STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

30 listopada 2013

Podsumowanie listopada


Kolejny miesiąc za nami, a ja... nadal nie napisałam ani jednego słowa w pliku z moją pracą magisterską. Nie wiem jak przezwyciężyć ten kryzys - chyba nie nadaję się do pisania takich rzeczy, w sensie: na siłę, czy pod przymusem. Liczę, że wkrótce rozwiążę ten problem, bo tak naprawdę powinnam być już daleko do przodu z materiałem, a mimo wszystko mi nie idzie. Czytelniczo czuję się jak skowronek, gdyż wciągałam książkę za książką, zupełnie jakbym czuła, że lada chwila zaczną się pierwsze kolokwia i trzeba będzie przedłożyć naukę nad przyjemności. Jakże ja nie znoszę się uczyć...

Przed Wami listopadowe statystyki:
- odwiedziło mnie 6330 nowych osób;
- łącznych odwiedzin było 70 328;
- blog ma 256 obserwatorów, 216 fanów na Facebooku i 205 osób w kręgach Google+.

Przeczytałam w tym miesiącu osiemnaście (!) tytułów:

1. Dziewiąty Mag. Dziedzictwo, Alice Rosalie Reystone
2. Córka Twórcy Królów, Philippa Gregory
3. Moja siostra mieszka na kominku, Annabel Pitcher
4. Maria Antonina. Z Wiednia do Wersalu, Juliet Grey
5. Sezon burz, Andrzej Sapkowski
6. Gone: Zniknęli. Faza szósta: Światło, Michael Grant
7. Iskra, Amy Kathleen Ryan
8. Siedem minut po północy, Patrick Ness
9. Gra o tron, George R.R. Martin
10. Amerykańscy bogowie, Neil Gaiman
11. Prawdziwa królowa, Andrew Marr
12. Ziemiomorze, Ursula Le Guin
13. Upadające królestwa, Morgan Rhodes
14. Biuro kotów znalezionych, Kinga Izdebska
15. Nowa Fantastyka 374 (11/2013)
16. Notatki z podróży, Angelina Jolie
17. Niezbędnik obserwatorów gwiazd, Matthew Quick
18. Stary, młodzi i morze, Marcin Jamkowski, Jacek Wacławski

Łącznie było to 7250 stron, czyli około 241 stron dziennie.

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Czas Żniw"
Książki przeczytane w ramach wyzwania "Z półki": "Sezon burz"
Najlepsza Książka: "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", "Sezon burz", "Amerykańscy bogowie", "Gra o tron"
Najgorsza Książka: brak

PLAN NA GRUDZIEŃ? Przetrwać okres przedświąteczny w Kumiko.


14 komentarzy:

  1. Wynik imponujący gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, widząc ilość przeczytanych książek, szczena mi opadła. Czekam na recenzję "Ziemiomorza". :)

    Pozdrawiam
    R

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo ciekawych tytułów. Niesamowity wynik. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy ja przeczytam w końcu "Sezon burz"? :3 Widzę, że mamy coś wspólnego - ja też nienawidzę się uczyć. Wolę spędzać czas przy książkach ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam ilość przeczytanych przez Ciebie książek - mogę tylko pozazdrościć ;)
    Praca magisterska to zmora nie do przezwyciężenia :P Mnie się udało w tym miesiącu napisać "aż" niecałe trzy strony xD Podoba mi się temat, materiały w dużej części są interesujące, ale nie lubię pisać czegoś według odgórnego planu czy schematu... Jak dla mnie jest za wiele ograniczeń, a za mało (albo w ogóle) miejsca na dołożenie czegoś od siebie ;) Jedyną metodę jaką udało mi się znaleźć, to zmuesznie się, niestety xP Życzę powodzenia w bojach! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję podsumowania. Przeczytałaś doprawdy bardzo dużo książek. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wynik. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wynik. GRATULUJĘ:) książkowe zauroczenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyróżniasz się na tle wszystkich podsumowań, które dzisiaj czytałam! Nie mam pojęcia, jak dałaś radę tyle przeczytać, ale gratuluję! Życzę powodzenia w pisaniu magisterki i przyjemnego grudnia ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba kwestia związana z lekkim olaniem przeze mnie szkoły :-) Stąd więcej lektur ukończonych. Teraz będzie tylko gorzej :P

      Usuń
  10. O! Gratuluję wyników, pierwszy raz widzę taki wysoki wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały wynik! Gratuluję! Sama chciałabym chociaż raz taki zdobyć, ale wątpię żeby mi się to udało. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity wynik tylko pozazdrościć, wiele pozycji, które przeczytałaś w tym miesiącu mam w planach. :)
    Pozdrawiam,
    Niko.

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany! Niesamowite wyniki :D Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!