STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

18 lutego 2014

Stos 2/2014

Najwyższa pora podzielić się z Wami moimi najnowszymi nabytkami. Zaszalałam ostatnio w Kumiko i kupiłam masę książek, co częściowo odzwierciedlają poniższe stosy. Wyjątkowo też wydawcy uparli się, by wysłać mi więcej książek niż zamawiałam - dla mnie tym lepiej!

Pochwalę się też, że mam z głowy rozdział mojej pracy magisterskiej, także wreszcie mam dla siebie trochę więcej czasu. To zaś owocuje podwojonymi mocami przerobowymi.


Po lewej:

1. Badacz potworów, Rick Yancey [Jaguar]
2. Tak wygląda szczęście, Jennifer E. Smith [Bukowy Las]
3. Król uciekinier, Jennifer A. Nielsen [Egmont]
4. Gra o miłość, Eve Edwards [Egmont]
5. Krucjata, Philippa Gregory [Egmont]
6. Poza czasem, Alexandra Monir [Jaguar]
7. Rywalki, Kiera Cass [Jaguar]
8. Rycerz Siedmiu Królestw, George R.R. Martin [Zysk i S-ka]

Po prawej:

1. Magia złota, Tamora Pierce [Jaguar]
2. Petrodor, Joel Sheperd [Jaguar]
3. Pas Deltory. Grota Mrokena, Emily Rodda [Jaguar]
4. Pas Deltory. Wyspa iluzji, Emily Rodda [Jaguar]
5. Buckingham za zamkniętymi drzwiami,  Bertrand Meyer-Stabley [Świat Książki]


Po lewej:

1. Kocham Paryż, Isabelle Laflèche [Literackie]
2. Wichrowe Wzgórza, Emily Brontë [Znak]
3. Taniec szczęśliwych cieni, Alice Munro [Literackie]
4. Rzeźnik drzew, Andrzej Pilipiuk [Fabryka Słów]
5. Tam, gdzie ty, Jodi Picoult [Prószyński i S-ka]
6. Z innej bajkiJodi Picoult, Samantha van Leer [Prószyński i S-ka]
7. To, co zostałoJodi Picoult [Prószyński i S-ka]

Po prawej:

1. Zniewolony, Solomon Northup [Replika]
2. Druga szansa, Katarzyna Berenika Miszczuk [Uroboros]
3. Zabójczyni i Władca Piratów, Sarah J. Maas [Uroboros]
4. Kamerdyner, Wil Haygood [Marginesy]
5. Przypływ, Daniela Sacerdoti [Dreams]
6. Serce gryfa, Jastek Telica [Novae Res]
7. Wilk z Wall Street, Jordan Belfort [Świat Książki]

I bonus w postaci przewodnika po Hobbicie kupiony za 7 zł w Fabryce!


Znaleźliście coś dla siebie?
Co polecacie, a co odradzacie?

24 komentarze:

  1. Fantastyczny stos. Szczerze Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Buckingham za zamkniętymi drzwiami" - tego zazdroszczę, więc pewnie zakupię , bo w matrasie online kosztuje już grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny stos:)
    jestem ciekawa trzech pozycji; badacz potworów, rywalki i poza czasem

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ile wspaniałych nabytków :). Chętnie zapoznałabym się z większością z nich, a szczególnie "Poza czasem".

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż serce szybciej bije przez takie widoki :D Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A zatem - do dzieła! Masz co czytać, bez dwóch zdań. Rzeźnika Drzew też muszę sobie w końcu zakupić, uwielbiam zbiory opowiadań Pilipiuka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe! Z przyjemnością kilka książek bym Ci podprowadziła :D Czekam z niecierpliwością na ich recenzje :D Przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju ale cudowności *.* Wiele książek z pierwszego stosiku mam u siebie- grę o miłość, krucjatę i badacza potworów już czytałam, wszystkie książki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ile cudowności. Picoult to zdecydowanie coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Poza Czasem i Rywalki! Tak bardzo chcę!
    Szkoda, że przez uczelnię musiałam zrezygnować z współpracy z wydawnictwami, bo tyle nowości bym teraz miała ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. No no! Zazdrość chwyta mnie za serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały stos!
    ''Przypływ'' czytałam, bardzo fajna książka. Wszystko bym Ci podebrała, tylko nie mam pomysłu jak xD
    Życzę przyjemnej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że mało jaki tytuł obił się o moje uszy. Może dlatego, że dopiero zagłebiam się w świecie literatury...
    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stosik. Zauważyłam kilka książek, które mam w planie. Polecam "Drugą szanse". Mi się bardzo podobała

    OdpowiedzUsuń
  16. Bronte & Munro & Picoult to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Król uciekinier" jest już w drodze - nie mogę się doczekać *.* Zazdroszczę "Rycerza..." i "Badacza...". Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jodi polecam w ciemno :) "Wichrowe" teraz czytam, no i ten Martin. Kusi on

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny stos! Kilka z nich mam w planach, a "Druga szansa" już za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem już po "Wichrowych Wzgórzach" i to jest naprawdę klasyk, z którym warto się zapoznać. Munro przeczytałem "Dziewczęta i kobiety" oraz "Za kogo ty się uważasz", a w kolejce czeka "Miłość dobrej kobiety" :) Ale słyszałem, że "Taniec szczęśliwych cieni" to jej debiutancka książka, więc wypadałoby przeczytać :D "Rywalki" i "Zniewolony" to też coś dla mnie, tylko jakoś mi z nimi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Rywalki, Kocham Paryż i Jodi Picoult bym chętnie ukradła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ ogromny stos! Jest się z czego cieszyć :) Najbardziej zazdroszczę Wichrowych wzgórz, podejrzewam, że posiadasz to nowe, piękne wydanie :) A tak poza tym to Grą o miłość też bym nie pogardziła. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. polecam "Drugą szansę" pani Miszczuk, zupełnie inna od trylogii anielsko-diabelskiej, ale moim zdaniem świetna i przerażająca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jejku, ale mnóstwo książek. Jak znam siebie to pewnie czytałabym je cały rok. Ja na razie mam 7 książek do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!