STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

13 października 2014

Stos 10/2014


Po lewej:

1. Miecz przeznaczenia, Andrzej Sapkowski [Supernowa]
2. Ostatnie życzenie, Andrzej Sapkowski [Supernowa]
3. Zawód: Wiedźma 1, Olga Gromyko [Fabryka Słów]
4. Dla ciebie wszystko, Katarzyna Michalak [Literackie]
5. Flip, Martyn Bedford [Ya!]
6. Między miejscami, Rory Stewart [Czarne]
7. Strażnicy historii. Chiński ekspres, Damian Dibben [Egmont]
8. Złoto głupców, Philippa Gregory [Egmont]
9. Do wszystkich chłopców, których kochałam, Jenny Han [Olé]

Po prawej:

1. Gospodarz Giles z Ham. Przygody Toma Bombadila, J.R.R. Tolkien [Amber]
2. Wiersze, J.R.R. Tolkien [Amber]
3. Uczeń skrytobójcy, Robin Hobb [MAG]
4. Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety, Mark Helprin [Otwarte]
5. Benedict Cumberbatch, Justin Lewis [Replika]
6. Nigdziebądź, Neil Gaiman [MAG]
7. Reamde, Neal Stephenson [MAG]

Jeśli czytaliście którąś z tych książek, podzielcie się wrażeniami i linkami do Waszych recenzji!

12 komentarzy:

  1. Żadnej z tych książek nie czytałam i niektórych nawet nie zamierzam czytać (m.in. Wiedźmina i Władców Pierścieni - przepraszam fanów), bo całkowicie nie pokrywają się z moimi gustami literackimi. Masz jednak w posiadaniu książkę, której ogromnie Ci zazdroszczę - biografię Benedicta Cumberbatcha.Obowiązkowo muszę przeczytać Twoją opinię na jej temat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wśród tych pozycji, żadna mnie nie zainteresowała... I żadnej nie czytałam.
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam tych o Filipie. Reszty nie znam. Więc czekam na Twoje recenzje;)
    Pozdrawiam!
    pokolenie-zaczytanych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Dla Ciebie Wszystko. Tu jest link : http://anne18-recenzentka.blogspot.com/2014/08/163-katarzyna-michalak-dla-ciebie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam słabość do opasłych tomisk, dlatego od razu żuciła mi się w oczy : Reamde, czekam na recenzję, niestety nic z Twoich zdobytych pozycji nie znam, więc nic Ci nie polecę.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, widzę, że kompletujesz nowe wydanie "Wiedźmina". :) Ja jestem dumną posiadaczką wydania, które było przed nim (z postaciami z gry, jeśli się nie mylę) i jak na razie, według mnie, najładniej się ono prezentuje. Zazdroszczę Ci książki Olgi Gromko, bo od jakiegoś czasu chcę się zapoznać z tą serią, a także "Pamiętnika..." Helprina - aż wstyd, że jak dotąd nie miałam do czynienia z tym autorem, muszę nadrobić.
    Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zawód: Wiedżma" to po prostu... aż brak mi słów xd Naprawdę genialna książka. Uśmiałam się jak dawno mi się to nie zdarzyło :) http://lubimyczytac.pl/profil/135978/silentaqua

    OdpowiedzUsuń
  8. Od siebie polecam ,,Nigdziebądź". Chętnie przeczytałabym książkę Helprina i przygarnęła nowe wydanie Wiedźmina :).

    OdpowiedzUsuń
  9. O Wiedźmin, uwielbiam całą serię :) I zazdroszczę biografii Benedykta ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny stos :) Z czystym sercem polecam książki o Wiedźminie. Naprawdę świetna seria :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  11. Niczego stąd nie czytałam jeszcze, ale planuję Sapkowskiego i nową książkę Helprina. Co prawda nie czytałam pierwszej tego drugiego pana, ale już czeka na moim regale. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy stosik ;) Jestem bardzo ciekawa książek Sapkowskiego. Nigdy jeszcze nie czytałam nic jego, ale okropnie mnie ciągnie. No i oczywiście Tolkien! Mój mistrz ;)
    Pozdrawiam :)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!