STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

16 maja 2014

Stos 5/2014

Pora na majowy post ze zdobyczami! Niestety, nie mam obecnie czasu na tworzenie filmików, ale wierzę, że wkrótce się to zmieni. Melduję, że praca magisterska jest na ukończeniu!

Po lewej znajduje się niewielki stos recenzencki, po prawej zaś własny. I niech tylko ktoś rzuci gdzieś w sieci hasło, że blogerzy żyją wyłącznie z książek od wydawnictw! Ja uwielbiam szukać promocji i kocham kupować nowe tytuły, uzupełniać biblioteczkę dzięki sobie, a nie innym. 

Z ciekawostek dodam, że Wybrani i Dziedzictwo przyjechały do mnie prosto od C.J. Daugherty.


Po lewej:

1. Angelfall. Penryn i Świat Po, Susan Ee [Filia]
2. Apokalipsa Z. Mroczne Dni, Manuel Loureiro [Muza]
3. Apokalipsa Z. Gniew sprawiedliwych, Manuel Loureiro [Muza]
4. Dziewięć żyć Chloe King. Wybrana, Liz Braswell [Filia]
5. Wina Gwen Frost, Jennifer Estep [Dreams]
6. Grace. Księżna Monako, Jeffrey Robinson [Marginesy]
7. Tove Jansson. Mama Muminków, Boel Westin [Marginesy]

Po prawej:

1. Nowy wspaniały świat, Aldous Haxley [Muza]
2. Charlie, Stephen Chbosky [Remi]
3. Pomnik Cesarzowej Achai. Tom 3, Andrzej Ziemiański [Fabryka Słów]
4. Polowanie, Andrew Fukuda [Fabryka Słów]
5. Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu, Kady Cross [Fabryka Słów]
6. Motyl, Lisa Genova [Filia]
7. Kocia kołyska, Kurt Vonnegut [Albatros]
8. Dotyk Julii, Tahereh Mafi [Moondrive]
9. Poradnik pozytywnego myślenia, Matthew Quick [Otwarte]
10. Niezbędnik obserwatorów gwiazd, Matthew Quick [Otwarte]
11. Anioły jedzą trzy razy dziennie, Grażyna Jagielska [Znak]
12. Wybrani, C.J. Daugherty [Moondrive]
13. Dziedzictwo, C.J. Daugherty [Moondrive]
14. Echo winy, Charlotte Link [Sonia Draga]

Znaleźliście coś dla siebie?

18 komentarzy:

  1. Niesamowity stos, dosłownie wszystkie pozycje z chęcią zabrałabym do siebie! Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudności same :) Dla mnie? "Wina Gwen Frost", trylogia "Apokalipsa Z", "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" (który już czytałam) i może "Motyl", choć boję się dramatów

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka pozycji by mnie zainteresowało z tego stosu. Gratuluję nowych nabytków i życzę przyjemnego czytania!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stosisko. Przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Apokalipsę Z i Poradnik pozytywnego myślenia bym podkradła ;> Piękny stos, miłej lektury :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna chcę zapoznać się z twórczością Matthew Quicka, więc zazdroszczę jego dwóch powieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O maj ;] Jak widzę taki stos to się zastanawiam ile jeszcze mam do oddania makulatury ;]
    Z lewej strony nic nie czytałem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Denerwują mnie takie zdania innych, że bloggerzy żyją z książek od wydawnictw - też mam ich sporo, ale bez przesady, w zakupach się nie ograniczam. ;) Myślę sobie właśnie, żeby zabrać się za Charlotte Link, ale ja zacznę od "Obserwatora", to jedyna jej książka, jaką mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne nabytki! :) Lewy stosik przygarnęłabym w całości prawie że! Przede wszystkim pozycje od Filii :) Z prawego większość mam ;] Przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A zatem - życzę fascynującej lektury ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromny :) miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję stosiku i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mogę polecić wszystkim "Dotyk Julii" oraz "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", bo to naprawdę dwie świetne pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Część czytałam, zaczęść zabiorę się w najbliższym czasie! Wszystkie książki fajne ;)
    + zapraszam do mnie! nowa recenzja :)
    http://wyznania-czytelniczki.blog.pl/
    ~Dżastin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!