STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

14 sierpnia 2013

Stos 8/2013



Połowa miesiąca za nami, więc nadszedł czas na publikację moich ostatnich nabytków. Wydaje się, że jest tego sporo, ale tak naprawdę listonosz rzadko zostawiał mi awizo przez ostatni miesiąc. Ale czemu się dziwić - kto by chciał roznosić te skrawki papieru w taki upał!? Nie przedłużając, zostawiam Was sam na sam ze stosem.


Po lewej:

1. Praga i Czechy, Stephen Brook (G+J)
2. Rzym, Sari Gilbert i Michael Brouse (G+J)
3. Achaja. Tom I, Andrzej Ziemiański (Fabryka Słów)
4. 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca, Jessica Brody (Fabryka Słów)
5. Pod kopułą, Stephen King (Prószyński i S-ka)
6. Mechaniczny książę, Cassandra Clare (MAG)
7. Legenda. Wybraniec, Marie Lu (Zielona Sowa)
8. Legenda. Rebeliant, Marie Lu (Zielona Sowa)
9. Encyklopedia Śródziemia, Robert Foster (Amber)
10. A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego pisania, Lindsay Camp (One Press)
11. Jacqueline Kennedy. Historyczne rozmowy o życiu z Johnem F. Kennedym, Arthur Schlesinger Jr. (Znak)

Po prawej:

1. Elfy, Bernhart Hennen (Fabryka Słów)
2. Dziewczyna w stalowym gorsecie, Kady Cross (Fabryka Słów)
3. Szczęściara, Kristyn Kusek Lewis (Filia)
4. Samo szczęście, Karen Wheeler (Pascal) 
5. Tancerze burzy, Jay Kristoff (Wilga)
6. Szklany tron, Sarah J. Maas (Wilga)
7. Król kruków, Maggie Stiefvater (Wilga)
8. Tamtego lata nad Sekwaną, Agnieszka Błotnicka (Nasza Księgarnia)
9. Koty i córki, Helen Brown (Nasza Księgarnia)
10. Wurt, Jeff Noon (MAG)
11. Co wylądowało w lesie Rendlesham?, Mateusz Kudrański (wlesie.com) 
12. Morza szept, Patricia Schröder (Dreams)
13. Tajemnice Windsorów, Marek Rybarczyk (Marginesy)

Na samym dole widać zaś sierpniowy numer "Nowej Fantastyki".


Jak Wam się podobają moje najnowsze nabytki?
Co czytaliście? Co doradzacie, a przed czym przestrzegacie?

26 komentarzy:

  1. Ooo bardzo fajne te nowe nabytki! :) Przygarnęłabym przede wszystkim pozycje od Uroboros, bo resztę albo mam, albo niekoniecznie moja tematyka. Bardzo podobały mi się książki Marie Lu, więc mogę polecić a i Morza Szept nie był zły, aczkolwiek nie powala na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ''Dziewczyny w Stalowym Gorsecie'' i ''Morza Szeptu'', a ''Co wylądowało w lesie Rendlesham?'' zainteresowało mnie...
    Jednym słowem: PEREŁKI! ;P

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny stos!! Niektórych nabytków naprawdę ci zazdroszczę. Szklany tron i mechaniczny książę już czytałam. Musisz koniecznie je przeczytać!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stosy :) Cudowne wręcz! Zazdroszczę wielu tytułów, niczego nie czytałam :) Czekam na twoje recenzje :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny stos! Podkradłabym Ci "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" ,"Dziewczynę w stalowym gorsecie" i "Króla kruków".
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje i zapraszam do siebie :)
    http://zaczytana-iadala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam właśnie Mechnaiczego anioła i jestem nim zachwycona :) 2, 5 i 6 z prawej bym podkradła, udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Część Twojego stosu z wielką chęcią bym przygarnęła. Szczególnie Króla Kruków albo Szklany Tron, albo Morza Szept, albo... Za dużo tego albo, już i tak za dużo kasy ostatnio wydałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja nie znam żadnej pozycji, ale słyszałam co nieco o Ziemiańskim, dlatego Achaja bym chętnie przeczytała :)
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tego! :D Zazdroszczę "Elfów" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajny stos!! Zazdroszczę! :) Miłego czytania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, jaki gigantyczny stos! Kilka tytułów bym może znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale stosisko! Pragnę przeczytać "Szczęściarę".

    OdpowiedzUsuń
  14. Ło matko ile książek :o *.*
    Jestem ciekawa kiedy ty to wszystko przeczytasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik i same ciekawe książki. Życzę miłej lektury ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. "Król kruków" - świetna pozycja :) Czekam na recenzję "Szklanego tronu".

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile ciekawych lektur, z większością nie miałam szansy się zetknąć. Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takich stosów to tylko pozazdrościć! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To nie stos, a stosisko (jak to ujęła Sylwuch)! Tyle ciekawych pozycji tu masz. Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę książek i czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest tu wiele pozycji, które chciałabym przeczytać :) Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam Rebelianta i Wybrańca, za drugą część się jeszcze nie zabrałam, ale pierwsza była dobra :D Ukradłabym "Szklany tron", "Króla kruków" i "Dziewczynę w stalowym gorsecie" :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Król kruków i Szklany tron są super!!! :D a stos aż zapiera dech w piersiach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę tu wiele interesujących mnie pozycji, jednak niestety, nie miałem okazji przeczytać żadnej książki z tych stosów :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzę o "Rebeliancie" Marie Lu i dorwałabym się chętnie do "Pod kopułą", ponieważ muszę w końcu przeczytać książkę tego autora. ;) Jestem ciekawa twojej opinii o "Dziewczynie w stalowym gorsecie". Podobno połączenie disney'owskich księżniczek z Iron Man. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!