STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

14 grudnia 2013

Stos 12/2013


Niesamowite jak szybko przyszedł czas na ostatni w tym roku stos! Wizualnie z pewnością jest on dużo mniejszy od poprzednich, ale za to znajduje się w nim mnóstwo cudownych lektur. Już nie mogę się doczekać chwili, w której będę się w nie wgryzać. Widzicie tutaj coś dla siebie?


Po lewej:

1. Nowa Fantastyka 375 (12/2013)
2. Pomnik Cesarzowej Achai. Tom III, Andrzej Ziemiański [Fabryka Słów]
3. Łza, Lauren Kate [Galeria Książki]
4. Gorączka 2, Dee Shulman [Egmont]
5. Nieskończoność, Holy Jane Rahlens [Egmont]
6. Demony miłości, Eve Edwards [Egmont]
7. Aforyzmy i mądrości Tyriona Lannistera, George R.R. Martin [Zysk i S-ka]
8. Zabić Kennedy'ego. Koniec Camelotu, Bill O'Reilly, Martin Dugard [G+J]
9. Zarządzanie kryzysem w social media, Monika Czaplicka [One Press]

Po prawej:

1. Pamiętniki półbogów, Rick Riordan [Galeria Książki]
2. Wiśniowy dworek, Katarzyna Michalak [Literackie]
3. Gra o Ferrin, Katarzyna Michalak [Literackie]
4. Atlas Śródziemia, Karen Fonstad [Amber]
5. Piraci północy. Bractwo, Mariusz Domagalski [Erica]
6. Szczeniak, Liam Creed [Nasza Księgarnia]
7. Zapiski niewidomego taty, Ryan Knighton [Nasza Księgarnia]

21 komentarzy:

  1. Same cudeńka <3 Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nieskończoność" oraz "Gorączka 2" i na mnie czekają na półce.
    "Wiśniowy dworek" za mną, podobał mi się :)
    "Gra o Ferrin" stoi na półce jeszcze w starej oprawie graficznej, kiedyś się za nią wezmę, ale to jak będzie dostępnych więcej tomów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łza, Nieskończoność, Piraci północy, Gra o Ferrin! :3 Omm!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny stosik ;) nie czytałam żadnego z tytułów, ale ciekawi mnie ,,Gra o Ferrin" i ,,Nieskończoność".

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny stosik! Zazdroszczę Ci "Pamiętników półbogów", ale liczę na to, że po świętach sama sobie kupię tę książkę :D
    Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy pozycje, które i u mnie goszczą Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stos!
    Zazdroszczę ''Gorączki 2'', ''Nieskończoności'' oraz ''Łzy''.
    Muszę niedługo odwiedzić księgarnię i znów wzbogacić swoją biblioteczkę :D

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam że mniejszy od poprzednich. Ważne jest żeby miał piękną zawartość. Zazdroszczę! :)
    Same perełki. Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stos :) Podkradłabym "Łzę" i "Nieskończoność" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dużo książek! :D Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieskończoność to cudowna książka :) Ciekawa jestem Łzy, bo cykl Upadłych Lauren Kate niezbyt mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łzę również mam na półce, a aktualnie czytam grudniowy numer Nowej Fantastyki (uwielbiam te początkowe artykuły!). Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieskończoność i Łzę - zabrałabym :D
    Świetny stos ;) Miłego czytania życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stos! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję moich kryzysów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny stosik! :) Pozycje Egmontowe mam i Gorączka jest już za mną a Łzę chętnie bym podkradła ;)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko jedną książkę z wymienionych czytałam - "Łzę", bardzo mi się podobała, ale ja ogólnie lubię Lauren Kate."Grę o Ferrin" muszę zamówić pod choinkę :) Pzdr, Kala

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny stosik :)
    Mam pytanie.. jak Ci się udało zacząć współpracę z Egmont? :)
    Sama chciałabym się postarać :)

    Zapraszam do siebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiam się czy ten magazyn "Fantastyka" jest ciekawy, bo nigdy nie miałam z nim styczności, ale rzucił mi się w oczy na sklepowych półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudeńka! Życzę przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!