STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 sierpnia 2013

Podsumowanie sierpnia


Wrzesień przyszedł wcześniej niż chciałby ktokolwiek z nas - zwłaszcza uczniowie. Przede mną wciąż miesiąc wolnego, który zamierzam spędzić na pochłanianiu książek. Tak, by równo za miesiąc podsumowanie wypadło równie owocnie jak to, które zamierzam Wam zaprezentować. 

Bilans liczb na Zrecenzujemy: w sierpniu odwiedziły mnie 4714 nowe osoby, a łącznych odwiedzin było aż 54 125. Zrecenzujemy ma obecnie 224 obserwatorów, 191 fanów na Facebooku oraz 168 osób w kręgach na Google+. Witam wszystkie nowe twarze!

W sierpniu przeczytałam czternaście książek i jedno czasopismo. Oto cała lista:

1. Wurt, Jeff Noon 
2. Złoty most, Eva Völler 
3. Tancerze burzy, Jay Kristoff 
4. Każdy musi płacić, Robert Foryś 
5. Tajemnice Windsorów, Marek Rybarczyk 
6. Partials. Częściowcy, Dan Wells 
7. Dziewczyna w stalowym gorsecie, Kady Cross [RECENZJA] 
8. Złota lilia, Richelle Mead 
9. Tamtego lata nad Sekwaną, Agnieszka Błotnicka 
10. Bezdomna, Katarzyna Michalak 
11. Morza szept, Patricia Schröder
12. Szukając Alaski, John Green 
13. Wielki Ilustrowany Przewodnik Star Wars, Rhyder Windham 
14. Dynastia Tudorów. Król, Królowa i królewska faworyta, Michael Hirst 
15. Nowa Fantastyka 371 (8/2013)

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Piąta Fala"
Książki przeczytane w ramach wyzwania "Z półki": brak
Najlepsza Książka: "Szukając Alaski", "Tajemnice Windsorów"
Najgorsza Książka: "Tamtego lata nad Sekwaną"


PLAN NA WRZESIEŃ? Czytać do upadłego!


12 komentarzy:

  1. Wow! Czternaście książek to naprawdę dużo, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik :D Można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci już przeczytanej "Szukając Alaski". W sierpniu poznałam prozę Greena i muszę stwierdzić, że jest wyśmienita, a "Gwiazd naszych wina" wywarła na mnie ogromne, przeogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny wynik! Gratuluję! Na wrzesień mam podobny plan:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezdomną i Morza szept jedynie czytałam ;) Owocnego września !

    OdpowiedzUsuń
  6. 14 książek? Wow! Zdumiewająca ilość! :O
    Mi także pozostał jeszcze miesiąc wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników! Również czytałam "Bezdomną", "Morza szept" oraz "Złoty most".
    Życzę Ci owocnego września :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przeczytać "Szukając Alaski"! Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity wynik! Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się marzy kolejny miesiąc wakacji na czytanie mnóóóstwa książek, ale nie jest to mi pisane, czas do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!