STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

18 listopada 2014

Stos 11/2014


Nadszedł czas, bym pokazała Wam książki, w które wzbogaciła się moja biblioteczka w ciągu ostatniego miesiąca. Zapraszam serdecznie do oglądania i dyskusji na temat poszczególnych tytułów!


Po lewej:

1. W śnieżną noc, John Green, Lauren Myracle, Maureen Johnson [Bukowy Las]
2. Krew elfów, Andrzej Sapkowski [SuperNowa]
3. Czas pogardy, Andrzej Sapkowski [SuperNowa]
4. Chrzest ognia, Andrzej Sapkowski [SuperNowa]
5. Wieża jaskółki, Andrzej Sapkowski [SuperNowa]
6. Pani Jeziora, Andrzej Sapkowski [SuperNowa]

Po środku:

1. Wiedźma opiekunka. Tom I, Olga Gromyko [Fabryka Słów]
2. Wiedźma opiekunka. Tom II, Olga Gromyko [Fabryka Słów]
3. Wiedźma naczelna, Olga Gromyko [Fabryka Słów]
4. Dobry ojciec, Diane Chamberlain [Prószyński i S-ka]
5. Love story, Jennifer Echols [Jaguar]
6. Nie mogę powiedzieć ci prawdy, Lauren Barnholdt [Jaguar]
7. Zaginiona dziewczyna, Gillian Flynn [Burda Książki]
8. Rogi, Joe Hill [Prószyński i S-ka]
9. Mechaniczna księżniczka, Cassandra Clare [MAG]
10. Kate. Księżna Cambridge, Marcia Moody [Dream Books]
11. Zbuntowani, C.J. Daugherty [Moondrive]
12. Angole, Ewa Winnicka [Czarne]
13. Kobiety Wojny Dwu Róż, Philippa Gregory, David Baldwin, Michael Jones [Książnica]

Po prawej:

1. Serce w płonieniach, Richelle Mead [Nasza Księgarnia]
2. Ostatnia spowiedź. Tom III, Nina Reichter [Novae Res]
3. Zostań, jeśli kochasz, Gayle Forman [Nasza Księgarnia]
4. Julia. Trzy tajemnice, Tahereh Mafi [Moondrive]
5. Niezbędnik obserwatorów gwiazd, Matthew Quick [Moondrive]
6. Wybacz mi, Leonardzie, Matthew Quick [Moondrive]
7. Prawie jak gwiazda rocka, Matthew Quick [Moondrive]
8. Endgame. Wezwanie, James Frey, Nils Johnson-Shelton [Sine Qua Non]
9. Wyspa na prerii, Wojciech Cejrowski [Zysk i S-ka]
10. Posłaniec, Markus Zusak [Nasza Księgarnia]
11. Sherlock Holmes. Tom II, Arthur Conan Doyle [Zysk i S-ka]

Czytaliście którąś z tych książek?
Co polecacie, a czego nie?
Podzielcie się opinią i dajcie linki do swoich recenzji!

41 komentarzy:

  1. Jeju ile dobroci :D
    Mam to piękne wydanie "Sherlocka". Czeka na mnie na półeczce :)
    Czytałam "Zaginioną dziewczynę" (w innym wydaniu), "Endgame", "Mechaniczną księżniczkę", "Posłańca" oraz "Zostań, jeśli kochasz". Każda z nich mi się podobała.
    Podkradłabym Ci Gromyko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na Gromyko to ja wydałam krocie! Za obie "Wiedźmy opiekunki" 100 zł, a za "Wiedźmę naczelną" 40 zł :/ Teraz poluję na "Zawód: Wiedźma 2", też pewnie ze 65 zł zejdzie :(

      "Zaginiona dziewczyna", "Endgame" i "Posłaniec" byli świetni, ale na "Zostań, jeśli kochasz" się zawiodłam :( "Mechanicznej księżniczki jeszcze nie czytałam, a Sherlocka właśnie kończę <3

      Dzięki za odwiedziny :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście Gromyko w chwili obecnej to dość chodliwy towar :) Sama pamiętam ile się naszukałam "Zawód: Wiedźma 2" i w sumie nadal nie mogę uwierzyć w to jakie miałam szczęście go zdobyć. Jest praktycznie nie do znalezienia :/

      Usuń
  2. Ale piękne książki - Sapkowski i Gromyko to perełki :) Resztę też z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, perełki, które mnie bardzo dużo kosztowały ;) Ale warto było!

      Usuń
  3. Tyle wspaniałości! Ja czytałam stąd wszystkie Gromyko, "Mechaniczną księżniczkę", "Serce w płomieniach", "Zostań, jeśli kochasz" oraz "Prawie, jak gwiazda rocka" i "Wybacz mi, Leonardzie" Quicka, i każda z tych pozycji przypadła mi do gustu, choć niektóre bardziej a inne mniej. :) Recenzje do niektórych z nich znajdziesz ma moim blogu, jeśli zechcesz, bo spamować Ci nie zamierzam. ;)
    A "Sherlocka" to bym Ci podkradła, tak samo jak książki p. Sapkowskiego i jeszcze kilka innych pozycji. ;D
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie chcesz sprzedać "Zawód: Wiedźma 2"? :P

      Cała trylogia sir Conan Doyle'a to obowiązkowe pozycje na półce każdego Sherlockomaniaka ;)

      Usuń
    2. Gdybym jeszcze miała co sprzedawać. :( Sama nie mam i chcę uzbierać całą kolekcję, bo czytałam pożyczone...

      A trylogię oczywiście uzupełnię. Nie ma takiej opcji, żeby na mojej półce nie było kompletu przygód Sherlocka! ;)

      Usuń
    3. Podejrzewam, że nawet jakbyś miała, to i tak byś nie sprzedała ;) Ale tonący brzytwy się chwyta, więc próbuję każdego sposobu :)

      Usuń
  4. O rany, ile tego jest :) Z całego zestawu czytałam Dobrego ojca i dobrze tę lekturę wspominam. Przyjemnego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać "Dobrego ojca"! To będzie moje pierwsze spotkanie z autorką, a książkę wygrałam na LC, opisując mojego własnego tatę <3

      Usuń
  5. Masakra, ilość tych książek poraża zmysły ;) Dostrzegam nawet "Rogi", rewelacyjną według mnie powieść Hilla. Gorąco zachęcam do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście tylko prawy stos jest recenzencki, a na dodatek w całości przeczytany :) "Rogi" wygrałam w konkursie, ale skoro polecasz, przeczytam. Dzięki :)

      Usuń
  6. Sapkowski! To nowe wydanie, prawda? Czytałam całą serię, ale chętnie przygarnęłabym to wydanie na własność :). Razem z książkami Quicka. Z twojego stosiku czytałam Endgame - niezłe, Wyspę na prerii - podobała mi się, Zaginioną dziewczynę - tempo może ma niezbyt szybkie, ale intryga i zakończenie niszczą czytelnika :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, najnowsze :) Lada dzień pokażę je na Instagramie razem z opowiadaniami i "Sezonem burz" :)

      Usuń
  7. Tyle wspaniałych książek :) sama planuje niedługo kupić coś Quicka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam najbardziej "Wybacz mi, Leonardzie". Bardzo mądra książka.

      Usuń
  8. O ja cię... ile cudownych książek. Najbardziej zazdroszczę chyba "W śnieżną noc", a polecam ci zacząć od "Endgame" - rewelacyjna lektura ;)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Endgame" za mną, zgadzam się - jest rewelacyjny <3

      Usuń
  9. "Wiedźma" jest po prostu fenomenalna! W życiu się tak nie uśmiałam. Świetna na poprawę humoru :). Na "Zbuntowani" i "Ostatnia spowiedź III" czekam, z utęsknieniem, bo to są kolejne części serii, które według mnie są bardzo dobre. "Love story" podobało mi się najbardziej z wszystkich powieści pani Echols.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gromyko to moje odkrycie roku, jestem zakochana w stylu tej pisarki :)

      Usuń
  10. Ulala, ile dobra! :D Chętnie bym zaadoptowała, ale obawiam się, że żaden rodzic takich skarbów nie odda. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jestem wzorowym rodzicem, bo nie dam im się wyprowadzić z domu nawet za 30 lat :D

      Usuń
  11. Ile bym oddała za tyle Sapkowskiego na raz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby przyszło Ci płacić całą kwotę na raz za wszystkie siedem tomów, to już byś raczej nie była taka chętna ;) Szczęście, że ja płacę w ratach :D

      Usuń
  12. I to wszystko z listopada? :O Kiedy Ty to czytasz?
    Ps. Wszystko to są egz. recenzenckie? :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Raven Stark
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba powinnam napisać jakieś sprostowanie :) Ja nie publikuję stosów z książkami, które dostałam od wydawnictw do recenzji, lecz stosy ze WSZYSTKIMI książkami, które kupiłam w przeciągu miesiąca. Wpisy ze stosem zawsze dodaję między 10 a 20 dniem danego miesiąca. Jeśli ktoś pracuje w księgarni, siedzi w temacie i ma mnóstwo marzeń czytelniczych, to właśnie tyle książek zbiera w takim odcinku czasu.

      PS. Recenzenckie są po prawej, reszta to moje własne zakupy.

      Usuń
  13. Zazdroszczę Rogów, bardzo chciałabym je przeczytać :) Czekam więc na recenzję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same dobre rzeczy słyszę o tej książce ;) Nie wiem tylko kiedy doczeka się ona mojej uwagi :3

      Usuń
  14. Mam nadzieję, że "Mechaniczna Księżniczka" spodoba Ci się tak samo jak mi :D "Love story" i "Nie mogę powiedzieć ci prawdy" czytałam i wcale takie fajne nie były... "Endgame" i "Ostatnią spowiedź" mam w planach, a pierwsza część Sherlocka to moja lektura. ;) Piękny stos, mam nadzieję, że na święta mój będzie się prezentował równie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile cudowności! Sapkowskiego nie zazdroszczę, bo mam swojego (chociaż i tak mój wzrok zatrzymał się od razu na nim. :D). Czytałam także "Posłańca" (o, tego bym Ci podkradła, bo nie mam jeszcze własnego egzemplarza, a książka cudowna), "Mechaniczną księżniczkę"(popełniłam ten błąd, że przeczytałam prolog. Jeśli nie chcesz się zdenerwować na autorkę, to się nad tym zastanów. ;)), "Julia. Trzy tajemnice", "Serce w płomieniach"(kocham kocham!), "Nie mogę powiedzieć ci prawdy" (książka niezbyt dobra). A już od dawna chcę z kolei przeczytać powieści Quicka i serię Olgi Gromyko. We wcześniejszych komentarzach pisałaś, ile się na nią wytraciłaś, jestem w szoku. Na szczęście u mnie w bibliotece są chyba wszystkie części, więc nie będę musiała wydawać kroci, żeby się za nie zabrać. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj na Gromyko! Jak weźmiesz się za jej książki, to nagle Ci się odwidzi i jednak będziesz chciała mieć jej książki na własność, a to, jak sama zauważyłaś, tanie nie jest :3 Ale podkreślę to po raz kolejny: Gromyko to moje odkrycie roku, jeśli nie dotychczasowego życia, a więc warta jest każdych pieniędzy :)

      Usuń
  16. Taki stos,aż się nie mogę napatrzeć, szczególnie na " Wiedźmina " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowe wydanie, ma lepsze i gorsze okładki, ale fakt - wszystkie siedem książek razem pięknie wygląda i też nie mogę się napatrzeć :)

      Usuń
  17. Piękny stos!
    Czytałam tylko "Zostań, jeśli kochasz", ale bardzo mi się podobało. Na "W śnieżną noc", mam ogromną ochotę i już nie mogę się doczekać kiedy książka wpadnie w moje ręce! Bardzo chcę również przeczytać książki Quicka :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ileż wspaniałości! Dosłownie nie wiem gdzie oczy podziać :)

    "Mechaniczna księżniczka" i "Ostatnia spowiedź t.III" całkowicie rozstroiły mnie emocjonalnie. Gromyko jeszcze przede mną :) Sapkowski - co tu dużo ukrywać uwielbiam "Wiedźmina". "Julia. Trzy tajemnice" - liczyłam na coś ciut innego :P

    Jestem bardzo ciekawa "Zbuntowanych" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę zabrać wszystko? Proszę, proszę, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny stos! Ależ zazdroszczę. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie muszą wyglądać na półce;) Miłego czytania! Zacznij od Endgame;P


    http://pokolenie-zaczytanych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. tyle dobra na jednej półce .-. Miłego czytania i niech Sherlock będzie z tobą! :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!