STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 maja 2014

Podsumowanie maja

Maj dobiegł końca, a wraz z nim pisanie pracy magisterskiej. Tak, choć może się Wam to wydać niesłychane, ja naprawdę skończyłam ją pisać! Teraz pozostaną mi tylko liczne korekty, dopiski, skreślenia, uzupełnienia - słowem wszystko to, co uprzykrza życie biednemu magistrantowi. Ale dam radę, bo jestem już bliżej niż dalej obrony! Możecie być ze mnie dumni i trzymać kciuki, bym jak najszybciej miała to za sobą.

Ten miesiąc nie cieszył się na blogu moją obecnością tak jak do tej pory, ale ostrzegałam Was, że tak będzie, więc mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Choć nie pisałam wiele, z frekwencją z Waszej strony nie było wcale tak źle jak się obawiałam, że będzie. 

W maju:
- bloga odwiedziło 9 048 nowych osób;
- łącznych odwiedzin było 122 892;
- blog ma 320 obserwatorów, 282 fanów na Facebooku i 326 osób w kręgach Google+.

Łącznie pochłonęłam czternaście tytułów: 

1. Kocham Paryż, Isabelle Laflèche
2. Biała królowa, Philippa Gregory
3. The One, Kiera Cass
4. Apokalipsa Z. Początek końca, Manuel Loureiro
5. Przyzwoitka, Laura Moriarty
6. Szkatułka pełna Sahelu, Mirosław Kowalski
7. Słońce jeszcze nie wzeszło, Piotr Bernardyn
8. Dziennik Bridget Jones, Helen Fielding
9. Bridget Jones. W pogoni za rozumem, Helen Fielding
10. Bridget Jones. Szalejąc za facetem, Helen Fielding
11. Sherlock Holmes. Tom 1, Arthur Conan Doyle
12. Krucjata, Philippa Gregory
13. Krwawy szlak, Moira Young
14. Grace. Księżna Monako, Jeffrey Robinson

Książka Miesiąca wg Czytelników: "Nieskończoność"
Najlepsza Książka: "The One", "Biała królowa"
Najgorsza Książka: brak

PLAN NA CZERWIEC? Obronić się!

 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników! 14 książek to naprawdę sporo. Powodzenia w czerwcu! Życzę Ci obronienia się i pochłonięcia również kilku wspaniałych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik ;) Trzymam kciuki za obronę, to będzie dla Ciebie pestka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wynik! Zazdroszczę go, tak szczerze :D Powodzenia w czerwcu we wszystkim, nie tylko czytaniu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Jak Ty znalazłaś czas na napisanie magisterki i przeczytanie 14 książek! Podziwiam! Ja ledwo wycisnelam 6 a robiłam tylko te nieznośne poprawki, które były o wiele gorsze niż samo pisanie pracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknego wyniku ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!