STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 grudnia 2013

Podsumowanie grudnia (i 2013 roku)

Zanim nadejdzie wieczór i będę myśleć o wszystkim, byle nie o blogu, siadam przed komputerem (nie swoim, więc pisanie tego postu zajmie mi dużo więcej czasu niż zazwyczaj) i piszę dla Was te podsumowanie. Wstyd mi, bo ostatnich kilkanaście dni spędziłam na błogim leniuchowaniu, zamiast nadrobić wszystkie zaległości. Jak tylko zaliczę sesję i spłodzę w końcu ten nieszczęsny drugi rozdział pracy magisterskiej (deadline: początek lutego), postaram się napisać recenzje wszystkich książek, które wciąż na nią czekają.


Przed Wami grudniowe statystyki: 
- odwiedziło mnie 6156 nowych osób;
- łącznych odwiedzin było 76 476
- blog ma 266 obserwatorów, 228 fanów na Facebooku i 224 osoby w kręgach Google+.

Przeczytałam w tym miesiącu dziewięć tytułów:

1. Alicja w krainie zombi, Gena Showalter
2. Przegląd Końca Świata. Feed, Mira Grant
3. Łza, Lauren Kate
4. Przegląd Końca Świata. Deadline, Mira Grant
5. Słynne porwania, Przemysław Słowiński
6. Cuchnący Wersal, Elwira Watała
7. Żona inkwizytora, Jeanne Kalogridis
8. Aforyzmy i mądrości Tyriona Lannistera, George R.R. Martin

9. Nowa Fantastyka 375 (12/2013)

Łącznie było to 3166 stron, czyli 102 strony dziennie.

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Córka Twórcy Królów"
Książki przeczytane w ramach wyzwania "Z półki": brak
Najlepsza Książka: "Przegląd Końca Świat. Feed", "Przegląd Końca Świata. Deadline"
Najgorsza Książka: brak

PLAN NA STYCZEŃ? Zaliczyć sesję, napisać rozdział magisterki i zacząć kolejny, a także nadrobić zaległości na blogu.


~o~

PODSUMOWANIE ROKU 2013

Grudniowe podsumowanie nieodłącznie równa się także analizowaniu mijającego roku. Tym razem mogę podsumować cały rok działalności Zrecenzujemy, co jest jednym z większych sukcesów, jakie osiągnęłam w 2013 roku. Ten blog to źródło mojej radości i sposób na dzielenie się swoją pasją - uważam, że decyzja o założeniu go była słuszna jak żadna inna. Nie przedłużając: zapraszam na podsumowanie!

W ciągu roku przeczytałam 160 tytułów, w tym 12 numerów Nowej Fantastyki. Opublikowałam 131 recenzji, a postów 243. Nowością na blogu jest dział Kinowe Rewolucje, w ramach którego raz w miesiącu publikuję recenzje nowych filmów (w tym roku były to m.in. Intruz, Iron Man 3, World War Z, Pacific Rim oraz wspaniały Hobbit. Pustkowie Smauga). Standardem są już posty z książkami polecanymi przez Kumiko.pl, a także ze stosami i podsumowaniami. Łącznie napisaliśmy 2542 komentarze!

Wczoraj podzieliłam się z Wami najlepszymi książkami, a jak wystarczy czasu, to dziś pojawią się te najgorsze. Przejrzyjcie te posty, bo można z nich wiele wyciągnąć!

Dziękuję serdecznie wszystkim Wydawnictwom, z którymi z powodzeniem współpracuję na rzecz promowania książek i czytelnictwa w Polsce, a w szczególności: p. Asi z Jaguara, p. Kasi z Egmontu, p. Uli z Fabryki Słów, p. Agacie z Naszej Księgarni, p. Uli z MAG-a, p. Monice z Miry i p. Oskarowi z SQN. Rozpiera mnie duma na samą myśl o możliwości reprezentowania tak wspaniałych Wydawców i kontaktu z osobami, które prężnie działają, by w naszym kraju rynek książki miał się jak najlepiej.

Specjalne uściski przesyłam moim kochanym blogerom: Sophie, Waniliowa, Abigail, Julie Wellings, Korvo, Jarken, a także wszystkim tym, których znam, a nie wymieniłam. Dzięki, że jesteście!

Jednak czym byłoby Zrecenzujemy bez Was - wspaniałych Czytelników? Jest Was wielu, część z Was odwiedza mnie regularnie. Gdyby nie Wy, pewnie nie chciałoby mi się pisać w miarę regularnie, aż blog zarósłby pajęczynami i umarł śmiercią naturalną. Dzięki Wam ten blog wciąż istnieje, a ja zamierzam go rozwijać, by podobał Wam się jeszcze bardziej. Po stokroć dziękuję Wam za Waszą obecność, komentarze i za to, że wciąż jesteście ze mną! To dla Was to wszystko kręci się dalej!

W 2014 roku planuję przenieść się na Wordpressa i podpiąć pod własną domenę, co łączy się ze zmianą layoutu bloga - powiem Wam, że będzie ciekawie! Zamierzam również stworzyć kolejne cykle, które - mam nadzieję - zainspirują Was do poszerzania horyzontów. Będą gry planszowe i komputerowe, języki obce oraz seriale. Nie będziemy się nudzić! Odwiedzajcie mnie w przyszłym roku, a się nie zawiedziecie!

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!


4 komentarze:

  1. Cieszę się, że (prawie) miniony rok był dla Ciebie szczęśliwy. Z niecierpliwością będę oczekiwała na nowe cykle, które i ja pragnę wprowadzić na swoim blogu.

    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyniki, Gratuluję! :)
    Życzę Ci samych dobrych dni w Nowym Roku :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że będziemy odwiedzać ;) Szczęśliwego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Zdania sesji (nie chcę nawet o niej myśleć ;( ) i dużo czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!