STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

19 listopada 2013

Stos 11/2013

Trochę spóźniony stos listopadowy, co skutkuje tym, że jest też nieco okazalszy niż zwykle. Jak zwykle część lektur za mną (a większość przede mną), niemniej jednak każda z tych książek ma w sobie pewien urok i cieszy moją literacką duszę. Mam nadzieję, że czytanie wciąż będzie dla mnie tak samo pasjonujące, choć musicie też brać pod uwagę to, że moja praca magisterska sama się nie napisze. Jeśli chcecie mi pomóc, to wypełnijcie tę ankietę. Im więcej udzielicie odpowiedzi, tym lepiej, dlatego liczę też na udostępnienia!


Po lewej:

1. Niezbędnik obserwatorów gwiazd, Mathew Quick [Otwarte]
2. Notatki z podróży, Angelina Jolie [Filia]
3. Przegląd Końca Świata. Feed, Mira Grant [SQN]
4. Przegląd Końca Świata. Deadline, Mira Grant [SQN]
5. Przywróceni, Jason Mott [Mira]
6. Stary, młodzi i morze, Marcin Jamkowski, Jacek Wacławski [Bezdroża]
7. Ziemiomorze, Ursula Le Guin [Prószyński i S-ka]
8. Amerykańscy bogowie, Neil Gaiman [MAG]

Po prawej:

1. Dziwni, Stefan Bachmann [Fabryka Słów]
2. Elfy, Bernhard Hennen [Fabryka Słów]
3. Sezon burz, Andrzej Sapkowski [SuperNowa]
4. Ogród Kamili, Katarzyna Michalak [Znak]
5. Czas Żniw, Samantha Shannon [SQN]
6. 2312, Kim Stanley Robinson [Fabryka Słów]
7. Rok z Ewą Chodakowską, Ewa Chodakowska, Lefteris Kavoukis [K.E. Liber]


Po lewej:

1. Biuro kotów znalezionych, Kinga Izdebska [WAB]
2. Kłamstwa Locke’a Lamory, Scott Lynch [MAG]
3. Beta, Rachel Cohn [Czarna Owca]
4. Toksyna, Jus Accardo [Dreams]
5. Podzieleni, Neal Shusterman [Papierowy Księżyc]
6. Siedem minut po północy, Patrick Ness [Papierowy Księżyc]
7. Dziedzice krwi, Mateusz Sękowski [Novae Res]
8. Alicja w krainie zombi, Gena Showalter [Mira]

Po prawej:

1. Nowa Fantastyka 374 (11/2013] )
2. Gra o tron, George R.R. Martin [Zysk i S-ka]
3. Upadające królestwa, Morgan Rhodes [Oficyna Gola]
4. Moja siostra mieszka na kominku, Annabel Pitcher [Papierowy Księżyc]
5. Żona inkwizytora, Jeanne Kalogridis [Pascal]
6. Królowe, Sherry Jones [Pascal]
7. Dziewięć żyć Chloe King. Uprowadzona, Liz Braswell [Filia]

Czytaliście coś z tej pokaźnej listy? Co mi polecacie, a przed czym przestrzegacie?

26 komentarzy:

  1. O jaaa, ile fajnych tytułów :) Intryguje mnie twórczość Ursuli LeGuin, jak tez mam ochotę na Upadające królestwa... No a Podzielonych polecam :) I ankietę już wypełniam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostrzegam sporo nowości, niektóre wręcz jeszcze gorące, a że nowości nie czytuje (nie stać mnie, z żadnym wydawnictwem nie współpracuję), to wypowiedzieć na ich temat się nie mogę ;-) Ale - tak czy siak - stosy bardzo przyjemne dla oka. Chciałbym, brałbym! :-P Ankieta wypełniona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Niezbędnik..." jest świetny, klimatem i językiem podobny do twórczości Greena, czyta się wspaniale. :)
    "Grę o tron" też polecam. Choć nie przeczytałam jeszcze nawet 1/3, to ta powieść ma w sobie coś wyjątkowego i nawet mnie, osobie nieobeznanej z fantastyką, bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega stos! Zazdroszczę Ci wielu pozycji:) Kilka książek posiadam, ale i tak z chęcią bym Ci coś podkradła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle cudownych książek... Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci Beta, Feed i Czasu żniw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj bardzo interesujący stos. Śmiem stwierdzić, że część z tych książek jest pożądana przez większość blogerów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stos! Ja czytam Przywróconych i póki co nie jest źle ;) A ankietę wypełnię, sama kiedyś się nad takimi męczyłam do mojej pracy. Pozdrawiam ciepło i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Pokaźny stosik. Normalnie aż Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny stos! Czekam na recenzję Amerykańskich Bogów. Jestem również ciekawa Twojej opinii na temat Gry o tron, świetna książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stos jest genialny! Czytałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe mnóstwo cudności Ci się nazbierało. Nic tylko zazdrościć :D
    Czytałam "Dziwnych" i mi się nie podobali. Mam za sobą też "Alicję w Krainie Zombi" i tu było ok :) Obie książki z Papierowego Księżyca oraz najnowsza Michalak też już za mną :) Podebrałabym książki od SQN :) Na półce zaś czekają na mnie "Przywróceni" oraz "Toksyna"
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ankieta wypełniona . Stosik bardzo interesujący. Zapraszam do mnie na podobny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę! :) I życzę powodzenia w czytaniu i pisaniu pracy magisterskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny widok! Najbardziej zazdroszczę "Gry o tron":) Mnie podobały się książka Samanthy Shannon i Matthew Quicka, ale te masz już zapewne za sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I to jest stos(y), który cieszy oczy! Gratuluję i serdecznie polecam Przegląd Końca Świata

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stos! :)
    Zazdroszczę wielu pozycji :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stosiki. Za dużo jest tych książek które chce przeczytać, że nie warto wymieniać. :)
    Życzę miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. FEED, Deadline, Podzielonych i Amerykańskich bogów polecam z całego serca. Sama czekam na Czas żniw, który niedługo będę miała. Ciekaw mnie Ziemiomorze i Notatki z podróży. Osobiście nie przypadła mi do gustu Alicja w krainie zombie, ale widziałam wiele pozytywnych opinii, więc przekonać trzeba się samemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile cudeniek :) Nie wiem, kiedy to przeczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Ziemiomorze" bardzo lubię (polecam serial - choć to średnia adaptacja).
    Bardzo chętnie przeczytałabym za to "Czas Żniw" ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jestem nawet w stanie wymienić wszystkich tytułów, których Ci zazdroszczę :P
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widze wielkie stosiko! Same skarby! Bardzo ci zazdroszczę takiego dobytku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. BOŻE :O
    Oddaj to. Proszę :C Załamałaś mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudeńka! Kilku z nich naprawdę zazdroszczę! Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!