STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 marca 2014

Podsumowanie marca

Marzec był dla mnie wyjątkowym miesiącem, jeśli chodzi o Zrecenzujemy. Przede wszystkim spełniły się dwa moje marzenia związane z blogiem: wreszcie przekroczyłam liczbę 300 obserwatorów, a także zaliczyłam 100 000 gościa na mojej stronie. Na dniach ruszy konkurs, w którym będziecie mogli wygrać Pewnego dnia Emily Giffin w twardej oprawie - niech to będzie małe podziękowanie dla Was za odwiedziny, komentarze oraz wiele innych rzeczy.

W tym miesiącu:
- bloga odwiedziło 10 022 nowe osoby;
- łącznych odwiedzin było 101 572;
- blog ma 302 obserwatorów, 269 fanów na Facebooku i 279 osób w kręgach Google+.

Udało mi się również przeczytać dwanaście książek:

1. Tak wygląda szczęście, Jennifer A. Smith
2. Zabić Kennedy'ego, Bill O'Reilly, Martin Dugard
3. Demony miłości, Eve Edwards
4. Maria Antonina. W Wersalu i Petit Trianon, Juliet Grey
5. Taniec szczęśliwych cieni, Alice Munro
6. Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu, Kady Cross
7. Sasha, Joel Sheperd
8. Przypływ, Daniela Sacerdoti
9. Milion słońc, Beth Revis
10. Kot Bob i ja, James Bowen
11. Niezwykła historia Marvel Comics, Sean Howe
12. Rycerz Siedmiu Królestw, George R.R. Martin


Łącznie było to 4735 stron, czyli jakieś 153 strony dziennie.

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Beta"
Najlepsza Książka: "Tak wygląda szczęście", "Milion słońc"
Najgorsza Książka: brak

PLAN NA KWIECIEŃ? Magisterka, magisterka, magisterka (moja nowa mantra)!



5 komentarzy:

  1. Gratulujemy marcowych sukcesów i życzymy powodzenia w kwietniu (zwłaszcza z magisterką) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzec naprawdę udany! Widzę tu dla siebie wiele książek, które w bliższej lub dalszej przyszłości chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników i życzę owocnego kwietnia, pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zamiast magisterki jest: licencjat, licencjat, licencjat! :P
    A dwanaście książek, to świetny wynik. Gratuluję przekroczenia 100 tysięcy wejść oraz 300 obserwatorów. Oby tak dalej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. 12 książek? Ja chyba nigdy tyle nie przeczytam w jednym miesiącu, chyba że chudych. Czasu nie ma...
    Gratuluję i życzę podobnych, a nawet lepszych wyników w kwietniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!