STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

30 czerwca 2014

Podsumowanie czerwca


Obroniłam się! Wreszcie otrzymałam upragniony tytuł magistra dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Swoją pracę pisałam o tym, co kocham najbardziej: blogowaniu i rynku książki. Teraz, gdy nareszcie mam to za sobą, Zrecenzujemy na powrót staje się numerem jeden w moim życiu. I zamierzam sprawić, że to poczujecie! Będzie więcej recenzji i tekstów, a może i wystartuję z nowym projektem? Na razie to tajemnica. Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki - naprawdę fajni z Was ludzie i cieszę się, że dla Was piszę.

Czerwiec był skromny - mało przeczytanych książek i jeszcze mniej recenzji, a to dlatego, że napisanie pracy to nie wszystko! Trzeba ją poprawić, poddać korekcie, oprawić, a gdy trafi do dziekanatu, to w domu czeka jeszcze długa na stronę lista zagadnień z całego toku studiów, które dawno zdążyły wyparować z głowy. Tym samym sporo czasu poświęciłam na naukę. Na szczęście się opłaciło, bo na dyplomie będę miała piątkę. Nie ma nic lepszego w karierze studenta niż magisterka obroniona na najwyższą ocenę!

W tym miesiącu:
- bloga odwiedziło 11 139 nowych osób;
- łącznych odwiedzin było 133 749;
- blog ma 334 obserwatorów, 300 fanów na Facebooku i 341 osób w kręgach Google+.

Przeczytałam dwanaście książek:

1. Troje, Sarah Lutz [RECENZJA]
2. Dar Julii, Tahereh Mafi [RECENZJA]
3. Wina Gwen Frost, Jennifer Estep
4. Urodzona o północy, C.C. Hunter
5. Księga cmentarna, Neil Gaiman
6. Żywe srebro, Neal Stephenson
7. Petrodor, Joel Sheperd
8. Niebezpieczne związki, Pierre Choderlos de Laclos
9. 19 razy Katherine, John Green
10. Kobiety, które zawładnęły Europą, Jean Des Cars
11. Night School. Resistance, C.J. Daugherty [RECENZJA]
12. Seksturysta, Adam Ambler

Książka Miesiąca wg Czytelników: Night School. Resistance
Najlepsza Książka: Night School Resistance, Dar Julii
Najgorsza Książka: Seksturysta

PLAN NA LIPIEC? Nadrabiamy recenzje!

12 komentarzy:

  1. Gratuluję magistra! Mi został teraz ostatni rok liceum i chciałabym się właśnie wybrać na dziennikarstwo. :)
    A Twój czerwiec świetny, dwanaście książek to niemało! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję obronionego tytułu! :)
    No i pięknego wyniku przeczytanych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku i obrony! ;) Angie, życzę Ci udanych, a przede wszystkim zaczytanych wakacji. Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje - magistra, przeczytanych książek (to wcale nie tak mało!), i w ogóle wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wygląd bloga :)

    zapraszam do siebie po długiej przerwie http://words-and-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i wyników i magistra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję obrony! 12 książek i bez niej to już wspaniały wynik. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników oraz ukończenia studiów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 12 książek w miesiącu??? Wspaniały wynik. Gratuluję! Ja mam 18 od początku roku i wydawało mi się, że czytam sporo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!