STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

22 grudnia 2014

Stos 12/2014


Przyszedł czas na ostatni w tym roku stos. W ciągu tego miesiąca otrzymałam wyjątkowo dużo egzemplarzy recenzenckich, ale też obkupiłam się w wiele książek sama z siebie. Miłego oglądania! 

Jak zwykle proszę też, byście podzielili się ze mną opiniami o tych tytułach!


1. Pomnik Cesarzowej Achai. Tom IV, Andrzej Ziemiański [Fabryka Słów]
2. Skrawki błękitu, Lois Lowry [Galeria Książki]
3. Olive Kitteridge, Elizabeth [Nasza Księgarnia]
4. Miasto niebiańskiego ognia, Cassandra Clare [MAG]
5. Punkt zero, Clive Cussler, Graham Brown [Amber]
6. Stuletnia gospoda, Katarzyna Majgier [Nasza Księgarnia]
7. W śnieżną noc, Johj Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle [Bukowy Las]
8. Sherlock Holmes. Tom III, Arthur Conan Doyle [Zysk i S-ka]
9. Oficjalny album Assassin's Creed: Unity [Zysk i S-ka]



1. Berlin, późne lato, Grzegorz Kozera [Dobra Literatura]
2. Cząstka ciebie, Ella Harper [Prószyński i S-ka]
3. Love, Rosie, Cecelia Ahern [Akurat]
4. Wśród obcych, Jo Walton [Akurat]
5. Więzień labiryntu, James Dashner [Papierowy Księżyc]
6. Rok szczura. Widząca, Olga Gromyko [Papierowy Księżyc]
7. Black ice, Becca Fitzpatrick [Moondrive]
8. Gra anioła, Carlos Ruiz Zafón [Muza]
9. Cień wiatru, Carlos Ruiz Zafón [Muza]
10. Notatki samobójcy, Michael Thomas Ford [Nasza Księgarnia]
11. Pamiętam jak biegłem, Ron McLarty [WAB, Sonia Draga]
12. Mroczny zakątek, Gillian Flynn [Znak]
13. Bestiariusz tolkienowski, David Day [Zysk i S-ka]



1. Jesteś cudem, Regina Brett [Insignis]
2. Tatami kontra krzesła, Rafał Tomański [Muza]
3. Żony astronautów, Lily Koppel [Znak]
4. W komnatach Wolf Hall, Hilary Mantel [Sonia Draga]
5. Dziewczyny atomowe, Denise Kiernan [Znak]
6. Spisek Tudorów, C.W. Gortner [Między słowami]
7. Dziewczyny wojenne, Łukasz Modelski [Znak]
8. Tańcząca Eurydyka. Wspomnienia o Annie German, Mariola Pryzwan [Marginesy]
9. Plantageneci. Waleczni królowie, twórcy Anglii, Dan Jones [Astra]
10. Tudorowie. Prawdziwa historia niesławnej dynastii, G.J. Meyer [Astra]


Czytaliście coś z tych książek?
Co polecacie, a co Wam się nie spodobało?
Czekam na Wasze opinie!

31 komentarzy:

  1. Ech, prawie się obśliniłam, ale piękności! Achaję chciałabym zdobyć :) Miasto niebianskiego ognia, z biblioteki,czeka na półce :) Dziewczyny wojenne - super, czytałam. I w ogóle jestem zainteresowana przynajmniej połową tych cudów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę dużo książek, które lubię! "Jesteś cudem" - przeuwielbiam, czytaj prędko, bo warto! Podobnie jak Zafona! A "W śnieżną noc" jest dosyć banalna, ale tak przeurocza, że trudno się jej oprzeć <3
    miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo do czytania *o* Posiadam Black Ice i Miasto niebiańśkiego ognia. Oczywiście jeszcze tego nie ruszyłam, choć obie książki mają priorytet, z racji tego, że pierwszą chcę przeczytać jeszcze w czasie zimy (w sumie to się ona dopiero zaczęła, więc mam jeszcze trochę czasu), a ostatni tom od Clare dlatego, że mam fazę na czytanie grubych książek no i mam ochotę skońćzyć tę serię.
    Sherlock *o* I Bestiariusz Tolkienowski *O* kiedyś dorwę, szczególnie to drugie! Udanego czytania <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny stosik! Najbardziej zazdroszczę "Love, Rosie", miałam sobie kupić, ale nie było w księgarni :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Love, Rosie, Więźnia labiryntu!
    Posiadam także Miasto Niebiańskiego Ognia oraz W śnieżną noc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu przeczytać Achaję. Jak mi jej nie znajdę pod choinką to sama sobie kupię ;D Zazdroszczę Sherlocka i jestem bardzo ciekawa twojej opinii na temat "Tudorów". Mam ochotę na tę książkę :)
    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły stosik :D Achaję dostałam na mikołaja i bardzo szybko ją przeczytałam. Osobiście czwarta odsłona podobała mi się bardziej niż trzecia, w końcu wszystko zmierza w określoną stronę. Zresztą Achaja jak i Pomnik są jednymi z lepszych serii jakie czytałam :)
    W zeszłym roku przeczytałam 3 pierwsze części przygód Clary i Jace i chętnie bym powróciła do tego świata. Ahh uwielbiam historię Tudorów, chętnie przeczytałabym te dwie pozycje, tak samo Assassin's Creed :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam jedynie ,,W śnieżną noc", ale średnio przypadło mi do gustu... Genialne stosiki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj dużo tych książek :D Życzę Ci czasu na przeczytanie ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam poważne pytanie.. Kiedy zdążysz to wszystko przeczytać?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, że kiedyś nadejdzie ten piękny dzień, w którym przeczytam wszystkie swoje zalegające książki. Ale np. cały pierwszy stos mam już przeczytany ;) A część z drugiego zabieram do czytania w święta :)

      Usuń
  11. Wow! Piękne stosy! :) "W śnieżną noc" mam ale zacznę czytać we Wigilię ;) Zazdroszczę bardzo "Love Rosie", chętnie bym przeczytała.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale stos! Piękny! Kilka książek sama bardzo chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Okazały stosik, życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Berlin, późne lato" spodobało mi się, choć chyba nie jest to moja ulubiona książka Grzegorza Kozery. "Love, Rosie" zupełnie nie przypadło mi do gustu, zabrakło tam magii, za którą pokochałam książki Cecelii Ahern. Bardzo chciałabym przeczytać "Skrawki błękitu", bo pierwszy tom cyklu przypadł mi do gustu. No i ciekawią mnie nieziemsko dwie ostatnie książki - "Tudorowie" i "Plantageneci".

    OdpowiedzUsuń
  15. Łuuuhuu, ile tego :D Tudorów bym przeczytała ;) I Rok szczura ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Toż to stosisko:D Przez pare tygodni nie wychodziłabym z domu;P Miłego czytania !

    pokolenie-zaczytanych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny stos , masz co czytasz w wolne dni ;) Przeczytałaś już wszystkie z pierwszego stosiku ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja chciałabym mieć tyle wspaniałych książek. Czytałam kiedyś serię młodzieżową Katarzyny Majgier i była nawet fajna. Olgi Gromyko znam jedynie trylogię o wiedźmie Wolsze Rhednej i to jedna z moich ulubionych serii.Czytam powoli "Cień wiatru" i nawet fajny.CHętnie bym przeczytała o Tudorach, bo ciągle o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wielkie stosy! Zazdroszczę i życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stos! Clare mnie rozczarowała, za ,,Love, Rosie" niedługo się zabiorę, na Achaję nigdy nie mam czasu, a książki Flynn po prostu muszę mieć - planuję i ,,Mroczny zakątek" i ,,Ostre przedmioty".

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojojoj, podkradłabym kilka powieści. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile wspaniałości! Nawet nie będę wymieniać najlepszych książek z tego stosu, bo chyba musiałabym przepisać większość tytułów. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne stosy! :) Miłego czytania i wielu pięknych nabytków!

    OdpowiedzUsuń

  24. Życzenia świąteczne zawsze najlepiej składać osobiście, jednak ponieważ nie mam takiej możliwości, postanowiłam zrezygnować z oklepanych formułek i dla wszystkich moli książkowych przygotować w tym roku coś specjalnego :). Zapraszam na mojego bloga, na którym znajdziesz filmik, który możesz potraktować jako kartkę świąteczną w wersji deluxe ;). Mam nadzieję, że Ci się spodoba i WESOŁYCH ŚWIĄT! :)
    Pozdrawiam,
    Esa

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne stosiska! Najchętniej przygarnęłabym chyba Sherlocka, choć innymi też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kilka książek z chęcią bym Ci podkradła! :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Love Rosie czytałam całkiem fajna książka. :) W śnieżną noc posiadam i grzecznie czeka na swoją kolej do przeczytania. Osobiście zazdroszczę Miasta Niebiańskiego Ognia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo zacnych książek! Wypatrzyłam sobie już, że koniecznie muszę wziąć do recenzji "Rok szczura". A kilka innych nawet mam, ale jeszcze nie próbowałam. "Cień wiatru", "W komnatach Wolf Hall" i "W śnieżną noc" kupiłam w tym roku, za to "Spisek Tudorów" już przeczytany i na tle poprzednich książek Gortnera wypada dosyć blado ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne stosiki, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem bardzo ciekawa twojej opini na temat Black ice, Becca Fitzpatrick. Zdaję się na twoją recenzje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!