STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 stycznia 2014

Podsumowanie stycznia

Po raz pierwszy mogę bez wyrzutów sumienia powiedzieć Wam, że mój plan na dany miesiąc został wypełniony niemal w stu procentach. Udało mi się zaliczyć sesję i napisać ten nieszczęsny rozdział magisterki - i tylko rozpoczęcia kolejnego mi zabrakło. Jestem z siebie dumna, bo wreszcie mogę zająć się pisaniem zaległych recenzji! W tym miesiącu przeczytałam nieco mniej pozycji, a wszystko przez to, że zachciało mi się w końcu zadbać o wzrok. Tym samym będę się starała w pierwszej kolejności nadrobić zaległości, a następnie ruszyć z kopyta z czytaniem. Na szczęście pisanie nie powinno zająć mi wiele czasu.

Co z nowości? W sumie mam Wam do zakomunikowania dwie sprawy. Pierwszą jest krok naprzód ze Zrecenzujemy: wreszcie zarezerwowaliśmy domenę .pl! Czeka mnie teraz dobieranie szablonu oraz migracja na nową platformę, co pewnie zajmie trochę czasu, ale warto czekać na efekty. Drugą sprawą jest mój nowy blog, na który zaproszę Was w momencie, gdy będzie gotowy. Tam znajdą się wszystkie te sprawy, o których chciałabym pisać, lecz niekoniecznie na blogu kulturalnym, jakim niewątpliwie jest ten blog.

A oto styczniowe statystyki bloga:
- odwiedziły mnie 7977 nowych osób;
- łącznych odwiedzin było 84 453
- blog ma 290 obserwatorów, 250 fanów na Facebooku i 243 osoby w kręgach Google+.

Przeczytałam pięć tytułów:

1. Gorączka 2, Dee Shulman
2. Kłamstwa Locke'a Lamory, Scott Lynch [RECENZJA]
3. Dziedzice krwi, Mateusz Sękowski [RECENZJA]
4. Magia indygo, Richelle Mead
5. Pomnik Cesarzowej Achai. Tom III, Andrzej Ziemiański

Łącznie było to 2661 stron, czyli jakieś 85 stron dziennie. 

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Dziedzice krwi"
Najlepsza Książka: "Pomnik Cesarzowej Achai. Tom III"
Najgorsza Książka: brak

PLAN NA LUTY? Napisać zaległe recenzje, czytać więcej, ale z umiarem i wystartować z nowym blogiem.


13 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników ! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę coś dla siebie - Gorączka 2, Dee Shulman :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie super pozytywne to podsumowanie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Bardzo chciałabym przeczytać książki Scotta Lyncha *.* Życzę powodzenia w nadrabianiu recenzji i nie mogę się doczekać nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wyniki. Gratuluję i życzę powodzenia w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! I udanego lutego :)

    http://po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na start nowego bloga :) Trzymam kciuki, żeby wszystko Ci się udało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik :D Trzymam kciuki za powodzenie nowych wyzwań :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników! Czekam na info o nowym blogu :-) Chętnie zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ambitnie! Życzę powodzenia w realizacji planów :)
    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników i trzymam kciuki za bezproblemowe przeniesienie Twojej strony na domenę .pl. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wyniki! Gratuluję i życzę owocnego lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wyniki !
    Powodzenia z nowym blogiem i z przeniesieniem tego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!