STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

19 sierpnia 2014

Stos 8/2014


Po lewej:

1. Wielki Błękit, Veronica Rossi [Moondrive]
2. Dieta bez pszenicy, William Davis [Bukowy Las]
3. Ostatni dzień lata, Joyce Maynard [Muza]
4. Księgarenka w Big Stone Gap, Wendy Welch [Black Publishing]
5. Lawendowy pokój, Nina George [Otwarte]
6. Przez ciebie, Emily Hainsworth [Amber]
7. Player One, Ernest Cline [Amber]
8. Zagadki tolkienowskie, Andrew Murray [Amber]
9. Dni krwi i światła gwiazd, Laini Taylor [Amber]
10. Zacisze Gosi, Katarzyna Michalak [Znak]
11. Wielki Gatsby, Francis Scott Fitzgerald [Znak]
12. Dziewczyny z Powstania, Anna Herbich [Znak]

Po prawej:

1. Spacerem po Londynie, Sara Calian [G+J Polska]
2. Cress, Marrisa Meyer [Puffin Books]
3. Will Grayson, Will Grayson, John Green, David Levithan [Penguin Books]
4. Dobrani, Ally Condie [Prószyński i S-ka]
5. Monument 14. Niebo w ogniu, Emmy Laybourne [Rebis]
6. Nomen Omen, Marta Kisiel [Uroboros]
7. Przejrzeć Anglików, Kate Fox [Muza]
8. 15 dni bez głowy, Dave Cousins [Ya!]
9. Tajemnica Diabelskiego Kręgu, Anna Kańtoch [Uroboros]
10. Przegląd Końca Świata. Blackout, Mira Grant [Sine Qua Non]

A tutaj mamy bonus w postaci kolejnego przewodnika po Hobbicie.

Widzicie tu coś dla siebie?


18 komentarzy:

  1. Tyle książek tu widzę dla siebie, ale na żadną z nich na ten moment nie mam niestety czasu. Na półkach w domu piętrzą się zaległości, także najpierw jedno, a potem drugie. Życzę miłej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, cóż za cudowności O.O "Lawendowy pokój" sama muszę zdobyć :) "Ostatni dzień lata" i "Blackout" również mam - obie kocham, chociaż "Blackout" oczywiście bardziej :D "Księgarenka w Big Stone Gap" to moje marzenie O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla siebie dostrzegam przewodnik po "Hobbicie", ale oprócz tego nic. Musiałabym poznać szczegóły każdej książki, by decydować. Ostatnio z nowościami nie jestem na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności :)
    Dla mnie? Z pewnością "Blackout" :) Chętnie sięgnęłabym też po "Player One" czy "Nomen omen".
    Za sobą mam natomiast "Lawendowy pokój" oraz "Zacisze Gosi".
    A jeśli chodzi o ten przewodnik, to też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Lawendowy pokój", "Dziewczyny z powstania", "Ostatni dzień lata" i "Zacisze Gosi" - te bym przytuliła w pierwszej kolejności. A pozostałe - w drugiej :). Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Lawendowy pokój" kusi mniej już od jakiegoś czasu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałem tylko "Wielkiego Gatsby'ego", "Player One" i "Nomen Omen", ale wszystkie te 3 są świetne. :) Mam też przewodnik po Hobbicie, miałem zamiar kupić jeszcze ten po drugiej części filmu, ale póki co odstrasza mnie cena. A że druga część mi się nie podobała, to się wstrzymam. Z twojego stosiku bardzo chciałbym przeczytać "Dziewczyny z powstania" i "Tajemnicę Diabelskiego Kręgu", a nie pogardziłbym też "15 dni bez głowy" i "Dobranymi" (chociaż nie wiem o czym to ostatnie jest - że dystopia tylko -, ale na booktube słyszałem, że fajna). ;)

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewodnik dostaniesz na stronie oczytani.pl za 7 zł :)

      Usuń
  8. Nie czytałam żadnej z książek, ale z chęcią bym do którejś zajrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Lawendowy pokój" czeka i na mnie, w sumie chyba nawet dziś się za niego wezmę! Najbardziej zazdroszczę Ci książki "Will Grayson, Will Grayson".
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy stosik. "Wielki Błękit" mam i już czytałam i przyznam, że jest najlepszą częścią. Czytałam też "Zacisze Gosi". Zazdroszczę "Lawendowy pokój", Greena, "Tajemnica Diabelskiego Kręgu", "Przegląd Końca Świata. Blackout" oraz "Nomen Omen".
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Lawendowy pokój", "Nomen Omen" i "Monument 14" to moje MUST HAVE. A "Will Grayson, Will Grayson"... po prostu się rozpływam. Bardzo zazdroszczę Ci tego stosu. I życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki nr 3, 5, 10, 12 ze stosika po lewej to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lawendowy pokój i Tajemnica diabelskiego kręgu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lawendowy pokój aktualnie czyta moja mama ;)
    Ja czytałam "Piętnaście dni bez głowy" i "Tajemnica diabelskiego kręgu". Ta pierwsza, nie przypadła mi ani trochę do gustu, "Tajemnica" podobała mi się bardziej.


    http://black-chinchilla-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo, "Lawendowy pokój" bardzo chętnie bym przeczytała! A "Wielki Gatsby" to jedna z moim ulubionych książek, więc polecam jak najbardziej. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę tu sporo książek, po które sama chętnie bym sięgnęła. Najbardziej kuszą mnie "Księgarenka w Big Stone Gap", "Zacisze Gosi", "Wielki Gatsby" i "Dziewczyny z Powstania". Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!