STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

15 stycznia 2014

Stos 1/2014

Kochani, oto pierwszy stos upolowanych przeze mnie książek prezentowany w roku 2014! Zdecydowanie jest to jeden z najlepszych stosów, jakie kiedykolwiek pokazywałam, bo zawiera kilka bardzo ważnych dla mnie książek, w tym zwłaszcza Nowy Jork zbuntowany. Nie mogę się również doczekać książek Philippy Gregory, która bardzo szybko podbiła moje serce. W przyszłym miesiącu będę musiała przystopować z zakupami, ale z drugiej strony jak mam to zrobić, skoro pracuję w księgarni i na co dzień widuję takie cuda jak chociażby Miłościwie nam panujący? Oj, ciężkie życie mola książkowego, gdy za pracę ma Kumiko...


Po lewej:

1. Chiny? Dlaczego nie..., Anna Karpa, Katarzyna Karpa [Novae Res]
2. Troje przeciw Światu Czarownic, Andre Norton [Nasza Księgarnia]
3. Gra Endera, Orson Scott Cards [Prószyński i S-ka]
4. Wołanie kukułki, Robert Galbraith [Publicat]
5. Milion słońc, Beth Revis [Publicat]
6. A suknię ślubną kupiłam w Suzhou. Codziennik chiński, Emilia Witkowska-Nery [Novae Res]
7. Władczyni rzek, Philippa Gregory [Publicat]
8. Biała królowa, Philippa Gregory [Publicat]

Po prawej:

1. Królestwo słońca. Tom I, Brian D'Amato [Fabryka Słów]
2. Królestwo słońca. Tom II, Brian D'Amato [Fabryka Słów]
3. Kings of Leon. Sex on fire, Michael Heatley, Drew Heatley [SQN]
4. Smocza Cesarzowa, Juraj Červenák [Erica]
5. Wilk. Szlakami życia Jacka Londona, James Haley [Świat Książki]
6. Pani Kennedy i ja, Clint Hill, Lisa McCubbin [G+J]
7. Nowy Jork zbuntowany. Miasto w czasach prohibicji, jazzu i gangsterów, Ewa Winnicka [PWN]
8. Wielka gramatyka języka angielskiego [Edgard]
9. Miłościwie nam panujący, Peter Conradi [Świat Książki]

I dodatkowo: Nowa Fantastyka 376 (1/2014) i Dzienniki kamikadze, Emiko Ohnuki-Tierney [Fontanna]

Widzicie coś dla siebie?
Co polecacie, a co odradzacie?

21 komentarzy:

  1. Łoooh, Moje Dzienniki mają swoje własne zdjęcie w internetach!

    Angie, książkowa boginio, that's to much.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik cudowny, zazdroszczę Ci posiadania tak wielu tytułów, że nie będę wymieniać, które najbardziej chciałabym przeczytać! Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo polecam "Pani Kennedy i ja" :). Jestem ciekawa "Smoczej cesarzowej", bo pierwsza część bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę numer 8 z prawej i to już :) Hehehehe Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Królestwo Słońca bym podkradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gra Endera i Wołanie kukułki - zabrałabym :O
    Świetny stos! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ''Wołanie Kukułki'' czytałam i nawet miło wspominam lekturę tej książki.
    Życzę miłego czytania! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze informacja :)

      Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział.
      Więcej informacji tutaj znajdziesz tutaj: http://weronine-library.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award_15.html
      Pozdrawiam Serdecznie!

      weronine-library.blogspot.com

      Usuń
  8. Ależ pokaźny stos! Może i ciężkie to życie mola książkowego w Kumiko, ale za to jakie piękne. Książki na własnej półce przyprawiają Cię pewnie o duży uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Chiny? Dlaczego nie" i powieści Gregory najbardziej mnie zainteresowały. Planuję zapoznać się z tymi książkami w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny stos, miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z chęcią zapoznałabym się z King Of Leon... , czekam na recenzje! :)

    po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Intryguje mnie szum wokół książki "Wołanie kukułki", więc czekam na tę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Miłościwie nam panujący..." zawiera błędy rzeczowe i moim zdaniem autor powinien się wstydzić, że nie potrafił podpisać prawidłowo zdjęcia przedstawiającego Arcyksiężną Marie Astrid z mężem, a pod zdjęciem widnieje podpis jakoby była to żona władcy Lichtensteinu a tak na prawdę to jej siostra należy do tej rodziny, bo jest żoną wujka władcy tego państewka. Błąd w drzewie genealogicznym powiązań władców europejskich - widnieje jakoby to Martha Luisa z Norwegii była następczynią tronu i jako jej dzieci podpisano Ingrid Alexandrę i Sverra a to dzieci jej brata i Mette Marit.
    Jeszcze także kilka innych... chociaż miło się czyta to takie publikacje powinny być pozbawione błędów, bo sporo tam historii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, zmartwił mnie trochę ten komentarz :( Dużo jeszcze jest tych błędów? Możesz mi je wymienić? Aż tak się nie znam na monarchiach innych niż brytyjska czy francuska. Uważasz, że warto książkę zachować, czy lepiej przeczytać i oddać (mam możliwość)? Czy może polecasz coś innego w tej tematyce? Będę wdzięczna za odpowiedź!

      Usuń
  14. Też w tym miesiącu kupiłam Wołanie kukułki i już nie mogę się doczekać kiedy to przeczytam:)

    http://czytac-to-zyc-podwojnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!