STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

12 września 2014

Stos 9/2014


Po lewej:

1. Krzyk Icemarku, Stuart Hill [Galeria Książki]
2. Zdobycz, Andrew Fukuda [Fabryka Słów]
3. Dawca, Lois Lowry [Galeria Książki]
4. Złodziejska magia, Trudi Canavan [Galeria Książki]
5. Gwiezdny wojownik, Katarzyna Berenika Miszczuk [Uroboros]
6. Hopeless, Colleen Hoover [Otwarte]
7. Nigdy nie gasną, Alexandra Bracken [Otwarte]
8. Drzewo migdałowe, Michelle Cohen Corasanti [Sine Qua Non]
9. Wierni wrogowie, Olga Gromyko [Papierowy Księżyc]

Po prawej:

1. Mała księżniczka, Frances Hodgson Burnett [Egmont]
2. Alchemik z Hagi, Leszek Konopski [Bellona]
3. Druga burza, Marcin Mortka [Fabryka Słów]
4. Z zimną krwią, Robert Foryś [Fabryka Słów]
5. Eleanor&Park, Rainbow Rowell [Orion]
6. Dash&Lily's Book of Dares, Rachel Cohn, David Levithan [Ember]
7. Czekając na Gonza, Dave Cousins [Ya!]
8. Mara Dyer. Tajemnica, Michelle Hodgin [Ya!]
9. Zła krew, Sally Green [Ya!]
10. Anna i pocałunek w Paryżu, Stephanie Perkins [Amber]
11. Kręci mnie Mads Mikkelsen, Hedda H. Robertsen [WAB]
12. Opowieść o 47 roninach, John Allyn [Fabryka Słów]
13. Przegląd Końca Świata. Blackout, Mira Grant [Sine Qua Non]
14. Jedyna, Kiera Cass [Jaguar]
15. Wyścig śmierci, Maggie Stiefvater [Wilga]
16. Wet, Luke Gamble [WAB]
17. Chłopaki Anansiego, Neil Gaiman [MAG]

Czytaliście coś z tej listy?
Podzielcie się opinią w komentarzach!

24 komentarze:

  1. O rety, ile ksiązków! Aż mi serducho szybciej zabiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg szczęka mi opadła :) Mam nadzieję, że nie wszystkie książki są do recenzji co? Bo doba musiałaby się co najmniej dwukrotnie wydłużyć ;)
    Czytałam jedynie "Wiernych wrogów", którzy bardzo mi się spodobali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do recenzji jest tylko lewy stosik, z czego do przeczytania pozostały mi dwa tytuły :) Cała reszta to moje zakupy :)

      Usuń
  3. Jest co czytać. Ale z takimi tytułami to sama przyjemność:D

    pokolenie-zaczytanych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaa! Za dużo fajnych rzeczy :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jakie cudeńka! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik! Ile książek chciałabym sama przeczytać. Marzenie! ;)
    Pozdrawiam ;)
    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego czytałam tylko "Opowieść o 47 Roninach" pana Allyna, ale to dawno temu. Sama na półce mam stare wydanie, jeszcze z Red Horse :)

    OdpowiedzUsuń
  8. omomoommom Jedyna <3 Dzisiaj kupiłam i mam nadzieję że będzie tak dobra jak poprzednie części <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż wspaniałość! Kilku z nich strasznie Ci zazdroszczę :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Dawcę" (ciekawa powiastka moralizatorska), "Drzewo migdałowe" (genialna opowieść, wciągająca i prawdziwa), no i ostatnio "Jedyną" (mocno się zawiodłam, chyba chciałam zbyt wiele ;)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym przeczytać kilka książek z twojego stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko od wydawnictw czy coś kupowane? :)
    Mam ogromną ochotę na Hopeless, serię Rywalki i PKŚ. Zła Krew i Dyer ^^ No i z Rainbow chętnie bym się zapoznała ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponujące stosisko, życzę przyjemnego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam "Eleanor & Park" więc zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czytałam "Hopeless" i "Anna i pocałunek w Paryżu", które są po prostu świetne. "Hopeless" dostałam niedawno na osiemnastkę i pomimo, że dobra, to zabrakło mi tego czegoś. "Anna i pocałunek w Paryżu" to świetny romans young adult. Bardzo chciałabym przeczytać "Wiernych wrogów" Olgi Gromyko, której twórczość pokochałam po cyklu o wiedźmie Wolsze Rednej i "Jedyną" Kiery Cass. Może seria nie jest wybitna, ale miło się spędza czas i szybko czyta. Zazdroszczę książek i czasu do czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na "Małą księżniczkę", "Jedyna", "Zła Krew" i "Mara Dyer. Tajemnica" właśnie czekam ;)
    "Dawce" czytałam i film zdecydowanie lepszy!!! :)
    Poza tym same piękności :3 (Tyle ich jest, że nawet nie chce mi się pisać :D )
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, ogromny ten stosik! :) I ile cudowności, kilka bym podkradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam, ale mam całkiem sporo książek z tej listy! Ah Gaimana polecam Ci w ciemno, bo uwielbiam inne jego książki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hopeless mi do gustu nie przypadło. Początek przyjemny, ale później wszystkiego dzieje się za dużo i za szybko. Tak myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam Jedyną i jest to cudowne uwieńczenie Eliminacji rozgrywających się w serii książek pt. Rywalki
    Z całego serca polecam tę książkę każdemu, nawet osobą, który nie gustują w wątkach miłosnych ponieważ książka jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!