STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

28 lutego 2014

Podsumowanie lutego

Ach, jakże wspaniały był ten luty! Cały miesiąc bez zajęć na uczelni - sielanka jakich mało! W weekendy bez oporów czytałam książki, przeglądałam ulubione czasopisma, oglądałam filmy i odpoczywałam. Do tego po raz pierwszy w życiu i z zaskoczenia (bo na nic nie liczyłam) zdobyłam stypendium Rektora za wyniki w nauce! Byłam tak szczęśliwa, że od razu kupiłam sobie Carcassonne z dodatkiem i Osadników z Catanu, a także kupiłam parę książek, na które wcześniej nie mogłam sobie pozwolić oraz opłaciłam ogromną fakturę za stos tytułów zamówionych w pracy. Dawno nie czułam się tak dobrze.

To był pomyślny miesiąc również dla mojej działalności na blogu, ponieważ:
- Zrecenzujemy odwiedziło 7 097 nowych osób;
- łącznych odwiedzin było 91 550;
- blog ma 298 obserwatorów, 265 fanów na Facebooku i 262 osoby w kręgach na Google+.

Bardzo bym chciała, żebyście w marcu pomogli mi osiągnąć dwa rekordy: 300 obserwatorów oraz 100 000 wyświetleń bloga. Liczę na Was i mam nadzieję, że nam się uda!

Przeczytałam też aż piętnaście świetnych książek:

1. Beta, Rachel Cohn
2. Zarządzanie kryzysem w social media, Monika Czaplicka
3. Dziewięć żyć Chloe King. Uprowadzona, Liz Braswell
4. Przywróceni, Jason Moth
5. Zagrożeni, C.J. Daugherty [RECENZJA]
6. Nieskończoność, Holy Jane Rahlens
7. Królowe, Sherry Jones
8. Kamerdyner, Wil Haygood
9. Zabójczyni i władca piratów, Sarah J. Maas
10. Chiny? Dlaczego nie..., Anna Karpa, Katarzyna Karpa
11. A suknię ślubną kupiłam w Suzhou. Codziennik chiński, Emilia Witkowska-Nery
12. Toksyna, Jus Accardo
13. Mroczne umysły, Alexandra Bracken [RECENZJA]
14. Wołanie Kukułki, Robert Galbraith
15. Gra Endera, Orson Scott Card

Łącznie było to 5117 stron, czyli jakieś 182 strony dziennie. 

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Pomnik Cesarzowej Achai. Tom III"
Najlepsza Książka: "Mroczne umysły", "Zagrożeni", "Wołanie Kukułki"
Najgorsza Książka: brak

PLAN NA MARZEC? Kolejny rozdział magisterki i swobodne blogowanie!



12 komentarzy:

  1. Gratuluję wielu sukcesów :) Trzymam kciuki, aby udało się pobić te dwa rekordy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc gratuluję takiego wyniku. Jest imponujący :) I życzę osiągnięcia rekordów w marcu :)
    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piętnaście książek? Piękny wynik! Ja pomarzyć o takim tylko mogę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję podsumowania, świetne wyniki :D Mam nadzieję, że nowy miesiąc będzie dla Ciebie równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Wszystkiego - stypendium, zakupów, wyników czytelniczych.. :-D Sto tysięcy, powiadasz, okej, spróbuje pomóc częstymi wizytami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wynik! Powodzenia w marcu.
    Jasne, że pomogę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wynik. Gratuluję. Mam nadzieję, że w kolejnym miesiącu będzie już ponad 300 obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś! Świetne wyniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ile przeczytanych ! ;)

    zapraszam do mnie http://zaczytan-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zszokowana ilością przeczytanych książek przez ciebie. Kiedy ty znajdujesz tyle czasu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, niesamowity wynik (i to w tak krótkim miesiącu!).
    Z wymienionych książek czytałam tylko "Mroczne umysły" - bardzo lubię tę książkę , podobnie jak "Nigdy nie gasną".

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!