Stos 7/2013

Przyszedł czas na zaprezentowanie Wam moich najnowszych nabytków. Przyznaję, że nie ma tego zbyt wiele, co w sumie mnie cieszy, bo gdy książek przybywa, a miejsca brak, to zaczyna się robić problematycznie. Większość to moje własne zakupy, z czego trzy czwarte to sprawy poradnikowe. Najważniejszy z nich - "Emigracja do USA" - przeprowadzi mnie, mam nadzieję, przez wszystkie procedury, kiedy już będę wyjeżdżać z kraju. Przewodnik po Londynie przyda mi się za rok, bo na wtedy planuję jakiś krótki wypad na Wyspy. Polecam Wam zajrzeć do księgarni stacjonarnych Świata Książki - National Geographic na wakacje w cenie 12,90 zł za przewodnik to grzechu warta propozycja. A Śliweczkę zakupiłam - jak sporo osób w ostatnim czasie - razem z "Glamourem". Swoją drogą, wiecie co będzie w sierpniu?


Stos własny:

1. Starcie królów, George R.R. Martin (Zysk i S-ka)
2. Nawałnica mieczy. Stal i śnieg, George R.R. Martin (Zysk i S-ka)
3. Londyn, Louise Nicholson (G+J)
4. Jak upolować faceta. Po pierwsze: dla pieniędzy, Janet Evanovich (Fabryka Słów)
5. Złote zasady organizowania czasu i przestrzeni, Sara Lavieri Hunter (Septem)
6. Trening partnerstwa. Związek solidny jak skała, Josef Kirschner (Sensus)
7. Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli, William Irwin, Gregory Bassham (Editio)
8. Potrawy jednogarnkowe, Lisa Rogak (Septem)
9. Emigracja do USA, Dan P. Danilov (One Press)
10. Wielki Ilustrowany Przewodnik Star Wars, Rhyder Windham (Literacki EGMONT)


Stos recenzencki:

1. Każdy musi płacić, Robert Foryś (Fabryka Słów)
2. Wilczy trop. Alfa i Omega, Patricia Briggs (Fabryka Słów)
3. Dynastia Tudorów. Król, Królowa i królewska faworyta (Harlequin/Mira)

A na koniec ukochana Nowa Fantastyka:


21 komentarzy:

  1. Za późno obejrzałam się z tym "Glamour'em"... Dobrze, że koleżanka posiada dwie pierwsze części przygód Śliweczki, więc tak czy siak przeczytam je.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dynastia Tudorów jest fajna, a Jak upolować faceta rewelacyjne, przeczytałam całe wczoraj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygował mnie tez "Harry Potter i filozofia". To moja ukochana seria, więc chętnie uzupełniłabym ją o taki dodatek :-) Również "Dynastia Tudorów" kusi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę skoczyć do kiosku, wiedziałam że o czymś zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie czytałam, aczkolwiek kilka pozycji mnie zainteresowało.

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik! Miłego czytania ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszą część o Stephanie też mam :-)
    Dziwnie mały ten "Harry Potter i filozofia". Zazwyczaj analizy są grubsze od samego dzieła.
    Dynastię Tudorów także mam i nawet jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Martin kusi, choć nie aż tak bardzo, Foryś również. Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam już Jak upolować faceta. Po pierwsze: dla pieniędzy - i ten pierwszy tom bardzo mnie przekonał do tej serii :)
    Spory stosik - jest co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podebrałabym Martina i Patricię Briggs... I Złote zasady organizowania czasu i przestrzeni;) To coś zdecydowanie napisane z myślą o mnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany, "Wilczy trop", zazdroszczę. A "Jak upolować faceta" chyba mają już wszyscy bookoholicy dzięki promocji gazetowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę części "Gry o tron", niedługo sama będę szczęśliwą posiadaczką serii :). Śliweczkę nabyłam dopiero dzisiaj- kocham takie okazje ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdobycze. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałabym "Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli", a "Jak upolować faceta" również zakupiłam z Glamourem. I prawdę powiedziawszy nie wydaje mi się, żeby z sierpniowym wydaniem był jakiś dodatek, reklamowaliby go w aktualnym numerze, a nigdzie nie ma podobnej informacji.
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście dużo tych poradników. ;D A kiedy wybierasz się do Stanów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję tuż po skończeniu studiów przez mojego chłopaka. Czyli za jakieś 5 lat. Chyba że zdecyduje się dokształcać za granicą ;)

      Usuń
  16. ciekawi mnie Dynastia Tudorów i Harry Potter i filozofia. Przewodnik... bo jestem ogromną fanką całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos:) Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stos! I Martin:)
    Dynastie Tudorów dziś skończyłam i jest całkiem, całkiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!