STRONA GŁÓWNA      PRZECZYTANE      O MNIE       PARTNERZY       KONTAKT/WSPÓŁPRACA             Facebook Instagram  Ask.Fm  Lubimy czytać

15 lutego 2015

Stos 2/2015


Oj, ostro zaszalałam w tym miesiącu z zakupami. Ale, przysięgam, to nie moja wina, lecz osób, które wystawiały książki, których-tak-bardzo-potrzebuję w absurdalnie niskich cenach! Po prostu musiałam je mieć i tyle. Patrząc na ten ogromny stos, zastanawiam się jednak, czy kiedykolwiek wyleczę się z książkoholizmu...


Po lewej:

1. Królowa Tearlingu, Erika Johansen [Galeria Książki]
2. Sabriel, Garth Nix [Literackie]
3. Abhorsen, Garth Nix [Literackie]
4. Lirael, Garth Nix [Literackie]
5. Kroniki Bane'a, Cassandra Clare, Maureen Johnson, Sarah Rees Brennan [MAG]
6. Butik na Astor Place, Stephanie Lehman [Muza]
7. Władca piasków, Eliza Drogosz [Poligraf]
8. Misja 100, Kass Morgan [Bukowy Las]
9. Asasyni i sojusznicy, Justin Somper [Nasza Księgarnia]
10. Wróć, jeśli pamiętasz, Gayle Forman [Nasza Księgarnia]
11. Cienie ziemi, Beth Revis [Publicat]
12. Gniewna gwiazda, Moira Young [Egmont]
13. Królewski skrytobójca, Robin Hobb [MAG]
14. Czerwona królowa, Philippa Gregory [Publicat]

Po prawej:

1. Obsydian, Jennifer L. Armentrout [Filia]
2. OnyksJennifer L. Armentrout [Filia]
3. Tak blisko, Tammara Webber [Jaguar]
4. Mara Dyer. Przemiana, Michelle Hodkin [Ya!]
5. Inne zasady lata, Benjamin Alire Saenz [Media Rodzina]
6. Próby ognia, James Dashner [Papierowy Księżyc]
7. Lek na śmierć, James Dashner [Papierowy Księżyc]
8. Cień i kość, Leigh Bardugo [Papierowy Księżyc]
9. Szturm i grom, Leigh Bardugo [Papierowy Księżyc]
10. Losing Hope, Colleen Hoover [Moondrive]
11. Dzikie serce, Moira Young [Egmont]
12. Cnotliwy książę, David Starkey [Amber]
13. Miniaturzystka, Jessie Burton [Literackie]

Jak Wam się podobają moje najnowsze zdobycze?
Co czytaliście i polecacie bądź odradzacie?

29 komentarzy:

  1. Cudowności!
    Kilka chętnie bym od ciebie wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jezu, tyle dobra na jednym zdjęciu. *mdleje* Z tego wszystkie mam tylko Miniaturzystkę, a reszta jest tylko marzeniem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku uzbierasz swój stosik :)

      Usuń
  3. Wspaniałości, z tego stosu będę czytać "Butik na Astor Place". Miłej lektury, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Królowa Tearlingu, Erika Johansen, serii Gartha Nixa, Gniewnej gwiazdy, Cienia i kości oraz Mary Dyer. Ah, na widok tylu książek mam ochotę obrabować najbliższą księgarnię...
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety, tyle dobroci! Mam oczopląs, ale zdaje się, że czytałam tylko Miniaturzystkę :) świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam "Sabriel", "Lirael" i "Abhorsen" - rewelacyjna fantastyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat czytam "Sabriel" i już się wciągnęłam! <3

      Usuń
  7. Jaki piękny stos :D Tyle genialnych książek, zazdroszczę „Miniaturzystki”, od pewnego czasu na nią poluję. Co w następnej kolejności masz zamiar zrecenzować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaczynam recenzować "Królową Tearlingu". A jutro pojawi się recenzja "Wróć, jeśli pamiętasz" :)

      Usuń
  8. Muszę w końcu przeczytać "Próby ognia" i sprawić sobie "Lek na śmierć" ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaa ile książek *.*
    Polecam bardzo "Wróć jeśli pamiętasz" oraz "Misja 100". Własnie ją czytam i mimo, ze bardzo rożni się od serialu to jest cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie mam już za sobą i zgadzam się, są świetne! :)

      Usuń
  10. Posiadasz dużo ciekawych pozycji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no... jest czego zazdrościć :) Nie czytałam nic z tego stosu, ale interesuję się książkami Nixa, więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam jedynie powieść Gayle Forman i szczerze polecam. Ciekawa jestem Miniaturzystki i Obsydianu. To drugie już mam na półce i niedługo się zabieram za lekturę ;)
    Czekam na opinie
    Zapraszam do siebie,

    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Za mną: "Misja 100", "Wróć, jeśli pamiętasz", "Ciene ziemi", "Próby ognia", "Lek na śmierć", "Cień i kość" oraz "Miniaturzystka". Wszystkie mi się podobały, choć każda na swój sposób. Jeśli jesteś ciekawa moich wrażeń, zapraszam do mnie - znajdziesz na moim blogu recenzję każdej z nich.
    Sięgnęłabym natomiast po "Szturm i grom", jako że to kontynuacja "Cienia i kości". Na mej półce natomiast czeka już na mnie "Sabriel". U Ciebie widzę już kolejne 2 tomy tej serii, ale ja póki co zaopatrzyłam się tylko w I tom - bo nie wiadomo, czy spodoba mi się na tyle, by czytać dalej kolejne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile wspaniałych książek! Na kilka, mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią ukradłabym przynajmniej 3/4 książek z tego stosiku. Genialne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowności! Musiałam szczękę zbierać z podłogi :P Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wooow, ile książek :))) ,,Miniaturzystkę" bym najchętniej podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeju! Ale wspaniałości ^^ Królowa Tearlingu!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. O mamo, przecudowny stos <3
    Kilka dni temu skończyłam "Sabriel" czytać, przednia lekturka, a za "Miniaturzystkę" już niedługo się zabieram! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem kiedy po raz ostatni czułam się tak zazdrosna. Ech..

    OdpowiedzUsuń
  21. "Tak blisko" cudowna książka pochłonęła mnie od pierwszej strony :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Królową Tearlingu mam i przeczytałam - baaardzo fajna, polecam; Tak blisko jest z kolei takie sobie, podobnie jak Władca piasków. Mam ogromną ochotę przeczytać Czerwoną królową - ktoś już czytał?

    OdpowiedzUsuń
  23. ZAZDROSZCZĘ! Najchętniej podkradłabym cały Twój stosik :D
    Polecam "Obsydian" "Onyks" i "Tak blisko" - jak dla mnie genialne książki :>

    OdpowiedzUsuń
  24. To chyba największy stos jaki widziałam w tym miesiącu! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie!