STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

16 lipca 2014

Stos 7/2014

Najwyższa pora na prezentację moich najnowszych zbiorów! W tym miesiącu niemal zupełnie zrezygnowałam z egzemplarzy recenzenckich - w efekcie przyszły zaledwie trzy. Zdecydowana większość pozycji to moje własne zakupy - przełknęłam pocket Cecelii Ahern, bo jest to książka, na podstawie której nakręcono fajny film z Lily Collins, Thomas Harris rozumie się sam przez się, a jeśli nie - odsyłam do Hannibala, do tego mamy dwie anglojęzyczne perełki, bo nie chciałam czekać na polskie wydania, a także kilka innych tytułów, których tematyka mnie zaciekawiła. Widzicie coś dla siebie?


Po lewej:

1. Na końcu tęczy, Cecelia Ahern [Akurat]
2. Czerwony smok, Thomas Harris [Albatros]
3. Milczenie owiec, Thomas Harris [Albatros]
4. Hannibal, Thomas Harris [Albatros]
5. Hannibal. Początek, Thomas Harris [Albatros]
6. Night School. Resistance, C.J. Daugherty [Atom]
7. Monument 14. Odcięci od świata, Emmy Laybourne [Rebis]
8. Ukryta brama, Eva Völler [Egmont]
9. Budujące rozmowy. Szczęśliwy związek bez konfliktów, Laurie Puhn [Sensus]
10. The One, Kiera Cass [HarperCollins Children's Books]
11. Po pierwsze śniadanie. Jak jedzą szczupli, Renata Ruszniak [BIS]

Po prawej:

1. Maria Antonina. Z pałacu na szafot, Juliet Grey [Bukowy Las]
2. Apetyt, Philip Kazan [Znak]
3. Pozostawieni, Tom Perrotta [Znak]

19 komentarzy:

  1. Oczywiście wszystkie piękne, ale t z Albatrosa najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Apetyt :) bym podkradła :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  3. "Milczenia Owiec" i czwartego tomu "Wybranych" zazdroszczę straasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Na " Hannibala" z chęcią bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, jak się pięknie komplet książek Harrisa prezentuje! U mnie z resztą podobnie, te zaopatrzyłam się w nowe wydania. Ponad wszystko zazdroszczę a to "The One" - chciałabym już mieć w rękach polskie wydanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Harrisa bym Ci podkradła.
    Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Marii Antoniny, w przyszłości też mam zamiar przeczytać :)
    kawa-i-ksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pozostawieni" mnie zastanawiają, bo jest teraz serial na HBO (nie widziałam jeszcze, buuu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy odcinek jest co najmniej kiepski, ale zobaczymy co dalej :)

      Usuń
  9. Też mam "Na końcu tęczy" do przeczytania :) Zazdroszczę wszystkich powieści Harrisa - jakoś nie mogę się ich dopatrzyć u siebie w bibliotece.
    Miłego czytania!

    » minsjel.blogspot.com «

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę przeczytać "Monument 14"... I ten Hannibal. O mamo, muszę mieć, specjalnie przerwałem oglądanie serialu, żeby zabrać się wpierw za książki (dość późno zorientowałem się, że to na podstawie Harrisa jest). Wyczaiłaś na jakiejś promocji?

    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wyczaiłam u siebie w pracy :D U mnie trwa wieczna promocja, bo mam ceny hurtowe z rabatem handlowym :D Przez to mój portfel mocno cierpi, ale taka już dola książkowego mola... Ale mi się zrymowało :D

      Usuń
    2. Dola mola. :3 Tak fajnie sobie pracować w Kumiko, no aj. Poczekam do września na swoje urodziny i zamówię sobie na Arosie, po -27% na książki Harrisa mają, to też zawsze jakaś zniżka. :p

      Usuń
  11. Ile cudowne stosiki :D Zaciekawiła mnie książka Ahern i chciałabym zapoznać się z książkami Harrisa :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Na końcu tęczy! Nabrałam ochoty na tę powieść po obejrzeniu filmowego zwiastuna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na końcu tęczy, Maria Antonina. Z pałacu na szafot, Pozostawieni i Apetyt - to moje typy! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik . Zazdroszczę "Hannibala" "Ukrytej bramy " i "The one"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!