STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

10 kwietnia 2014

Stos 4/2014

Przed Wami kwietniowy stos - niby to, co zwykle, ale jednak nieco inaczej. Oprócz standardowego stosu w formie obrazkowej prezentuję Wam również mój pierwszy vlog inaugurujący moją obecność na youtubie. Jeśli spodoba Wam się taka forma przekazu, to przy niej pozostanę. Co Wy na to? Czy może jednak wolicie same zdjęcia? A może i to, i to? Właściwie nie widzę przeszkód, by co miesiąc publikować obie wersje.


Po lewej:

1. Polowanie, Andrew Fukuda [Fabryka Słów]
2. Przyzwoitka, Laura Moriarty [Bukowy Las]
3. Krwawy szlak, Moira Young [Egmont]
4. Szkatułka pełna sahelu. Subsaharyjska przygoda, Mirosław Kowalski [Bezdroża]
5. Słońce jeszcze nie wzeszło, Piotr Bernardyn [Bezdroża]
6. Dziennik Bridget Jones, Helen Fielding [Zysk i S-ka]
7. Bridget Jones. W pogoni za rozumem, Helen Fielding [Zysk i S-ka]
8. Bridget Jones. Szalejąc za facetem, Helen Fielding [Zysk i S-ka]
9. Sherlock Holmes. Tom I, Arthur Conan Doyle [Zysk i S-ka]

Po prawej:

1. Apokalipsa Z. Początek końca, Manel Loureiro [Muza]
2. Wiecznie żywy, Isaac Marion [Replika]
3. Mroczne umysły, Alexandra Bracken [Otwarte/Moondrive]
4. Crux, Ramez Naam [Drageus]
5. Przebudzenie Arkadii, Kai Meyer [Media Rodzina]
6. Niezgodna, Veronica Roth [Amber]
7. Zakochana modelka. Ostatnia muza Vincenta Van Gogha, Alyson Richman [Bukowy Las]
8. Tajemnica Filomeny, Martin Sixsmith [Prószyński i S-ka]
9. Życie Pi, Yann Martel [Albatros]
10. Maria Antonina. Podróż przez życie, Antonia Fraser [Twój Styl]
11. Pigułka wolności, Piotr Czerwiński [Wielka Litera]
12. Poradnik nowoczesnego ochroniarza, Peter Consterdine [Bellona]

Jak Wam się podobają moje nabytki?

A poniżej znajduje się mój pierwszy vlog. Wiem, że za bardzo macham rękoma i za często się zacinam lub też gadam bzdury, ale następnym razem będzie lepiej - obiecuję!


19 komentarzy:

  1. Fajny, fajny! :D
    masz bardzo przyjemną barwę głosu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik, a forma przekazu również bardzo fajna! Popieram koleżankę wyżej odnośnie głosu ;) Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba będę musiała wchodzić częściej na sklep gildii, bo ludzie często fajne perełki stamtąd mają a ja głupia tam nie zaglądam :) Cruxa za 8 czy 9zł bez wahania bym przygarnęła :) Bardzo fajny stosik, życzę przyjemnej lektury a jeżeli chodzi o formę to osobiście wolę zdjęcie, bo tak jest po prostu szybciej, aczkolwiek filmik wypadł bardzo sympatycznie. Nie usnęłam na nim tak jak na połowie filmów innych blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny filmik :)
    Rzadko oglądam stosiki w formie nagrań, ale ten wypadł bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Crux mi się podobał :D I Mroczne umysły też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe stosiki ;) Nawet nie wiedziałam, że jest taka książka jak Wiecznie żywy (ale film oglądałam ;)).
    Poza tym ciekawią mnie Mroczne umysły oraz Polowanie :).

    Pozdrawiam ^^
    http://swiat-w-dloniach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagranie wypadło naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik, jak i stosik mi się spodobał (zazdroszczę Ci kilku powieści. :)). Teraz czekam na filmik odnośnie Twojej biblioteczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, komplecik Zysk i S-ka mam dokładnie taki sam. Miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale stos:) Przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic, tylko pozazdrościć takiego stosu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stos! Zazdroszczę "Krwawy szlak" i "Niezgodna". "Mroczne umysły" u mnie też zagościły :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego stosiku to tylko pozazdrościć !! ;) Przyjemnego czytania , będę tu zaglądać i czekać na recenzje tych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik! Bridget Jones czytałam lata temu, ale to nowe wydanie serii jest cudowne i zamierzam się niedługo o niej wzbogacić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam "Niezgodną" lata temu - bardzo fajna ;) Ekranizację obejrzałam w dzień premiery. "Mroczne umysły" ciekawe i chyba mam ochotę na tom następny ;) "Polowanie" to jednak nie moje połączenie (antyutopia i wampiry) dlatego średnio mi się ta powieść podobała.
    Bardzo ciekawy stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Angie, ale Ci zazdroszczę tej Bridget! ;) Może kiedyś uda mi się zdobyć takie perełki.
    Pozdrawiam, Marcelina
    marcelinaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny stos! Uwielbiam Sherlocka :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!