STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

15 czerwca 2014

Stos 6/2014

Od połowy maja do dzisiaj kompulsywnie kupowałam książki, co chyba widać na załączonym obrazku. Sporo tytułów przybyło też do mnie w formie egzemplarzy recenzenckich na tegorocznych targach w Warszawie. W efekcie powstał ten gigantyczny stos. Wprawdzie większość prezentowanych książek już przeczytałam (np. wszystkie dzieła Picoult i Martina), ale nadal czeka mnie lektura wielu wspaniałych historii! Najbardziej cieszą mnie album o Paryżu, który dostałam w prezencie, Elita z moją rekomendacją na okładce, Dar Julii z cudownym Warnerem oraz książki Johna Greena, a w szczególności filmowa wersja Gwiazd naszych wina.


Po lewej:

1. Między teraz a wiecznością, Marie Lucas [Egmont]
2. Niebezpieczne związki, Pierre Choderlos de Laclos [Egmont]
3. Jej wszystkie życia, Kate Atkinson [Czarna Owca]
4. Wszechświaty. Pamięć, Leonardo Patrignani [Dreams]
5. Troje, Sarah Lotz [Akurat]
6. Księga cmentarna, Neil Gaiman [MAG]
7. Żywe srebro, Neal Stephenson [MAG]
8. Kobiety, które zawładnęły Europą, Jean Des Cars [Muza]

Po prawej:

1. Mroczny triumf, Robin LaFevers [Fabryka Słów]
2. Podróż po miłość. Maria, Dorota Ponińska [Nasza Księgarnia]
3. Podróż do Miasta Świateł. Rose de Vallenord, Małgorzata Gutowska-Adamczyk [Nasza Księgarnia]
4. Dar Julii, Tahereh Mafi [Moondrive]
5. 19 razy Katherine, John Green [Bukowy Las]
6. Gwiazd naszych wina, John Green [Bukowy Las]
7. Czarnoksiężnik. Miecz Radogosta, Juraj Červenák [Erica]
8. Urodzona o północy, C.C. Hunter [Feeria]
9. Przebudzona o świcie, C.C. Hunter [Feeria]


Po lewej:

1. Paryż. Miasto sztuki i miłości w czasach belle époque, Małgorzata Gutowska-Adamczyk [PWN]
2. Pollyanna dorasta, Eleonor H. Porter [Egmont]
3. Krucha jak lód, Jodi Picoult [Prószyński i S-ka]
4. Linia życia, Jodi Picoult [Prószyński i S-ka]
5. Deszczowa noc, Jodi Picoult [Prószyński i S-ka]
6. Drugie spojrzenie, Jodi Picoult [Prószyński i S-ka]
7. Przemiana, Jodi Picoult [Prószyński i S-ka]
8. W naszym domu, Jodi Picoult [Prószyński i S-ka]
9. Dziewiętnaście minut, Jodi Picoult [Prószyński i S-ka]

Po prawej:

1. Nawałnica mieczy. Krew i złoto, George R.R. Martin [Zysk i S-ka]
2. Uczta dla wron. Sieć spisków, George R.R. Martin [Zysk i S-ka]
3. Uczta dla wron. Cienie śmierci, George R.R. Martin [Zysk i S-ka]
4. Czy wiesz, co jesz?, Katarzyna Bosacka [Pascal]
5. Wiem, co kupuję!, Katarzyna Bosacka [Pascal]
6. Kłamca 1, Jakub Ćwiek [Fabryka Słów]
7. Światła września, Carlos Ruiz Zafón [Muza]
8. Cień kruczych skrzydeł, Garth Stein [Nasza Księgarnia]
9. Gwiazdozbiór Psa, Peter Heller [Insignis]
10. Elita, Kiera Cass [Jaguar]
11. Tego lata stałam się piękna, Jenny Han [Olé]
12. Bez ciebie nie ma lata, Jenny Han [Olé]
13. Dla nas zawsze będzie lato, Jenny Han [Olé]

Czytaliście już te książki? Co o nich sądzicie?
Co polecacie, a przed czym ostrzegacie?

14 komentarzy:

  1. Nie czytałam nic z Twojego stosiku, dlatego z niecierpliwością czekam na wszystkie recenzje. Pozdrawiam i życzę miłej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Jaki cudowny stosik! *U*
    ''Nawałnicę Mieczy'', ''Elitę'', ''Wszechświaty'' oraz ''Jej wszystkie życia'' mam na półce i czekają sobie na swoją kolej.
    Za to chętnie podebrałabym ''19 x Katherine'', ''Dar Julii'', ''Niebezpieczne Związki'' oraz ''Między teraz a wiecznością''. Jestem tych książek bardzo ciekawa!
    Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam m.in "Jej wszystkie życia", która bardzo mi się podobała. Za sobą mam również powieść "Troje" Sarah Lotz (jutro recenzja na moim blogu). Bardzo lubię Picoult, więc chętnie przygarnęłabym wszystkie widoczne u Ciebie pozycje. Muszę również sięgnąć po "Elitę", bo "Rywalki" przypadły mi do gustu. Zazdroszczę również książek Martina. Mam za sobą jedynie pierwszy tom serii, więc kolejne póki co są w planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam "Dziewiętnaście minut" Jodi Picoult i oczywiście "Gwiazd naszych wina" Johna Green'a !! :D Co powiesz na recenzję książki "Invocato" Agnieszki Tomaszewskiej ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddawaj całą Picoult hehehe miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dwa stosy, zazdroszczę GNW w filmowej okładce, bo jest przepiękna. "19 razy Katherine" też zazdroszczę, ale możliwe, że niedługo także będę miała, więc już trochę mniej ;)
    Bardzo ciekawi mnie powieść "Troje", ostatnio często o niej słyszę :)
    Miłego czytania :) Czekam na recenzje! :D

    Zapraszam do zapisania się do Blogowego Klubu Książki, więcej o BKK na blogu:http://blogowy-klub-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę "Gwiazd naszych winy" z okładką filmową, bo jest cudowna. Czytałam także Martina(co tu dużo mówi, jedno z najlepszych fantasy) i 3 książki Picoult. Wytrzeszczyłam oczy, kiedy zobaczyłam ten piękny stosik jej powieści u Ciebie, oddaj mi kilka! ;) Widzę także w stosiku "Światła września" Zafona. Zafon ma świetne książki, chociaż ta akurat jest idealna dla trochę młodszych czytelników. Jestem strasznie ciekawa książki "19 razy Katherine", więc z niecierpliwością oczekuję recenzji. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie kupić "Miecz Radogosta" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaakkiii Stooos! Miłej lektury, czekam na wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny stosik :) Aż zazdrość zżera :P Kilka z tych książek czytałam i jestem bardzo ciekawa twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja opinia na okładce? Super masz jak nie wiem co :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę "17 razy Katherine" jakoś ostatnio nie mogę znaleźć tej książki w żadnym empiku w swoim mieście, a to jest co najmniej dziwne. No i ile Jodi Picoult! Ja od dwóch lat zabieram się, żeby przeczytać choć jedną jej ksiażkę, nadal bez skutku :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że to tylko jedno zdjęcie będzie i już chciałam pisać, że nie jest aż tak źle. Ale po przejrzeniu drugiej fotki stwierdzam, że poszalałaś. ;) Tyle Jodi Picoult?! ;o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!