STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

15 stycznia 2015

Stos 1/2015


Jak na moje możliwości, pierwszy w tym roku stos prezentuje się dość skromnie. Ale za to jakie w nim cudeńka! Jeśli nazwisko Gillian Flynn jest Wam obce, Dziennik Anne Frank nadal nic Wam nie mówi i nie macie pojęcia co takiego jest w prozie Roberta Galbraitha, to znak, że czas, byście zaczęli nadrabiać książkowe zaległości!


Po lewej:

1. Ryzykowny układ, Caitlin Kittredge [Jaguar]
2. Sekretny układ, Caitlin Kittredge [Jaguar]
3. Ostre przedmioty, Gillian Flynn [Burda Publishing]
4. Wróć, jeśli pamiętasz, Gayle Forman [Nasza Księgarnia]
5. Asasyni i sojusznicy, Justin Somper [Nasza Księgarnia]
6. Serce w chmurach, Jennifer E. Smith [Bukowy Las]
7. Dziennik, Anne Frank [Znak]
8. Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona, Rick Riordan [Galeria Książki]
9. Królewskie romanse, Leslie Carroll [Muza]

Po prawej:

1. Kroki w nieznane, Richard Branson [Natalis]
2. Jedwabnik, Robert Galbraith [Publicat]
3. Zelda, Nancy Milford [Marginesy]
4. Ameryka po kawałku, Marek Wałkuski [Znak]
5. Gajos, Elżbieta Baniewicz [Marginesy]
6. Lancasterowie i Yorkowie. Wojna Dwóch Róż, Alison Weir [Astra]
7. Edycja tekstów, Adam Wolański [PWN]
8. Hobbit w malarstwie i grafice J.R.R. Tolkiena, Wayne G. Hammond, Christina Scull [Amber]

Czytaliście którąś z powyższych książek?
Podzielcie się opinią!


24 komentarze:

  1. Czytam właśnie "Serce w chmurach", ale jeszcze nie jestem w stanie nic powiedzieć, bo jestem gdzieś na 50-tej stronie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie czytałam, więc nic Ci niestety nie polecę, ale słyszałam, że książki od Kittredge są dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, aż zrecenzujesz "Ryzykowny Układ" oraz "Sekretny Układ". Słyszało się o tych pozycjach, ale nie wiem, czy w ogóle warto sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic jeszcze niestety nie czytałam ale zamówiłam już "Wróć, jeśli pamiętasz" i wprost nie mogę sie doczekać kiedy zacznę ją czytać! :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam "Hobbita w malarstwie i grafice..." naprawdę fajny album dla fanów Tolkiena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego czytania! Mnie osobiście bardzo przypadło do gustu "Serce w chmurach" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę "Dziennika" i "Jedwabnika"! :)

    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic stąd nie czytałam czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziennik! No nie mogę, ale wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najszybciej z tych książek przeczytam "Jedwabnika", bo szczerze mówiąc mam do niego najlepszy dostęp. :D Na parę pozycji mam chrapkę, ale nie wiem czy uda mi się zrealizować moje plany. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Wróć, jeśli pamiętasz" i Greckich bogów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Wróć jeśli pamiętasz" również koniecznie musi się pojawić na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książek nie znam, dlatego czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ukradłabym ci "Wróć jeśli kochasz" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na recenzje wróć jeśli pamietasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam nic, ale wiele tytułów widzę dla siebie, zatem życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia z wymienionych zainteresowała mnie najbardziej :) W domowej biblioteczce mam "Gajosa" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny, ogromny stos! Czytałam "Jedwabnika" i był świetny, lepszy niż pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  19. Amerykę po kawałku właśnie czytam - wypowiem się, jak skończę. Wróć, jeśli pamiętasz bardzo mi się podobało a Ostre przedmioty bardzo chcę przeczytać. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, Ameryka po kawałku! <3 Też chcę! Możesz się ze mną podzielić, jak Ci się nie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, przygarnęłabym kilka tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią przeczytałabym"Greckich bogów według Percy'ego Jacksona", a jak przeczytam "Zostań jeśli kochasz" to "Wróć jeśli pamiętasz".

    http://whiteblackbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ukradłabym Jedwabnika i Ostre przedmioty :) I "Greckich bogów..."

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka z pewnością bym zabrała ;] szczególnie Hobbita w malarstwie.....
    Pozdrawiam i gratuluję ;]
    http://odkrywajacksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!