STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

31 grudnia 2014

Podsumowanie grudnia (i 2014 roku)


Za mną rok blogowania ku mojej i - mam nadzieję - Waszej uciesze. Miałam lepsze i gorsze chwile - wiadomo, że czasem rzeczywistość okazywała się okrutna i zamiast poświęcać się blogowi, trzeba było, na przykład, zajmować się pisaniem magisterki. Jak było? Dowiedzcie się szczegółów z tego krótkiego podsumowania.



6 komentarzy:

  1. Gratulacje! Mam nadzieję, że kiedyś też dojdę do takiego pułapu! Na razie nawet nie dorastam temu blogowi do pięt;) Ale dopiero zaczynam, więc nie będę się łamać i wyżalać. Powiem szczerze, że zaglądam tutaj od całkiem niedawna, ale całkiem mi się tutaj podoba. Design jest prosty i przejrzysty, a to według mnie idzie zdecydowanie na plus!
    Jeżeli ktokolwiek byłby zainteresowany tym co skrobię, to zapraszam: http://kulturaczytania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że Tobie blogowanie idzie bardzo dobrze, by było jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnych wyników i życzę jeszcze lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny blog. To jeden z moich ulubionych! Mam nadzieję, że nigdy nie porzucisz blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników! Życzę większych i bardziej zadowalających :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i żeby było jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!