STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

30 kwietnia 2014

Podsumowanie kwietnia

Dzisiaj będzie tylko krótkie podsumowanie mojej działalności - przykro mi to pisać, ale najprawdopodobniej w maju nie będę się zbytnio udzielać na Zrecenzujemy z uwagi na to, że zostało mi mało czasu na napisanie magisterki, a jestem daleko od jej ukończenia. Martwi mnie to, ale powinnam dać radę.

A zatem króciutko, w tym miesiącu:
- bloga odwiedziło 11 990 nowych osób;
- łącznych odwiedzin było 113 562;
- blog ma 315 obserwatorów, 278 fanów na Facebooku i 309 osób w kręgach Google+.

Przeczytałam dwadzieścia książek:

1. Podzieleni, Neal Shusterman
2. Władczyni rzek, Philippa Gregory
3. Troje przeciw Światu Czarownic, Andre Norton
4. Polowanie, Andrew Fukuda
5. Poza czasem, Alexandra Monir
6. Gra o miłość, Eve Edwards
7. Serce gryfa, Jastek Telica
8. Druga szansa, Katarzyna Berenika Miszczuk
9. Sen Kleopatry, Christian Jacq
10. Światło się mroczy, George R.R. Martin
11. Droga do zapomnienia, Eric Lomax
12. Anioły jedzą trzy razy dziennie, Grażyna Jagielska
13. Złodziejka książek, Markus Zusak
14. Rywalki, Kiera Cass [RECENZJA]
15. Król uciekinier, Jennifer A. Nielsen
16. Zimowa opowieść, Mark Helprin
17. Cmętarz zwieżąt, Stephen King
18. Elita, Kiera Cass
19. The Prince, Kiera Cass
20. The Guard, Kiera Cass

No, to już wiecie dlaczego jestem w tyle z magisterką...

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Zarządzanie kryzysem w social media"
Najlepsza Książka: "Rywalki", "Elita"
Najgorsza Książka: "Troje przeciw Światu Czarownic"

PLAN NA MAJ? Napisać te dwa rozdziały i  w końcu mieć święty spokój...

11 komentarzy:

  1. WOW! 20 książek to wspaniały wynik! Gratuluję! Powodzenia w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, blog nie ucieknie a magisterkę trzeba napisać, 2 rozdziały w miesiąc powinnaś spokojnie napisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję podsumowania. 20 książek? Robi wrażenie :D
    Życzę powodzenia w pisaniu magisterki, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Naprawdę bardzo dobry wynik! Chciałabym mieć podobne liczby w swoim podsumowaniu (którego jeszcze nie ma). Ciekawa była druga część "Rywalek"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowna! Podobnie jak obie nowelki :) A niedługo przyjdzie do mnie trzeci tom ;)

      Usuń
  5. Wow , to jest dopiero cudowny wynik . Mój w porównaniu z Twoim okazał się bardzo słaby , może uda mi się go poprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest podobne (jedna powieść więcej). Zazdroszczę "Złodziejki książek", bo mam na nią chrapkę już od dawna. Tak samo, jak na "Zimowa opowieść". Ciekawa jestem, co myślisz o powieści Kinga. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki! "Rywalki" mnie również się bardzo podobały!

    P.S. Zapraszam do siebie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Jak dużo przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko jak będziesz tyle czytać to ci książek zabraknie :D Jednak dokonujesz świetnych wyborów,jeśli chodzi o twoje lektury,podziwiam cię za to ;) Piszesz bardzo dobre recenzje,umiesz zachęcić do przeczytania danej książki,którą opisujesz..BRAWO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie martwiłabym się o brak lektur na najbliższy... rok? :P Bardzo Ci dziękuję za tak ciepłe słowa - to dla mnie największa motywacja do prowadzenia bloga :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!