STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 października 2013

Podsumowanie października


Przetrwałam październik - i to z całkiem dobrym wynikiem końcowym. Cóż, częściowo jest to zasługa mizernego planu na uczelni. Wyjątkowo nie mam w tym semestrze żadnych zajęć, które by wymagały szczególnego zaangażowania z mojej strony. Poza tym lektury, z którymi zapoznałam się w tym miesiącu, naprawdę mi dopisały. Jestem z nich naprawdę zadowolona.

Przed Wami październikowe statystyki:  
- odwiedziły mnie 4942 nowe osoby;
- łącznych odwiedzin było 63 990;
- blog ma 237 obserwatorów, 205 fanów na Facebooku i 196 osób w kręgach Google+.
 
Przeczytałam w tym miesiącu piętnaście tytułów:
 
1. 2312, Kim Stanley Robinson [RECENZJA] 
2. Pollyanna, Eleanor H. Porter
3. Jackie czy Marylin? Ponadczasowe lekcje stylu, Pamela Keogh
4. Zombie Survival, Max Brooks
5. Wszechświaty, Leonardo Patrignani
6. Sekret Julii, Tahereh Mafi
7. W imię miłości, Katarzyna Michalak
8. W otchłani, Beth Revis
9. Kocham Nowy Jork, Isabelle Laflèche
10. Bogowie i wojownicy, Michelle Paver
11. OgieńMats Strandberg, Sara B. Elfgren
12. Przez bezmiar nocy, Veronica Rossi
13. Tajemnice Gwen Frost, Jennifer Estep
14. Więźniowie w Widmowym Zamku, Anna Łagan
15. Nowa Fantastyka 373 (10/2013)
 
Łącznie było to 5257 stron, czyli około 169 stron dziennie

Książka Miesiąca wg Czytelników: "2312"
Książki przeczytane w ramach wyzwania "Z półki": brak
Najlepsza Książka: "Więźniowie w Widmowym Zamku", "Zombie Survival"
Najgorsza Książka: brak


PLAN NA LISTOPAD? Spróbować pisać minimum półtorej recenzji dziennie.
 
 

15 komentarzy:

  1. No no. Świetny wynik :) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to masz kolejnego fana na FB :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie najwyższy wynik jaki widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyniki imponujące, a plany ambitne! Gratuluję i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za wynik! Gratuluję : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle Ci się w październiku powodziło! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, przeczytałaś bardzo dużo książek! Gratuluję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozazdrościć takich wyników! Super :) Dodaję i zapraszam do mnie. Ja również pokusiłam się o podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby tak dalej, a nawet lepiej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze niesamowity wynik :D Moje gratulacje :D Zdradź dobra kobieto jak Ty to robisz :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!